پنج‌شنبه , می 9 2024

معرفی سریال پلیس رودخانه هان (Han River Police) ؛ داستان بازیگران و نمرات

سریال پلیس رودخانه هان یکی از جدیدترین آثار دیزنی پلاس در سال 2023 است. برای آشنایی بیشتر با سریال Han River Police 2023 با ما همراه باشید.

کارگردانی و نویسندگی سریال کره ای پلیس رودخانه هان توسط کیم سانگ انجام شد و در سال 2023 در سرویس استریم دیزنی پلاس به انتشار رسید. زمان پخش سریال کره ای پلیس رودخانه هان در تاریخ ۱۳ سپتامبر ۲۰۲۳ برابر با ۲۲ شهریور ۱۴۰۲ می‌باشد. سانگ وو کوون (Sang wooKwon)، کیم هی وون (Kim Hee won) و دابین بائه (Da bin Bae) از بازیگران اصلی این مجموعه هستند.

ژانر سریال Han River Police 2023 اکشن، کمدی و جنایی است که داستان دو افسر را به تصویر می‌کشد در حین گشت زنی در اطراف رودخانه هان در سئول، با وقایع عجیبی رو به رو می‌شوند. در این مقاله از پلازا به معرفی سریال کره ای پلیس رودخانه هان می‌پردازیم.

همچنین بخوانید :

فهرست مطالب:

داستان سریال پلیس رودخانه هان

نقد سریال پلیس رودخانه هان کره ای

خلاصه سریال کره ای پلیس رودخانه هان حول محور هان دو جین می‌چرخد که یک افسر پلیس در رودخانه هان است. او آدمی است که به هر طریقی می‌خواهد به دنبال عدالت برود و هیچ‌گاه نابرابری را نمی‌پذیرد. همکار او، افسر پلیس لی چئون سوک، کسی است که درست نقطه مقابل او قرار دارد.

دو نا هی و کیم جی سو نیز در ایستگاه پلیس کار می‌کنند.درواقع، افسران پلیس رودخانه هان باید از شهروندانی که برای تفریح و خوش‌گذارنی به رودخانه می‌آیند، محافظت کنند. با این حال، این دو افسر پلیس متوجه می‌شوند که در اطراف این رودخانه جنایاتی رخ می‌دهد و تلاش می‌کنند تا از این موضوع سر در بیاورند.

تعداد قسمت های سریال پلیس رودخانه هان

معرفی سریال کره ای پلیس رودخانه هان

سریال پلیس رودخانه هان در سال 2023 طی یک فصل 6 قسمتی به انتشار رسید. این سریال بازخوردهای مثبتی از سوی بینندگان به همراه داشت. کمپانی سازنده همچنان اطلاعاتی مربوط به ساخت فصل دوم منتشر نکرده است، اما احتمال دارد فصل دوم این سریال در دست ساخت قرار بگیرد.

همچنین بخوانید :

بازیگران سریال پلیس رودخانه هان

زمان پخش سریال کره ای پلیس رودخانه هان

سریال کره ای پلیس رودخانه هان ماجرایی جنایی و اکشن با چاشنی کمدی را به تصویر می‌کشد و به طور هنرمندانه‌ای این کار را انجام داده است. بازیگران این سریال توانستند به خوبی در لحظات پر استرس، کمدی و اکشن بینندگان را راضی نگه دارند. در ادامه با هنرپیشه های سریال کره ای پلیس رودخانه هان آشنا خواهید شد.

همچنین بخوانید :

کوون سانگ وو در نقش هان دو جین

سریال پلیس رودخانه هان

کوون سانگ وو، متولد ۵ اوت ۱۹۷۶ برابر با ۱۴ مرداد ۱۳۵۵، یک بازیگر کره‌ای است. او در سال ۲۰۰۳ با بازی در فیلم کمدی عاشقانه “دوست من معلم” و سریال ملودرام “راه پله به بهشت” به موفقیت بزرگی دست یافت. کوون سانگ وو، نمونه برجسته‌ای از جنبش “زنگ مادر” است و در دههٔ ۱۹۹۰ به عنوان یک مدل پا به عرصهٔ بازیگری گذاشت.

تجربه اولین بازیگری او در سریال تلویزیونی “پیشنهاد خوشمزه” بود و در سال‌های اولیه فعالیت هنری خود، تنها نقش‌های کوچکی در تلویزیون به او داده می‌شد. سپس در سال ۲۰۰۱ با بازی در فیلم هنرهای رزمی “آتشفشان بلند”، وارد عرصهٔ سینما گردید. در سال بعد، نقش اول خود را در کمدی “بزرگش کن” به همراه بهترین دوست واقعی‌اش، سونگ سونگ هون، ایفا کرد.

