دوشنبه , می 20 2024

تمام تیم‌های حاضر در رویداد VALORANT Champions 2023

[ad_1]

سومین دوره‌ی مسابقات قهرمانی جهان بازی VALORANT به نام رویداد VALORANT Champions 2023 برای اولین بار در سال ۲۰۲۳ در آمریکای شمالی برگزار می‌شود و اوج رقابت و هیجان در واپسین روزهای پلی‌آف رقابت‌ها در لس آنجلس کالیفرنیا رقم خواهد خورد. در مجموع، شاهد رقابت ۱۶ تیم از قاره‌های آمریکا، آفریقا و خاور میانه، مناطق اقیانوس آرام و چین خواهیم بود تا در مرحله گروهی و در قالب چهار گروه در چارچوب مسابقات رفت و برگشت با یکدیگر به رقابت بپردازند و در نهایت، هشت تیم به مرحله پلی آف دوحذفی صعود کنند. باید دید که پس از دو تیم Acend و LOUD، دیگر شاهد قهرمانی چه تیمی خواهیم بود.

تمام تیم‌های حاضر در رویداد VALORANT Champions 2023

در ادامه، قصد داریم تا ۱۶ تیم حاضر در این رقابت های Esports را به صورت خلاصه به شما معرفی کنیم، در ادامه اسامی تیم‌ها را به صورت لیست برایتان آماده کرده‌ایم:

  • Fnatic
  • Team Liquid
  • FUT Esports
  • Evil Geniuses
  • NRG
  • LOUD
  • Paper Rex
  • DRX
  • T1
  • EDward Gaming
  • Bilibili Gaming
  • FunPlus Phoenix

همچنین در این دوره از رقابت‌ها شاهد حضور تیم‌های مازاد بر سهمیه مناطق هستیم؛ یک تیم اضافی از مرحله‌ی مقدماتی منطقه‌‌ی مشترک آفریقا، خاور میانه و اروپا (EMEA) در مسابقات حضور می‌یابد که به لطف پیروزی تیم Fnatic در رقابت‌های مسترز توکیو، دو تیم اضافی از این منطقه در قالب Last Chance حضور یافته‌اند. یک تیم اضافی در قالب Last Chance از مرحله‌ی مقدماتی قاره‌ی آمریکا و یک تیم اضافی دیگر نیز در قالب Last Chance از مرحله‌ی مقدماتی بخش اقیانوس آرام حضور می‌یابد.

 

تمام تیم‌های حاضر در رقابت‌های VALORANT Champions 2023

تیم Fnatic

تیم Fnatic به طرز عجیبی در حال تشکیل یک سلسله‌ی پادشاهی بزرگ است؛ آن‌ها بیش از هر زمان دیگر، به دنبال پیروزی در تمام تورنمنت‌های VALORANT هستند تا دستاورد بزرگی را رقم بزنند. این تیم کاملا اروپایی، از زمان برگزاری رقابت‌های LOCK//IN در سائوپائولو تنها یک شکست داشته‌ است و اکنون به همراه ستارگان فوق‌العاده‌ی خود از جمله Leo ،Chronicle ،Alfajer و Derke در مسابقات رویداد VALORANT Champions 2023 نیز حضور خواهند داشت.

 

تمام تیم‌های حاضر در رقابت‌های VALORANT Champions 2023

تیم Team Liquid

این تیم تاکنون نتایج متفاوتی را رفم زده است؛ آن‌ها در رقابت‌های Valorant منطقه‌ی EMEA چندان شروع طوفانی‌ای نداشتند و درست در زمانی‌ که مدعی قهرمانی این منطقه بودند، در مقابل تیم Fnatic شکست خوردند. بازیکنان این تیم یعنی Jamppi ،Redgar ،nAts Soulca و Sayf در سطح جهانی رقابت‌ها با مشکل روبرو هستند و باید دید چه عملکردی از خود به جای می‌گذارند.

 

تمام تیم‌های حاضر در رقابت‌های VALORANT Champions 2023

تیم FUT Esports

تیم FUT Esports ملیتی ترک دارد و عملکرد جذابی از خود در صحنه‌ی بین‌المللی رقابت‌ها رقم زده است؛ این تیم هم در رقابت‌های Valorant منطقه‌ی EMEA و هم در رقابت‌های مسترز توکیو به قدری خوب عمل کردند که تیم مشهور NAVI در مقابل آن‌ها شکست خورد. بازیکنانی چون mojj ،qRaxs ،qw1 ،MrFaliN و ATA KAPTAN از این تیم اکنون به دنبال قهرمانی در رقابت‌های جهانی پیش رو هستند.

