پنج‌شنبه , می 9 2024

دنباله فیلم Constantine با بازی کیانو ریوز همچنان در حال توسعه است

به دنبال تغییر عمده در کمپانی برادران وارنر، گزارش‌ها حاکی از آن است که دنباله فیلم Constantine با بازی کیانو ریوز همچنان در دست توسعه قرار دارد.

زمانی که فرنچایزی به طور عمده دچار تغییر و تحول می‌شود، توسعه پروژه‌هایی که قبلا ساخت آن‌ها تایید شده در هاله‌ای از ابهام قرار می‌گیرند. دنباله فیلم کنستانتین (Constantine) نیز از همین پروژه‌ها به شمار می‌رود.

کمپانی برادران وارنر چندی پیش اعلام کرده بود که قرار است دنباله‌ای را برای فیلم «کنستانتین» بسازد و همچنین نقش‌آفرینی دوباره کیانو ریوز در این نقش در این فیلم تازه را تایید کرده بود. با این حال، حضور جیمز گان و پیتر سفران در رأس استودیو دی‌سی باعث شده تا آینده فیلم «کنستانتین ۲» در هاله‌ای از ابهام قرار بگیرد.

اخیرا فیلم‌ها و سریال‌های آینده دنیای سینمایی دی‌سی اعلام شدند و در میان آن‌ها نام فیلم «کنستانتین ۲» به چشم نمی‌خورد. همین نیز سبب شد تا برخی به این باور برسند که این فیلم ساخته نخواهد شد و در آینده دنیای دی‌سی جایی ندارد.

اما به تازگی تایید شده که جیمز گان و پیتر سفران همچنان به دنبال توسعه این فیلم هستند و از درون کمپانی برادران وارنر نیز تایید شده که این دنباله همچنان در دست توسعه قرار دارد. حالا باید دید که آیا فیلم «کنستانتین ۲» جزو دنیای سینمایی مشترک دی‌سی خواهد بود یا اینکه تحت برند Elseworlds منتشر خواهد شد.

در حال حاضر اطلاعات بیشتری درباره فیلم «کنستانتین ۲» با نقش‌آفرینی کیانو ریوز در نقش اصلی در دست نیست.

منبع: کولایدر


منبع gamefa.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 − شش =