چهارشنبه , می 8 2024

PS5 Slim از چیزی که فکر میکنیم کوچکتر است -عکس – مستر گیمرز

چند روز پیش سونی از PS5جدید رونمایی کرد و همه ما حدس هایی در مورد ابعاد کنسول در ذهن ایجادکردیم اما ظاهرا PS5 Slim از چیزی که فکر میکنیم کوچکتر است .  با مسترگیمرز مرجع بازی ها همراه باشین.

PS5 Slim از چیزی که فکر میکنیم کوچکتر است

اوایل این هفته، سونی رسما از PlayStation 5 کوچک‌تر و شیک‌تر «slim» رونمایی کرد. مطمئناً، کنسول بسیار نازک‌تر از نسل قبلی خود به نظر می‌رسد، اما عکس  PS5 slim ذهنیت زیادی به بازیکنان در مورد اندازه کنسول جدید نمیدهد. اما خوشبختانه، یک کاربر  Reddit یک مقایسه ساختگی کنار هم بین PS5 و PS5 Slim انجام داد تا بهتر نشان دهد که چقدر کوچک است.

روز چهارشنبه، NatureCertain، کاربر Reddit، یک گالری تصاویر را در ساب ردیت r/PlayStation ارسال کرد که از مدل‌های سه بعدی برای مقایسه دو مدل باریک PS5 با PS5 اصلی استفاده می‌کند. با استفاده از مدل NatureCertain، هر دو مدل باریک PS5 بسیار کوچکتر از اصلی PS5 هستند. در زیر مقایسه انجام شده را ببینید.

MrGamers PS5SlimSize
سونی قبلا اندازه PS5 جدید را اعلام کرده بود اما آیا ارائه نوعی کمک بصری برای مقایسه PS5 slim با اصلی انقدر سخت بود؟ که سونی انجامش نداده بود؟ با تشکر از این کاربر ما توانستیم اندازه این دو کنسول را مقایسه کنیم. هرچند در این تصویر PS5 Slim با پایه آورده شده است که باید یادآور شویم این پایه روی کنسول عرضه نمی شود و باید جداگانه با قیمت ۳۰ دلار خریداری شود.

 

متشکریم که همراه مسترگیمرز مرجع بازی ها هستین.

خوشحال میشیم که اگر این مقاله واقعا براتون مفید بود ما را در شبکه های اجتماعی خود به اشتراک بگذارید.

MrG insta following banner copy




منبع mrgamers.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 1 =