جمعه , می 10 2024

تریلر جدید بازی Assassin’s Creed Nexus VR منتشر شد

شرکت محبوب یوبیسافت تریلر جدید بازی Assassin’s Creed Nexus VR را منتشر کرد. گویا در این پیش نمایش، کمی از گیم پلی این بازی به نمایش گذاشته شده است.

شرکت یوبیسافت جدیدترین پیش نمایش Assassin’s Creed Nexus VR را منتشر کرد. این بازی یکی از مورد انتظارترین بازی‌ها است و به مدت سه سال زمان صرف شده تا به اتمام برسد.

تجزیه و تحلیل گیم‌پلی ارائه شده توسط شرکت، یک نگاه هشت دقیقه‌ای به دنیای هیجان انگیز این بازی اکشن ماجراجویی جدید اسسینز کرید را نشان می‌دهد که در نوامبر بر روی متا کوئست ۲، ۳ و پرو عرضه خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

تیزر رسمی بازی Projekt Z: Beyond Order منتشر شد

تریلر جدید بازی Assassin’s Creed Nexus VR

شرکت یوبیسافت در حال حاضر تمرکز خود را بر روی عرضه Assassin’s Creed Nexus VR برای متا کوئست ۲، ۳ و پرو در تاریخ ۲۵ آبان (۱۶ نوامبر) قرار داده است. در یک تریلر گیم‌پلی طولانی از بازی، تیم توسعه درباره ویژگی‌های مختلف بازی و تأثیر واقعیت مجازی بر فرمول همیشگی آن صحبت کرده است.

در این بازی، سه شخصیت قابل بازی وجود دارد: کانر از اسسینز کرید ۳، اتزیو از اسسینز کرید ۲ و کساندرا از اسسینز کرید ادیسه. با بازدید از مناطق آشنا و جدید (مانند نیوپورت برای کانر)، شما به صورت ۳۶۰ درجه به آن‌ها دسترسی خواهید داشت. اگر مورد خاصی را مشاهده کنید، می‌توانید از آن بالا روید و از قابلیت‌هایی مانند پریدن و پرت کردن خود به سمت عقب و کناره‌ها بهره‌مند شوید. در ادامه می‌توانید تریلر Assassin’s Creed Nexus VR را مشاهده کنید.

به عنوان یک بازی مخفی‌کاری محور، در Assassin’s Creed Nexus VR شما می‌توانید به‌طور مخفیانه از گوشه‌ها نگاه کنید. همچنین سوراخ‌ها و شکاف‌هایی نیز برای دیدن وجود دارند. برخی از اشیا در بازی به صورت پویا عمل می‌کنند و شما می‌توانید از آن‌ها برای پرت کردن حواس دشمنان استفاده کنید. همچنین می‌توانید با سوت زدن توجه دشمنان را جلب کنید. مبارزه در این بازی بر اساس حرکت است و شما می‌توانید حملات دشمنان را دفع کرده و در زمان مناسب ضرباتی به آن‌ها وارد کنید.

در Assassin’s Creed Nexus VR، کساندرا برای اولین بار از هیدن بلید استفاده می‌کند و هنگام دویدن، فاصله آدم‌کشی شما افزایش می‌یابد. از آنجایی که این یک بازی واقعیت مجازی است، شما قادر خواهید بود از باریک بینی، حرکات تله‌پورت، پارکور خودکار و سیستم سایه‌افکنی بهره ببرید.

بیشتر بخوانید:


منبع figar.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − سیزده =