شنبه , می 4 2024

بهترین نمایش‌های انفرادی بازیکنان در سری رقابت‌های CS:GO Major

رویداد The Paris Major، نوزدهمین و آخرین رویداد CS:GO Major بود که به سلطنت ۱۱ ساله‌ی بازی Counter-Strike: Global Offensive در صحنه‌ی رقابت‌های Esport پایان داد و پس از آن، باید منتظر ظهور بازی دوم بعنی Counter Strike 2 باشیم. اما بیش از آنکه دلتنگ این بازی و دوران درخشانش باشیم، هیجان‌زده‌ی صحنه‌های جذاب بازیکنان در رقابت با یکدیگر هستیم. رویدادهایی که در قالب Major در طی این سال‌ها برگزار شد، نشان داد که حداقل ۱۹ صحنه‌ی معرکه و زیبا وجود دارند که بهترین نمایش‌های انفرادی بازیکنان را در این صحنه به تصویر می‌کشد. اکنون همراه ما در وب‌سایت پی‌اس ارنا باشید تا هیجان‌انگیزترین نبردهای بازیکنان را با هم مرور کنیم.

رویداد DreamHack – زمستان ۲۰۱۳: Xyp9x در مقابل تیم VeryGames

بی‌دلیل نیست که Xyp9x را وزیر جنگ صدا می‌کنند. درست زمانی که برند تیم Astralis برای همه ناشناخته بود، وی با مهارت فوق‌العاده‌ی خود برای تیم ۵ نفره‌ی حریف یعنی VeryGames دردسرهای فراوانی ایجاد کرد و در نهایت به یک پیروزی شگفت‌انگیز دست یافت. البته بعد از این بازی بود که او از تیم مذکور خارج شد.

رویداد EMS One Katowice 2014: تیم Maniac (LDLC) در مقابل تیم Ninjas in Pyjamas

ما از بازیکن فوق‌العاده‌ای به نام Maniac صحبت می‌کنیم. وی آن‌قدر توانا و حرفه‌ای بود که حتی می‌توان او را بالاتر از Xyp9x  بدانیم چرا که در یک درگیری یک در مقابل سه را با مهارت تمام به پیروزی رسید. افسوس که این بازیکن سوییسی، طی سال‌های ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۵ درگیر حواشی متعددی شد و بعد از آن‌، دیگر نتوانست به دوران اوج خود بازگردد.

رویداد ESL One Cologne 2014: تیم Friberg (Ninjas in Pyjamas) در مقابل Fnatic

Friberg به عنوان یک بازیکن خشن و البته دقیق، یکی اثرگذارترین حملات خود را در طی تاریخ تورنمنت انجام داد و تیم Fnatic را از عرصه‌ی وجود پاک کرد.

رویداد DreamHack زمستان ۲۰۱۴: تیم F0rest (Ninjas in Pyjamas) در مقابل تیم LDLC

F0rest نیز در این طومار بازیکنان افسانه‌ای قرار دارد؛ کسی که با اسلحه‌ی AK خود در شش ثانیه، چهار Headshot را به انجام رساند و عملا کار را برای تیم حریف سخت کرد.  این هایلایت زیبا را ببینید و لذت ببرید.

رویداد ESL One Katowice 2015: بازیکنان PashaBiceps و NEO تیم (Virtus.pro) در مقابل Fnatic

PashaBiceps و NEO، دو بازیکن هماهنگ و متکی به کار تیمی بودند که به واسطه‌ی همین موضوع، در یک راند حیاتی به پیروزی رسیدند. موافق هستید که هیچ‌چیز جذاب‌تر از یک کار تیمی هماهنگ نیست؟

رویداد ESL One Cologne 2015: بازیکن KRIMZ تیم Fnatic در مقابل تیم Envy

مسلم است که Papito با چهار کیل در چهار ثانیه، اتفاق جذابی را رقم زد، اما نمی‌توان تاثیر حمله‌ی یک در مقابل سه KRIMZ را نادیده گرفت. تیم Fnatic در وقت اضافه، پیروز نقشه شد و در عمل، تاثیر زیادی روی پیروزی دو بر صفر تیمش داشت.

رویداد DreamHack Open Cluj-Napoca 2015: بازیکن Rain از تیم G2 در مقابل تیم Envy

یک نبرد جذاب و البته حساب شده که بازیکنان به صورت یک به یک، حریف را از بین بردند و عملا Rain، به عنوان یک بازیکن ناجی، باعث پیروزی تیمش در شرایطی غیر منتظره شد.

رویداد MLG Columbus 2016: بازیکن Hiko از تیم Liquid در مقابل تیم Luminosity

Hiko نیز یک نسخه‌ی دیگر از Xyp9x افسانه‌ای بود که در یک صحنه‌ی جذاب، نبرد یک در مقابل چهار را به نفع تیم خود به پیروزی رساند. تنها ابزار او، یک اسلحه‌ی M4 و البته یک بمب ساعتی بود که در زمان مناسب از هر کدام استفاده کرد.

رویداد ESL One Cologne 2016: بازیکن Dennis از تیم Fnatic در مقابل تیم Liquid

Dennis، جدیدترین بازیکن زمان خود بود که عملا یک سمفونی خشونت آن هم به شکل یک در مقابل پنج راه انداخت. ۵ کیل و البته ۵ Headshot که تیم Fnatic را به پیروزی رساند.

رویداد Eleague Major Atlanta 2017: بازیکن jdm از تیم Liquid

jdm، یک بازیکن بامهارت است که همچون Rain، سبک مختص به خود را در کشتار دنبال می‌کند و بسیار جذاب بازی می‌کند.

