یکشنبه , می 19 2024

تاریخ انتشار بازی Dragon’s Dogma 2 فاش شد

[ad_1]

به نظر می‌رسد که تاریخ انتشار بازی Dragon’s Dogma 2 به صورت اتفاقی و از طریق رده‌بندی سنی انجام شده، لو رفته است. شرکت کپکام قصد دارد در هفته آتی یک نمایش برگزار کند و به معرفی کامل‌تر و جامع‌تر این اثر بپردازد.

بازی Dragon’s Dogma 2 که با فاصله زیادی از نسخه اول معرفی شد، ظاهرا قرار است در تاریخ 3 فروردین سال 1403 منتشر شود. این اطلاعات از طریق سازمان PEGI به دست آمده که رده‌بندی سنی بازی مورد بحث در قاره اروپا را مشخص کرده است. نسخه جدید بازی Dragon’s Dogma برای افراد بالای 18 سال مناسب خواهد بود و با توجه به همین موضوع، می‌توانیم انتظار یک نقش آفرینی بزرگ، سیاه و بزرگسالانه را داشته باشیم.

علاوه بر این جزئیات به نظر می‌رسد که شرکت کپکام قصد دارد در هفته آتی نمایش مفصلی از این بازی برگزار کند. این رویداد با محوریت معرفی جزئیات بازی برگزار می‌شود تا گیمرها بیش از پیش در جریان ایده‌های بازی عقیده اژدها 2 قرار بگیرند. کپکام هم به احتمال زیاد در همین رویداد از تاریخ عرضه رسمی بازی پرده‌برداری می‌کند تا طرفداران متوجه شوند که باید چند وقت منتظر بمانند. راستی باید اشاره داشته باشیم که انتشار Dragon’s Dogma 2 برای پلتفرم‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس/اس و پی سی در نظر گرفته شده است.

انتشار بازی Dragon's Dogma 2

بازی Dragon’s Dogma 2 در مارس 2024 منتشر می‌شود

طبق گفته‌های این شرکت ژاپنی رویداد مورد بحث 15 دقیقه به طول می‌انجامد تا هیدئاکی ایتسونو بتواند به عنوان کارگردان اثر به معرفی عمیق‌تر بازی بپردازد. این ویدیو 15 دقیقه‌ای شامل صحنه‌های گیم پلی هم می‌شود تا با مبارزات این نقش آفرینی بزرگ و فانتزی بیش‌تر آشنا شویم. اگر شرکت کپکام روند خوب سال‌های خود را حفظ کند و بازی عقیده اژدها 2 هم کیفیت مورد انتظار را داشته باشد، احتمالا با یک ویدیو گیم هیجان انگیز و بزرگ روبرو خواهیم شد.

بازی Dragon’s Dogma 2 در سال گذشته میلادی و در دهمین سالگرد نسخه اول مجموعه معرفی شد. یکی از اعضای رسانه VGC که موفق به مشاهده و تجربه این اثر شده، ادعا می‌کند که بازی جدید حس و حال نسخه ابتدایی را تداعی خواهد کرد و این یک امتیاز مثبت محسوب می‌شود. اما آیا این ادعاها درست از آب در می‌آیند و انتشار بازی Dragon’s Dogma 2 به یک موفقیت تبدیل می‌شود؟ طرفا باید صبر کرد و منتظر انتشار نهایی باقی ماند.

نظر شما در مورد بازی دارگونز داگما 2 و جزئیات مربوط به آن چیست؟ نظرات خود را با تیم پارسی گیم و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: GamingBolt

[ad_2]
منبع par30games.net

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 + دو =