پنج‌شنبه , می 9 2024

نقدها و نمرات انیمیشن The Super Mario Bros. Movie

منتقدان نظرات خود درباره انیمیشن The Super Mario Bros. Movie را اعلام کردند و نمرات متوسطی به آن دادند.

انیمیشن برادران سوپر ماریو (The Super Mario Bros. Movie) جدیدترین اقتباس از بازی‌ها به شمار می‌رود که توسط کمپانی یونیورسال ساخته شده و در آن بازیگرانی همچون کریس پرت، آنا تیلور جوی، چارلی دی، جک بلک و ست روگن صداپیشگی می‌کنند.

منتقدان بر این باور هستند که انیمیشن «برادران سوپر ماریو» اصلا به هیجان‌انگیزی بازی آن نیست اما اثری رنگارنگ و زیبا به شمار می‌رود که در آن می‌توان ارجاع‌های زیادی از نینتندو را مشاهده کرد.

تاکنون در وب سایت راتن تومیتوز ۹۲ نقد برای انیمیشن «برادران سوپر ماریو» منتشر شده که امتیاز ۵۴ درصد را برای آن به همراه داشته است. در وب سایت متاکریتیک نیز امتیاز ۴۹ از صد برای این انیمیشن به ثبت رسیده که بر اساس ۳۵ نقد منتشر شده برای آن است. در ادامه نظر برخی از منتقدان برتر جهانی درباره این اثر را مشاهده می‌کنید.

نظر منتقدان درباره انیمیشن The Super Mario Bros. Movie

  • راتن تومیتوز | ۹۲ نقد – امتیاز ۵۴ درصد
  • متاکریتیک | ۳۵ نقد – امتیاز ۴۹ از صد
فیلم‌های جذاب بهار ۲۰۲۳ ‌| از جان ویک ۴ تا برادران سوپر ماریو
انیمیشن The Super Mario Bros Movie

«۸۳/۱۰۰ Collider | منتقد: راس بونیم»

انیمیشن «برادران سوپر ماریو» توانسته ماهیت و روح بازی‌ها، تاریخچه عمیق و احتمالات فراوان آن را درون خودش بگنجاند و به یکی از سرگرم‌کننده‌ترین انیمیشن‌های چند دهه اخیر تبدیل شود و همین نیز سبب شده تا بیننده حس بسیار خوبی نسبت به این کاراکترها و جهان داشته باشد.

«۸۰/۱۰۰ IGN | منتقد: تام یورگنسن»

انیمیشن «برادران سوپر ماریو» یک اثر فانتزی آتشین و جذاب است. ماجراجویی‌های ماریو، لوئیجی و پیچ پر از انرژی‌های فراگیر هستند و سازندگان توانستند به شکلی هوشمندانه بازی‌ها را درون این اثر بگنجانند و این در حالی است که انیمیشن‌سازی خارق‌العاده و سطح بالا توانسته قلمروی ماشروم را همانند دنیایی جادویی شبیه به سرزمین عجایب اُز در بیاورد که مطمئنا می‌تواند در آثار بعدی مورد بررسی قرار بگیرد.

«۷۵/۱۰۰ IndieWire | منتقد: کریستین زیلکو»

فیلم «برادران سوپر ماریو» به طور ماهرانه از این آی‌پی برجسته بهره‌برداری می‌کند و دنیایی آشنا و در عین حال پیچیده را خلق می‌کند که سرشار از ایستر اگ از بازی‌ها است که می‌توانند زمینه‌ساز فیلم‌های بعدی باشند.

«۷۰/۱۰۰ Variety | منتقد: اوون گیلبرمن»

انیمیشن «برادران سوپر ماریو» حس و حال بسیار جالب‌توجهی از بازی ویدیویی را برای شما به ارمغان می‌آورد و اثری تماشایی برای بیننده‌های جوان به شمار می‌رود.

«۷۰/۱۰۰ The Hollywood Reporter | منتقد: فرانک شک»

کارگردان‌ها آرون هورواث و مایکل جلنیک که خالق سریال Teen Titans Go هستند، یک اقتباس سینمایی وفادار را به ارمغان آوردند، که در آن طنز ساده و نوجوانانه زیادی به چشم می‌خورد.

«۶۷/۱۰۰ Entertainment Weekly | منتقد: کریستین هولوب»

همه چیز انیمیشن «برادران سوپر ماریو» سرگرم‌کننده است؛ حس شوخ طبعی خوبی در آن به چشم می‌خورد و انیمیشن‌سازی آن بسیار خوب است. علاوه بر این، در مدت زمان ۹۰ دقیقه خودش، توانسته داستان را قبل از اینکه خسته‎‌کننده باشد، سرهم بیاورد.

«۶۰/۱۰۰ Polygon | منتقد: جاشوا ریورا»

این برداشت تازه از داستان ماریو آنقدر وفادار است که تلاش دارد چهار دهه بازی ویدیویی را درون خودش جای بدهد و همین نیز باعث می‌شود تا هیچ انرژی برای موارد دیگر نداشته باشد. با این حال، این اثر برای طرفداران نینتندو اقتباسی بسیار وفادار خواهد بود.

«۶۰/۱۰۰ Screen Rant | منتقد: مولی فریمن»

انیمیشن «برادران سوپر ماریو» پر از ایستر اگ‌ها از نینتندو است و همین نیز به ضرر داستان و کاراکترها بوده که آن استحکام و جوهر لازم را ندارند.

«۴۰/۱۰۰ Empire | منتقد: جان نوجنت»

این اثر به زیبایی ساخته شده و در بیشترین حد خونگرم و وفادار است اما تجربه تماشای این انیمیشن همانند تجربه انجام بازی‌ها نیست.

«۳۸/۱۰۰ Slant Magazine | منتقد: پل آتارد»

احساس می‌شود که انیمیشن «برادران سوپر ماریو» فقط سعی دارد تا برخی موارد خاص را به سرانجام برساند و حس نوستالژی را در بیننده‌ها برانگیزد.

Abolfazl

منبع gamefa.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × یک =