چهارشنبه , می 8 2024

بررسی بازی جدید باب اسفنجی The Cosmic Shake

بازی جدید باب اسفنجی با دارا بودن مزایای بسیار توانسته امتیاز خوبی را کسب کند که در این مقاله قصد داریم بررسی بازی SpongeBob SquarePants: The Cosmic Shake را به طور کامل انجام دهیم که پیشنهاد می شود با ما همراه باشید.

جدیدترین محصول شرکت THQ Nordic که بازی باب اسفنجی The Cosmic Shake نام داشته توانسته از زوایای بسیاری به یک بازی ایده آل و مناسب برای سرگرمی تبدیل شود که در این میان شرکت Purple Lamp  توسعه دهنده آن بوده که با مد نظر قرار دادن المان های مورد تایید THQ Nordic توانست یک بازی محبوب و سرگرم کننده را عرضه کند که رده بندی این بازی برای سنین مختلف مناسب بوده که با خیالی آسوده می تواند آن را در اختیار کودکان خود نیز قرار دهید.

فهرست مطالب

بازی جدید باب اسفنجی

بررسی بازی جدید باب اسفنجی SpongeBob SquarePants: The Cosmic Shake

از اصلی ترین مزایای بازی باب اسفنجی The Cosmic Shake می‌توان به حضور در دنیای شگفت انگیز و جدید اشاره داشت که این مورد در کنار شخصیت محبوب کارتونی آن که پاتریک نام داشته قرار است شما را به چالش‌های بسیاری دعوت کند. وجود ماموریت های شگفت انگیز بی شک گزینه خوبی برای سرگرمی بوده که توسعه دهنده و ناشر بازی با در نظر داشتن نیازهای کاربران امروزی توانسته‌اند گیم پلی خوبی را برای سرگرمی در این بازی پیاده سازی نمایند. در ادامه به شکل بهترین با بازی SpongeBob SquarePants: The Cosmic Shake آشنا خواهید شد. در ادامه معرفی بازی جدید باب اسفنجی باما همراه باشید.

بررسی بازی SpongeBob SquarePants: The Cosmic Shake

بررسی بازی SpongeBob SquarePants: The Cosmic Shake

بازی جدید باب اسفنجی در بخش داستانی توانسته مزایای بسیاری را در اختیار گیمر قرار دهد که داستان بازی SpongeBob SquarePants: The Cosmic Shake از جایی آغاز می‌شود که دو شخصیت اصلی بازی یعنی باب اسفنجی و پاتریک با یک شخص اسرارآمیز که شبیه به یک فالگیر بوده در مکانی به نام کاساندرا ملاقات میکند. این فالگیری یک شیء که به وی آل معروف بوده را در اختیار این دو شخص قرار می‌دهد که در آن از اشک پری دریایی استفاده شده است.

طبق افسانه‌های قدیمی این سرزمین افرادی که به پری دریایی دست پیدا میکنند قلب آنها از هرگونه پدیدی و آشوب دور خواهد ماند. حال این دو شخصیت با دنیا و دریچه جدیدی از سری بازی های باب اسفنجی مواجه شده اند که در حالت یک سری ماموریت های خطرناک باید به دنبال شکست دادن دشمنان و از بین بردن پلیدی در طول مراحل بسیار باشید.

همچنین بخوانید :

هیولا های بسیاری در انتظار شما بوده که این مورد سبب شده تا گیم پلی بازی باب اسفنجی The Cosmic Shake به شکل بسیار خوبی جذاب باشد. همانطور که شاهد بودید داستان بازی گزینه خوبی برای سرگرمی بوده که در این زمینه حالت بازی جدید باب اسفنجی را میتوان در زمینه های مختلف دانست که از اصلی ترین آن می توان به سری بازی های ماجراجویی و اکشن اشاره داشت.

از دیگر نکاتی که در این میان می‌توان به آن اشاره داشت شخصیت های بازی باب اسفنجی The Cosmic Shake بوده که این مورد می تواند شما را با طیف وسیعی از شخصیت های کارتونی محبوب و دوست داشتنی مواجه کند که این مورد سبب شده تا امتیاز کاربران بازی جدید باب اسفنجی به سطح خوبی برسد.