رویداد PGL Major Krakow 2017: بازیکن pashaBiceps از تیم Virtus.pro در مقابل تیم Immortals

تیم Virtus.pro در یک شرایط بحرانی، نیاز به پیروزی داشت و درست در همین لحظه بود که pashaBiceps، بازیکن این تیم در مقابل چهار بازیکن قرار گرفت و با شکست هر چهار بازیکن، یک شگفتی به تمام معنا را در تاریخ مسابقات PGL Major Krakow رقم زد.

رویداد Eleague Major Boston 2018: بازیکن paz از تیم Space Soldiers در مقابل تیم Cloud9

بازی paz در رویداد Eleague Major Boston 2018 و کشتن دشمنان به طرز شگفت‌آوری توسط وی، نشان داد که با دومین نمایش برتر در تاریخ مسابقات Eleague Major روبرو هستیم. او تیم خود را در لحظاتی بحرانی از شکست حتمی نجات داد.

رویداد FACEIT Major London 2018: بازیکن gade از تیم OpTic در مقابل تیم Tyloo

نباید فکر کنید که شگفتی‌ها پایان پذیرند، چرا که با پدیده‌ای دیگر در صحنه‌ی رقابت‌ها روبرو هستیم. gade کسی بود که پنج Headshot را انجام داد؛ اما مهم‌تر از آن، سه کیل با یک شلیک بود که اوج هنر و البته تمرکز این بازیکن نخبه را به نمایش می‌گذارد. هایلایت را ببینید و لذت ببرید.

رویداد IEM Katowice 2019: بازیکن flamie از تیم NAVI در مقابل تیم FaZe

اگر فکر می‌کنید که سلاح کمری در رقابت نمی‌تواند مخرب ظاهر شود، پس بهتر است دید خود را تغییر دهید. flamie کسی بود که با گرفتن ۱۰ کیل در دو دور شلیک -که هشت مورد از آن با سلاح مرگبار USP بود- نشان داد که مهارت، دستی بالای دست ارزش سلاح است. صحنه‌ی جذاب او را ببینید و لذت ببرید.

رویداد Starladder Berlin Major 2019: بازیکن CeRq از تیم NRG در مقابل تیم Astralis

بازیکن‌های شایسته‌ی زیادی در رقابت‌های Starladder Major وجود دارند که انتخاب بهترین آن‌ها اندکی سخت است، اما مجبور شدیم سراغ معیارهای سختگیرانه‌تری برویم که اثرگذاری عمده در فضای بازی یکی از آن چند معیار سختگیرانه بود. او کسی بود که از موضع بمب‌گذاری تیم خود دفاع کرد و با پیروزی در یک درگیزی یک در برابر دو -آن هم در مقابل تیم حرفه‌ای Astralis- نشان داد که بازی Counter-Strike: Global Offensive همچنان زمین شگفتی‌هاست.

رویداد PGL Major Stockholm 2021: بازیکن Jame از تیم Virtus.pro در مقابل تیم mousesports

Jame با چهار Headshot نشان داد که شاید نتوان آن‌طور که باید و شاید مورد توجه قرار گرفت، اما از نظر ما او جایزه‌ی خیالی بهترین بازی را در رقابت‌های استکهلم ۲۰۲۱ دریافت می‌کند. هنرنمایی او، پیش روی شماست.

رویداد PGL Major Antwerp 2022: بازیکن magixx از تیم Spirit در مقابل تیم FaZe

magixx یکی از بهترین بازی‌های این دوره از رقابت‌ها بود و با هنرنمایی در رقابت یک در مقابل چهار، حماسی‌ترین لحظات را به تصویر کشید. او با سلاح M4، سه کیل انجام داد و وارد درگیری با یک کهنه‌کار شد. AWP، یک سلاح تک‌تیرانداز بود که برای حذف رقیب این بازیکن جوان، در دستان او قرار گرفت.

رویداد IEM Rio Major 2022: بازیکن Jame از تیم Outsiders در مقابل تیم mousesports

Jame، اصولا یک بازیکن کسالت‌آور در بازی است و بسیاری این مورد را تایید می‌کنند. راحت بگویم، او با سلاح AWP حال می‌کند (!) و همین مورد بازی‌اش را خسته‌کننده نشان می‌دهد. علاقه‌ای نداریم که از بازی او تعریف کنیم اما به هر حال، این هایلایت را ببیند و بازی‌اش را قضاوت کنید.

رویداد BLAST Paris Major 2023: بازیکن isak از تیم GamerLegion در مقابل تیم Heroic

در پایان این لیست جذاب به آخرین بازی مورد توجه و جذاب رقابت‌های این سال‌ها می‌رسیم. پیش از صحبت بگویم که چقدر از انجام double kill در حین بازی هیجان‌زده می‌شوید؟ این مورد که محبوب بسیاری از بازیکنان است، توسط بازیکنی به نام isak با سلاح AK آن هم در موقعیتی یک در برابر دو به زیبایی هر چه تمام‌تر انجام می‌شود و ما با رغبت تمام، از او بابت این سبک بازی جذاب تقدیر می‌کنیم.

ما در یک لیست جذاب، از بهترین نمایش‌های انفرادی سلسله رویدادهای CS:GO Major صحبت کردیم. می دانیم که احتمالا برخی از آن‌ها مورد بحث قرار می‌گیرند و همه مورد تایید نخواهند بود. اما در بخش کامنت‌ها، به ما بگویید که کدام یک را پسندید و چه نمایش‌های دیگری نیز باید در این مقاله قرار بگیرد.

آخرین مقالات بازی را از سایت پی‌اس آرنا بخوانید.


منبع psarena.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × پنج =