دوشنبه , می 20 2024

فن آرت هفته | قتل عام انتقام‌جویان به دست کانگ

[ad_1]

در فن آرت این هفته، قتل عام انتقام‌جویان دنیای سینمایی مارول توسط کانگ فاتح به سوژه جذابی تبدیل شده است.

فاز پنجم دنیای سینمایی مارول سرانجام با فیلم انت‌من و واسپ: کوانتومانیا (Ant-Man & the Wasp: Quantumania) شروع شد و در این اثر نیز شخصیت شرور کلی سه فاز ۴، ۵ و ۶ مارول یعنی کانگ فاتح حضور داشت.

در این فیلم تازه که سومین فیلم از مجموعه «انت‌من» به شمار می‌رود، بار دیگر ماجراجویی اسکات لنگ و خانواده‌اش به قلمروی کوانتوم و رویارویی آن‌ها با کانگ فاتح به تصویر کشیده می‌شود، شخصیتی که جاناتان میجرز آن را ایفا می‌کند.

در همین راستا نیز یک فن آرت تازه منتشر شده که بر محوریت شخصیت شرور کانگ است. در این فن آرت، شخصیت کانگ تمام اعضای تیم انتقام‌جویان که در فیلم انتقام‌جویان: پایان بازی (Avengers: Endgame) حضور داشتند را با بی‌رحمی به قتل رسانده است. در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید.

فن آرت هفته | قتل عام انتقام‌جویان به دست کانگ
کانگ فاتح

در این تصویر قدرتمندترین قهرمانان دنیای سینمایی مارول دیده می‌شوند و از جمله نکات برجسته آن نیز می‌توان به چهره ناراحت و شکست خورده تونی استارک یا مرد آهنی و صورت خونین کاپیتان آمریکا در دستان کانگ است. علاوه بر این، این تصویر در راستای یکی از ادعاهای کانگ نیز است. او ادعا کرده که در داخل مولتی‌ورس، چندین مرتبه گروه انتقام‌جویان را شکست داده است و حالا باید دید که در آینده آیا استودیو مارول این شکست انتقام‌جویان را به تصویر خواهد کشید یا خیر.

کاراکتر کانگ واریانت‌های متعددی در مولتی‌ورس دارد و همین نیز سبب می‌شود تا او به دشمنی بسیار مخوف و ترسناک تبدیل شود و شکست دادن وی بسیار مشکل باشد. نظر شما درباره این فن آرت تازه چیست؟

جیسون موموآ در نقش لوبو

جیسون موموآ در نقش لوبو دنیای سینمایی دی‌سی
جیسون موموآ در نقش لوبو دنیای سینمایی دی‌سی

یکی از شایعات مطرح شده حول آینده دنیای سینمایی دی‎‌سی، حضور جیسون موموآ در نقش لوبو بوده است. جیسون موموآ در حال حاضر نقش آکوامن دنیای سینمایی دی‌سی را برعهده دارد و دومین فیلم اختصاصی وی نیز تحت عنوان آکوامن و پادشاهی گمشده (Aquaman and the Lost Kingdom) قرار است در اواخر سال جاری میلادی به روی پرده سینماها بیاید.

با این حال، شایعات حاکی از آن هستند که جیمز گان و پیتر سفران به دنبال آن هستند تا از جیسون موموآ در آینده دنیای سینمایی دی‌سی برای ایفای نقش لوبو استفاده کنند. این در حالی است که با رویکرد جیمز گان در راستای جوان‌سازی کاراکترهای اصلی همچون بتمن و سوپرمن، احتمال عوض شدن نقش جیسون موموآ در آینده دنیای سینمایی دی‌سی وجود دارد.

این در حالی است که خود این بازیگر نیز چندین مرتبه از علاقه خودش برای ایفای این نقش تازه گفته است. از سوی دیگر، فیلم فلش (The Flash) که به مسئله مولتی‌ورس می‌‎پردازد نیز فرصت بسیار خوبی برای انجام چنین تغییر نقشی برای جیسون موموآ است. همین نیز سوژه‌‌ای برای فن آرتی از جیسون موموآ در نقش لوبو شده که در ادامه آن را مشاهده می‌کنید.

نظر شما درباره این فن آرت‌های منتشر شده از دنیای سینمایی دی‌سی و مارول چیست؟

منبع: اسکرین رنت

[ad_2]
منبع gamefa.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × پنج =