دوشنبه , می 20 2024

جزیییات جدیدی از بازی Exodus منتشر شد

[ad_1]

ویدیوهای اخیرا منتشر شده از بازی Exodus جزئیات جدیدی را در مورد تنظیمات، انتخاب بازیکن، پایان‌ها و موارد دیگر نشان می‌دهند.
این بازی RPG اکشن علمی تخیلی برای PS5، Xbox Series X/S و PC در مراسم The Game Awards در ماه دسامبر معرفی شد.

 

از میان بسیاری از بازی‌هایی که در The Game Awards در ماه دسامبر روی صحنه رفت، بازی شرکت Archetype Entertainment’s به نام Exodus یکی از بازی‌هایی بود که بیشترین توجه را به خود جلب کرد.

این RPG علمی-تخیلی مبتنی بر روایت داستانی، که با تیمی از کهنه‌کاران سابق BioWare در حال ساخت است، مطمئنا در اولین تریلر خود یک چشم‌انداز جذاب به نظر می‌رسید و پس از معرفی آن، استودیوی Archetype Entertainment چندین جزئیات جدید را در مورد بازی از طریق مجموعه‌ای از ویدیوها فاش کرد. ویدیوها و پرسش و پاسخ این ویدیوها جزئیات جدیدی را در مورد تنظیمات Exodus، مکانیک انتخاب و پیامد آن و موارد دیگر نشان می‌دهد که به‌طور دقیق در توییتر توسط shinobi602@ خلاصه شده است.

Exodus چندین هزار سال در آینده در خوشه امگا قنطورس رخ می‌دهد که به عنوان یک کهکشان «باستانی و غیرمعمول» توصیف می‌شود و توسعه دهندگان می‌گویند به دلایل خاصی آن را انتخاب کرده‌اند. در بازی Exodus، بشریت از زمینِ در حال مرگ فرار کرده و جزو گونه‌های ضعیف در کهکشان متخاصم است، جایی که به عنوان مسافر، هدف بازیکن کمک به زنده ماندن گونه‌ها با سرقت سلاح و فناوری از آسمان‌ها، موجودات قدرتمند و دشمنان بشریت است.

سازندگان بازی توجه ویژه‌ای به اصالت علمی پشت بازی دارند و با نویسندگان علمی تخیلی بزرگی همکاری کرده‌اند. به طور خاص، داستان بازی Exodus حول محور اتساع زمان می‌چرخد – به عنوان The Traveler، بازیکنان در سراسر کهکشان سفر خواهند کرد، اما این ماموریت‌های بین‌ستاره‌ای روزها برای شما طول می‌کشد و برای بازگشت به خانه، دهه‌ها می‌گذرد.

به این ترتیب Exodus مکانیک انتخاب و پیامد را به بازیکن خواهد داد. Archetype Entertainment می‌گوید که این چیزی است که روی آن تأکید زیادی دارند، زیرا بازی دارای چندین پایان مختلف است. سازنده همچنین می گوید که این بازی یک تجربه خطی نخواهد بود و به بازیکنان اجازه می دهد هر طور که می خواهند کاوش کنند.

سایر جزئیات فاش شده در این ویدیوها، شخصیت اصلی را نشان می‌دهد که تایید شده که صداگذاری و چهره آن کاملا قابل شخصی‌سازی است، در حالی که توسعه‌دهندگان همچنین روی شخصیت‌های همراه بازی که ظاهرا بخش مهمی از تجربه بازی خواهند بود، صحبت می‌کنند. البته همانطور که در مراسم The Game Awards اعلام شد، صداپیشگی یکی از شخصیت‌ها بر عهده متیو مک کانهی خواهد بود که به عنوان یک مربی برای قهرمان داستان توصیف شده است.

بازی Exodus برای PS5، Xbox Series X/S و PC در حال توسعه است. هنوز اطلاعاتی در مورد زمان عرضه این بازی وجود ندارد.

[ad_2]
منبع psarena.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − 7 =