شنبه , می 18 2024

انتشار نخستین تصویر از فیلم Napoleon با هنرنمایی واکین فینیکس

[ad_1]

یکی از آثار مورد انتظار سینمای هالیوود، فیلم حماسی و درام Napoleon با هنرنمایی واکین فینیکس می‌باشد که توسط ریدلی اسکات کارگردانی شده است.

ناپلئون بناپارت یکی از مشهورترین رهبران و فرماندهان تاریخ می‌باشد که به عنوان نخستین امپراتور کشور فرانسه بین سال‌های ۱۸۰۴ تا ۱۸۱۵ اتفاقاتی مهم و تاثیرگذار را در قاره اروپا به ارمغان آورده است. در حالی که تاکنون به طریق مختلف شاهد به تصویر کشیدن این شخصیت در سینما و تلویزیون بوده‌ایم اما با قاطعیت می‌توان گفت که همکاری ریدلی اسکات و واکین فینیکس برای بازگویی برهه مهمی از زندگی وی، مورد انتظارترین اثر حول محور ناپلئون بناپارت در تاریخ سینما لقب گرفته است.

فیلم حماسی، درام و تاریخی Napoleon روایت‌گر به قدرت رسیدن ناپلئون بناپارت با هنرنمایی واکین فینیکس به عنوان امپراتور فرانسه را می‌باشد که شاهد رابطه‌ ناپایدار و پر فراز و نشیب وی با ملکه ژوفین نیز خواهیم بود. در حالی که تاکنون روند تولید این فیلم در سکوت پیش رفته اما حال نخستین تصویر از آن در دسترس قرار گرفته که شاهد ناپلئون جوانی هستیم که مردانش را در میدان جنگ رهبری می‌کند.

1 2

در کنار واکین فینیکس، ونسا کربی ایفای نقش ملکه ژوفین را بر عهده داشته و طاهر رحیم نیز شخصیت انقلابی پل باراس را به تصویر خواهد کشید.

با وجود آن که تنها می‌دانیم فیلم Napoleon برای اکران در تاریخ نامشخصی از سال ۲۰۲۳ در نظر گرفته شده اما کمپانی اپل فاش کرده که پس از پایان دوره اکران این پروژه تاریخی، شاهد پخش آن از سوی سرویس اپل ‌تی‌وی‌پلاس خواهیم بود.

منبع: اسکرین‌رنت

[ad_2]
منبع gamefa.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج + 12 =