طراحی دیدنی در کنار صداگذاری عالی از دیگر نکاتی بود که در این زمینه می‌توان به آن اشاره داشت زیرا شرکت توسعه دهنده و ناشر با در اختیار داشتن یک موتور گرافیکی عالی توانستند کیفیت خوبی را در این بازی شبیه سازی و پیاده‌سازی نمایند که این مورد می تواند شما را با گزینه خوبی مواجه کند. در ادامه با ما همراه باشید که قصد داریم پلتفرم هایی که این بازی برای آنها انتشار داده شده را با شما در میان بگذاریم و به سیستم اجرایی بازی برای پلتفرم کامپیوتر اشاره داشته باشیم.

بررسی بازی SpongeBob SquarePants: The Cosmic Shake

وجود تنوع بالای موانع سبب خواهد شد تا در طول مراحل بازی با مشکلات و چالش‌های بسیاری مواجه باشید که برای حل هر یک از آنها روشهای مختلفی برای شما در نظر گرفته شده است. ولی دقت داشته باشید که برای عبور از آنها باید تمرکز خود را افزایش دهید زیرا وجود سیستم دشواری مراحل در این بازی سبب شده تا به سادگی امکان عبور از مراحل را نداشته باشید که این مورد می تواند گزینه خوبی برای سرگرمی در مدت زمان طولانی باشد.

دنیای وسیع بازی شما را با چالش‌های بسیاری مواجه می‌کند اما باید بدانید که تمامی آنها به نوعی موقتی بوده اند تا شما به هیولای اصلی و رئیس تمام دشمنان برسید که با شکست دادن آن می توانید یک بار برای همیشه از شر تمام پلیدی و تاریکی ها خلاص شوید.

پلتفرم بازی جدید باب اسفنجی

این بازی محبوب برای پلتفرم های نینتندو سوئیچ، پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان، مایکروسافت ویندوز عرضه و ساخته شده است. همچنین بدنیست بدانید که ژانر بازی بازی جدید باب اسفنجی در سبک بازی های اکشن و ماجراجویی و مبارزه ای قرار گرفته است.

همچنین بخوانید :

تاریخ انتشار بازی SpongeBob SquarePants: The Cosmic Shake در ابتدا برای سال 2022 درنظر گرفته شده بود ولی در نهایت در ۳۱ ژانویهٔ ۲۰۲۳ عرضه شد که بدنیست بدانید درجه سنی بازی جدید باب اسفنجی شامل محدودیتی نبوده است و این مورد سبب خواهد شد تا بتوانید بازی را در اختیار کودکان خود نیز قرار دهید.

سیستم بازی جدید باب اسفنجی

بررسی بازی SpongeBob SquarePants: The Cosmic Shake

سیستم مورد نیاز:

  • سیستم عامل: Windows 7/8.1/10/11
  • پردازنده: AMD Phenom II X4 925 / Intel Pentium Dual Core G3320
  • مموری: 4 GB RAM
  • کارت گرافیک: GeForce GTX 660 / Radeon HD 7870
  • دایرکت ایکس: Version 11
  • فضای مورد نیاز: 10 GB available space

سیستم پیشنهادی:

  • سیستم عامل: Windows 10/11
  • پردازنده: AMD FX 6300 / Intel Core i5-3570K
  • مموری: 8 GB RAM
  • کارت گرافیک: Radeon R9 380 / Nvidia GTX 1050 Ti
  • دایرکت ایکس: Version 11
  • فضای ذخیره سازی: 10 GB available space

سخن پایانی

در انتهای بررسی بازی جدید باب اسفنجی بد نیست بدانید که این بازی نسل جدیدی از بازی های ماجراجویی و اکشن بوده که می تواند شما را با ویژگیهای بسیاری مواجه کند. بد نیست بدانید گیم پلی بازی می تواند دلیل خوبی برای سرگرمی کودکان باشد. حال شما عزیزان میتوانید نظر خود را نسبت به این بازی ماجراجویی و اکشن بیان کنید که این کار سبب تکمیل شدن مقاله از زوایای دیگر نیز خواهد شد. همچنین باید بدانید که این بازی توانسته امتیاز بالایی را از منتقدین جهانی کسب کند. نظر شما در مورد این بازی چیست آن را برای ما به اشتراک بگذارید.

پاراگراف 30 آرون گروپس
منتخب کاربران

منبع www.plaza.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده − هفت =