یکشنبه , می 19 2024

کیت هرینگتون: ثابت می کنم که فقط یک بازیگر خوش قیافه نیستم!

[ad_1]

«کیت هرینگتون» بازیگر سریال «بازی تاج‌وتخت» (Game of Thrones) در مصاحبه با مجله «کندیس» اعتراف می‌کند که از تبدیل شدن به یک نماد جنسیت خرسند نیست.

او که نقش «جان استو» را در سریال فانتزی پربیننده شبکه اچ‌بی‌او بازی کرده و قرار است در اسپین‌آف جداگانه‌ای برای این شخصیت بازگردد، می‌گوید هرگز تمایل نداشته با خصوصیات ظاهری‌اش شناخته شود.

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، هرینگتون می‌گوید: «هرگز وارد بازیگری نشدم تا یک نماد جنسیت یا مردی جذاب باشم. به بازیگری روی آوردم چون عاشق بازی در نقش شخصیت‌ها و تبدیل شدن به کسی جز خودم هستم. اما بله، به آنجا کشیده می‌شود چون یک بازیگر مرد جوان نقش اول هستم و این ویژگی جنبه‌ای دارد که به گمانم… گاهی خیلی با آن راحت نیستم.»

این بازیگر ۳۶ ساله که با «رز لزلی» دیگر ستاره «بازی تاج‌وتخت» ازدواج کرده می‌گوید باید برای اثبات توانایی‌های بازیگری‌اش «خیلی سخت» کار کند: «فکر می‌کنم لئوناردو دی‌کاپریو همیشه می‌گوید از اینکه آن محدودیت را برایش ایجاد کنند چقدر عصبانی می‌شود چون معنایش این است که باید برای خارج شدن از آن محدودیت سخت‌تر کار کنید. نمی‌گویم: «وای بر من» چون باعث می‌شود تلاش کنم. اما برای اینکه آن محدودیت برای شما ایجاد نشود باید خیلی سخت کار کنید.»

هرینگتون زندگی مشترک خود با لزلی را «عالی» توصیف کرده و به «امپایر» می‌گوید ازدواج تغییری در زندگی او ایجاد نکرده است: «راستش نه. عاشق ثبات هستم. می‌دانید، می‌دانستم که می‌خواهم ازدواج کنم – می‌دانستیم که می‌خواهیم ازدواج کنیم.»

[ad_2]
منبع moviemag.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده − یک =