چهارشنبه , می 8 2024

E3 2023 رسما لغو شد

به گزارش سایت GamingBolt سرانجام پس از کش‌وقوس‌های فراوان،  E3 2023 لغو شد و بازار شایعات را برای آینده خود داغ کرد.

شرکت‌ها و ناشران بزرگ مانند نینتندو، مایکروسافت، یوبی‌سافت و سگا در هفته‌های اخیر در مجموعه‌ای از گزارش‌ها و اعلامیه‌ها تایید کرده بودند که در E3 2023 حضور نخواهند کرد، پس از آن گزارش‌هایی منتشر شد که ادعا می‌کرد این رویداد می‌تواند به‌سرعت لغو شود و اکنون به طور رسمی تایید شده است.

رویداد E3 2023 که قرار بود از 13 ژوئن تا 16 ژوئن برگزار شود، خبر لغو آن توسط ESA و Reed pop که برگزار کنندگان آن بودند، تایید شد.

ESA و ReedPop در بیانیه‌ای به IGN گفتند:

این تصمیم دشواری بود، زیرا ما و شرکایمان برای برگزاری این رویداد تلاش می‌کردیم، اما باید آنچه را که برای صنعت و E3 2023 نیاز است، انجام می‌دادیم. قدردان هستیم و متوجهیم که شرکت‌های مورد انتظار دموهای آماده برای نمایش نخواهند داشت و چالش‌های تامین منابع، حضور در E3 2023 تابستان امسال را به مانعی تبدیل کرد که امکان غلبه برآن وجود نداشت. برای کسانی که به E3 2023 متعهد شدند، متأسفیم که نمی‌توانیم ویترینی را که شایسته شماست به نمایش بگذاریم.

E3 چندین سال است که با چالش‌های متفاوتی دست و پنجه نرم می‌کند، به طوری که E3 2018 آخرین رویداد کامل و رسمی‌ای بود که برگزار شد. در E3 2019، سونی برای اولین بار از زمان تاسیس این نمایشگاه از آن خارج شد، در حالی که E3 2020 به دلیل همه گیری COVID-19 به طور کامل لغو شد. این نمایش در سال 2021 با ظرفیت بسیار محدود و به عنوان یک رویداد فقط دیجیتال بازگشت و در ادامه که در سال 2022، دوباره لغو شد.

با اين حال هنوز برای ماه ژوئن، رويداد و نمايش هايی ترتيب داده شده است. از جمله استيت آو پلی سونی، ايكس باكس گيم شو كه بعد از رويداد بزرگ استارفيلد برگزار می‌شود، سامر گيم فست و رويداد يوبيسافت فوروارد. به نظر می‌رسد كه كونامی برای حضور در اين رويداد برنامه‌هايی داشته است. از جمله اعلاميه‌هايی برای بازی متال گير ساليد 3 و يك بازی جديد از كسلوانيا. حال بايد ديد و منتظر ماند كه كونامی چه تغييراتی در برنامه‌هايش ايجاد می‌کند.

در پایان، با مطالعه آخرین اخباربازی همراه پی اس آرنا بمانید.


منبع psarena.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − 5 =