 

تمام تیم‌های حاضر در رقابت‌های VALORANT Champions 2023

تیم Evil Geniuses

پس از شکست تیم 100Thieves در مقابل تیم MIBR و صعود تیم Evil Geniuses به مرحله‌ی پلی‌آف، بسیاری این تیم را برای اولین بار شناختند و تبدیل به بحث همیشگی طرفداران بازی Valorant شد. این تیم شروعی افسانه‌ای داشت و توانست تا در مرحله‌ی پلی‌آف منطقه‌ی آمریکا و رقابت‌های مسترز توکیو در جمع سه تیم برتر قرار بگیرد. انتظارات از بازیکنان این تیم بااستعداد یعنی Boostio ،Ethan jawgemo ،C0M و Demon1 در رویداد VALORANT Champions 2023 رو بسیار بالاست.

 

تمام تیم‌های حاضر در رقابت‌های VALORANT Champions 2023

تیم NRG

با یکی دیگر از برجسته‌ترین فهرست‌های منطقه‌ی آمریکای شمالی روبرو هستیم؛ تیم NRG. این تیم در دو بخش پلی‌آف آمریکا و مسترز توکیو عملکرد قابل قبولی داشته و اکنون به دنبال جام بعدی خود در رقابت‌های Valorant 2023 است. مانند تیم EG، این تیم نیز در ابتدا شروع آهسته و کندی داشت اما اکنون توانسته تا طرفداران را از خود راضی نگه دارد. ما در این تیم با بازیکنانی چون FNS ،crashies ،Victor و ardiis همراه خواهیم بود که در راس آن‌ها، s0m قرار خواهد داشت.

 

تمام تیم‌های حاضر در رقابت‌های VALORANT Champions 2023

تیم LOUD

تیم‌های قهرمان در دنیا حتی پس از اعمال تغییراتی در نفرات خود، همچنان مدعی قهرمانی باقی می‌مانند که تیم LOUD یکی از آن تیم‌هاست. این تیم در رقابت‌های مسترز توکیو بهترین عملکرد خود را رقم زدند و به فینال رقابت‌های LOCK//IN سائوپائولو در برزیل راه یافتند. آن‌ها همچنین در لیگ آمریکا اول شدند. هرچند که این تیم با بازیکنانی چون aspas ،Less ،Saadhak ،cauanzin و tuzy در دور پلی‌آف اخیر، دو بازی متوالی را با نتیجه‌ی دو بر صفر واگذار کردند اما همچنان آن‌ها را به عنوان مدعیان قهرمانی این دوره از مسابقات جهانی می‌دانیم.

 

تمام تیم‌های حاضر در رقابت‌های VALORANT Champions 2023

تیم Paper Rex

تعویض فهرست بازیکنان تیم در میان فصل، باعث شد تا سوپراستار معروف یعنی Something در فهرست اولیه‌ی تیم قرار بگیرد و این تیم، در ۹ مسابقه‌ی پایانی فصل پیروز شود، اما آن‌ها چهار نقشه‌ی مهم را در رقابت‌های VCT Pacific از دست داده بودند که باعث شد تا به جایگاه خاصی دست نیابند. تیم Paper Rex مجبور شد تا در رقابت‌های مسترز اخیر خود، بدون حضور Something به مسابقات برود اما در نهایت توانست تا تیم‌های DRX ،NRG و EDward Gaming را شکست و به جایگاه سومی رقابت‌ها دست یابند. اکنون بازیکنان این تیم یعنی mindfreak ،f0rsakeN ،d4v31 و Jinggg و البته Something آماده هستند تا در رقابت های جهانی Valorant 2023 رو در روی حریفان خود قرار بگیرند.

 

تمام تیم‌های حاضر در رقابت‌های VALORANT Champions 2023

تیم DRX

به نظر می‌رسد که پادشاهان کره‌ای تیم DRX آماده‌ی هنرنمایی و کسب این جام دست نیافتنی Valorant هستند. البته باید گفت که این تیم پس از عملکرد خوب خود در رقابت‌های LOCK//IN و همچنین فصل منطقه‌ی اقیانوس آرام، دچار یکسری ناهماهنگی‌هایی نیز شدند. آن‌ها با برد و باخت‌های متناوب خود در رقابت‌های مسترز توکیو و البته پلی‌آف منطقه‌ی اقیانوس آرام، شرایط مساعدی را برای خود رقم نزدند. بازیکنان DRX یعنی Stax ،Rb ،BuZz ،MaKo و Foxy9 اکنون به یک ریکاوری بزرگ برای حضوری قدرتمندانه‌ دارند.

