شنبه , می 18 2024

گبه شبح آنزو: ماجراجویی مرزی در دنیای انیمیشن ژاپن و فرانسه

[ad_1]

شرکت توهو، غول سینمای ژاپن، با حمایت از کارگردانان یوکو کونو و نوبوهیرو یاماشیتا در تولید مشترک ژاپنی-فرانسوی “گربه شبح آنزو”، نسخه ژاپنی این فیلم را با انتشار یک تیزر جدید جشن گرفته است.

این اثر، که حاصل همکاری استودیوی انیمیشن شین-ای ژاپن و میو پروداکشنز فرانسه است، داستان دوستی پرتلاطم بین کارین، دختری یازده ساله با اراده‌ای قوی که برای زندگی نزد پدربزرگ راهب خود به روستاهای ژاپن فرستاده شده، و آنزو، گربه شبحی حتی پیش‌بینی‌ناپذیرتر که به عنوان محافظ او عمل می‌کند، را روایت می‌کند.

“گربه شبح آنزو”، که از مانگای تاکاشی ایماشیرو اقتباس شده، صداپیشگانی چون میرای موریاما به عنوان گربه شبح و نوا گوتو به عنوان محافظ جوان او را به خود اختصاص داده است. این پروژه قرار است در ماه ژوئیه در پرده سینماهای ژاپن به نمایش درآید و سپس در آمریکای شمالی اکران شود.

نوبوهیرو یاماشیتا، که بیشتر به خاطر فیلم‌های مورد تحسین منتقدین و کارگردانی چندین قسمت از “شام نیمه‌شب” شناخته شده است، با بازیگران واقعی فیلمبرداری کرده که سپس توسط استعداد در حال ظهور یوکو کونو به دنیای انیمیشن روتوسکوپ شده‌اند تا جذابیت اصلی شخصیت‌ها حفظ شود.

توهو، به عنوان یک شرکت پیشرو در تولید و توزیع، پس از یک سال پرچمدار، جایی که فیلم “گودزیلا منهای یک” این شرکت بیش از ۵۵ میلیون دلار در آمریکا فروخت و به عنوان یکی از پرفروش‌ترین فیلم‌های خارجی در تاریخ اخیر گیشه ظاهر شد، موفقیت‌هایی را کسب کرد. بازوی توزیع توهو همچنین اکران محلی “پسر و هیرون” اثر هایائو میازاکی را برعهده داشت، که بیش از ۴۵ میلیون دلار در گیشه آمریکای شمالی برای Gkids به دست آورد.

منتخب کاربران
[ad_2]
منبع www.plaza.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار + 11 =