یکشنبه , می 19 2024

شایعه: یک بازی تحسین‌شده از ایکس‌باکس امسال برای پلتفرم رقیب منتشر خواهد شد

[ad_1]

از سه شرکت اصلی در صنعت گیم مایکروسافت بیشترین تمایل را داشته است تا عناوین انحصاری خود را برای پلی‌استیشن و نینتندو منتشر کند.

هرچند این اتفاق اغلب رخ نداده است (یا برای هیچ یک از بازی‌های AAAاش)، اما ممکن است در امسال بیشتر این اتفاق بیافتد.

این اظهارنظر از جانب یک لیکر برجسته به نام NateTheHate منتشر شده است. او در یک قسمت از پادکست خود گفت که یک بازی انحصاری Xbox در سال 2024 برای «یک پلتفرم رقیب» منتشر خواهد شد. به گفته این لیکر، بازی مورد نظر از نظر منتقدان تحسین‌برانگیز بوده و توسط بازیکنان خود خوب پذیرفته شده است، حتی در مراسم‌های سال انتشارش به عنوان یکی از بهترین بازی‌ها حضور داشته است.

لیکر از نام واقعی این بازی رونمایی نکرد، اما همانطور که ممکن است تصور کنید، پس از آن تحقیقات فراوانی صورت گرفت. بسیاری از مردم بازی Hi-Fi Rush از استودیوی Tango Gameworks را به عنوان کاندیدای احتمالی و معتبر ترین بازی در نظر گرفته‌اند، به ویژه برای پلتفرم Nintendo Switch – که با توجه به این که یک بازی به مقیاس کوچک نسبت به بازی‌های بزرگ‌تر است و اینکه برای کنسول نینتندو Switch که خیلی نیاز سخت‌افزاری ندارد، کمی منطقی به نظر می‌رسد.

همچنین حائز اهمیت است که مایکروسافت در گذشته عناوین اختصاصی خود را برای Switch منتشر کرده است؛ بازی Ori and the Blind Forest و نسخه دوم آن Ori and the Will of the Wisps هر دو برای پلتفرم نینتندو عرضه شده‌اند. البته تا زمانی که مایکروسافت اعلام رسمی نکند، تنها کاری که می‌توانیم انجام دهیم، حدس و گمان زدن است، لذا برای اطلاعات بیشتر منتظر به‌روزرسانی‌های بیشتر بمانید.

[ad_2]
منبع psarena.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 − هشت =