همچنین بخوانید :

کیم هی وون در نقش لی چئون سوک

سریال کره ای پلیس رودخانه هان

کیم هی وون یک بازیگر کره‌ای است. او از سال ۲۰۰۷ به بعد در فیلم‌ها و سریال‌های تلویزیونی نقش‌های مکملی ایفا کرد و در عناوین قابل توجهی نظیر “مردی از هیچ‌جا”، “آقای گو” و “میسانگ: زندگی ناقص” حضور داشته است.

همچنین بخوانید :

لی سانگ یی در نقش گو گی سوک

سریال Han River Police 2023

لی سانگ-یی (Lee Sang-yi)، بازیگر و خواننده کره‌ای است. او بیشتر به خاطر نقش‌هایش در سریال‌های “یک بار دیگر”، “جوانان ماه مه” و “چاچاچا وطن” شناخته می‌شود. به عنوان یک خواننده، او به خاطر عضویت در گروه ام‌اس‌جی وانابی معروف است.

لی سانگ یی در سال ۱۹۹۱ در انسان، استان گیونگی به دنیا آمد. علاقه لی به بازیگری در دوران دبستانی‌اش در یک نمایش انگلیسی به وجود آمد. پس از تحصیل در مدرسه ابتدایی جونگجی و مدرسهٔ متوسطهٔ وونیل، لی سانگ یی با ثبت نام در دانشکدهٔ تئاتر و فیلم در دبیرستان هنری آنیانگ، علاقهٔ خود را به بازیگری پیگیری کرد.

همچنین بخوانید :

بائه دابین در نقش دو نا هی

بررسی سریال Han River Police 2023

بائه دابین (Bae Da bin) یک بازیگر کره‌ای است. او برای نقش‌هایش در “زیبایی گانگنام” و “آیا برامز دوست دارید؟” شناخته می‌شود. او در دو فیلم “صدای زیبا” (۲۰۱۹) و “لوله‌کشی” (۲۰۲۱) بازی کرده است. در سال ۲۰۲۱ در سریال نتفلیکس “زنگ هشدار عشق” فصل دوم نیز حضور داشت. در سال ۲۰۲۲، در درام شبکه KBS به نام “اکنون زیباست” به عنوان نقش اصلی حضور به ایفای نقش پرداخت.

بائه دابین با شروع کارش به عنوان یک مدل، در ابتدا در سریال تلویزیونی “باید ببوسیم؟” شبکه SBS در سال ۲۰۱۸ ظاهر شد. او به خاطر نقش مکملش در “زیبایی گانگنام” شبکه JTBC و “کمتر از شر” شبکه MBC شناخته شد. سپس در نقش‌های اصلی در “آرتدال کرونیکلز” شبکه tvN نیز بازی کرد.

دیگر بازیگران سریال پلیس رودخانه هان عبارتند از:

  • شین هیون سونگ (Shin Hyun Seung) در نقش کیم جی سو
  • پارک هو سان (Park Ho San) در نقش باک چول
  • کو سونگ هوان (Koo Sung Hwan) در نقش اوه جونگ تاک
  • ها سو هو (Ha Soo Ho) در نقش گو نام گی
  • چوی مو سونگ (Choi Moo-Sung) در نقش هوانگ من-دائه
  • هونگ وو جین (Hong Woo-Jin) در نقش جئون گوانگ ایل

نمرات سریال پلیس رودخانه هان

بازیگران سریال پلیس رودخانه هان

نقد سریال پلیس رودخانه هان کره ای توسط منتقدان و طرفداران نمرات متوسط رو به بالایی را به همراه داشت. سریال کره ای پلیس رودخانه هان از سایت Imdb نمره 7.3 از 10 و از سایت‌های Rotten Tomatoes و Metacritic نمره‌ای دریافت نکرد. همچنین باید گفت که بررسی سریال Han River Police 2023 توسط کاربران گوگل، 69 درصد از رضایت آن‌ها را در پی داشت.

کلام آخر

داستان سریال پلیس رودخانه هان

سریال Han River Police 2023 یکی از جدیدترین آثار شبکه دیزنی پلاس است که ژانر جنایی، اکشن و کمدی دارد. اکثر نظرات بینندگان به این مجموعه مثبت بود و اگر به دنبال یک سریال مهیج با چاشنی کمدی هستید، دانلود سریال Han River Police 2023 و تماشا آن به شما پیشنهاد می‌شود.

منتخب کاربران

منبع www.plaza.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 5 =