 

تمام تیم‌های حاضر در رقابت‌های VALORANT Champions 2023

تیم T1

تیم T1 پس از خروج از آمریکای شمالی اکنون در کره قرار دارد و فهرستی جذاب از بازیکنان کره‌ای، ژاپنی و حتی بازیکنان مناطق آمریکای شمالی و لیگ Overwatch فراهم کرده‌اند. این تیم اخیرا در رقابت‌های مسترز ناکام ماند اما در تلاش است تا با بازیکنان خود یعنی Munchkin xeta ،Carpe ،Sayaplayer و Ban حضوری قدرتمند در رقابت‌های جهانی Valorant داشته باشند و البته، انتظارات را از خود بالا ببرد.

 

تمام تیم‌های حاضر در رقابت‌های VALORANT Champions 2023

تیم EDward Gaming

خب از کره و ژاپن گفتیم، پس چرا به چین نرسیم؟ چینی‌ها پس از آغاز دشوار رقابت‌ها در مسابقات بین‌المللی، تیم EDward Gaming به عنوان نماینده‌ای از این کشور به مسابقات مسترز توکیو رسید. احساسات بالای بازیکنان، مدل حوشحالی کردن شیک آن‌ها پس از پیروزی و البته تک‌‌تیر انداز مشهور تیم یعنی Zheng “ZmjjKK” Yongkang، از جذابیت‌های این تیم چینی است. در مسابقات مستر، شاهد حذف شدن تیم‌هایی از جمله NAVI ،T1 و LOUD توسط EDward Gaming حذف شدند و البته Paper Rex نیز این تیم مدعی را حذف کرد. ZmjjKK CHICHOO ،Haodogn ،nobody و Smoggy بازیکنان فهرست جذاب تیم EDward Gaming در رقابت‌های جهانی هستند.

 

تمام تیم‌های حاضر در رقابت‌های VALORANT Champions 2023

تیم Bilibili Gaming

تیم Bilibili Gaming قرار است تا اولین مسابقه‌ی خود را در رقابت های جهانی Valorant 2023 انجام دهد. عملکرد این تیم در رقابت‌های FGC VALORANT و انتخابی چین برای رقابت‌های جهانی ۲۰۲۲ تقریبا بی‌نقص بوده است و حال باید دید که آیا عملکرد خوبی در مسابقات جهانی پیش رو بر جای خواهند گذاشت و برند خود را تقویت خواهند کرد یا خیر؛ البته به شرط اینکه بتوانند همتای خود یعنی EDward Gaming کنار بزنند.

تمام تیم‌های حاضر در رقابت‌های VALORANT Champions 2023

تیم FunPlus Phoenix

البته که این، همان تیم FPX 2022 سابق نیست چرا که بازیکنان اروپایی این تیم متشکل از هسته‌ی اصلی تیم NAVI و همچنین تیم NRG، در پایان همان سال تیم را بخاطر عدم کسب موفقیت در رقابت‌های جهانی Valorant در منطقه‌ی EMEA (اروپا، آفریقا و خاورمیانه) ترک کردند. سران این مجموعه دریافتند که باید به چین، مهد تقویت رقابت‌های Esports باز گردند و با بازیکنان چینی و تایوانی از جمله AAAAy ،BerLIN TZH ،WudiYuChEn و Yuicaw پا به رقابت‌ها بگذارند. البته که این بازیکنان در اولین بازی مقدماتی چین با شکست در مقابل تیم TYLOO، آماده‌ی خداحافظی شدند اما در ادامه با کسب سه برد در بخش پایینی رقابت‌ها (رقابت میان بازنده‌ها) توانستند تا به رویداد VALORANT Champions 2023 راه یابند.

 

تمام تیم‌های حاضر در رقابت‌های VALORANT Champions 2023

تیم Giants Gaming

تیم اسپانیایی Giants توانست تا یه عنوان یکی از دو تیم بخش Last Chance مرحله‌ی پلی‌آف از منطقه‌ی EMEA به مسابقات راه یابد و اکنون پس از سه سال، در رویداد VALORANT Champions 2023 حضور یابد. این تیم، اغلب از بازیکنان درخشان تیم مشهور G2 تشکیل شده است و در طول رقابت‌های Valorant در منطقه‌ی EMEA شرایط خوبی داشت، در ادامه با دو شکست متوالی از تورنمنت مسترز توکیو فاصله گرفتند و در نهایت با بازیکنان خود یعنی Fit1nho ،hoody ،nukkye ،rhyme و Cloud توانست تا با دو پیروزی متوالی در مقابل تیم‌های Karmine Corp و NAVI به قهرمانی این منطقه دست یابند.

 

آخرین مقالات ورزش های الکترونیک را در پی‌اس ارنا بخوانید.

[ad_2]
منبع psarena.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × یک =