پنج‌شنبه , می 9 2024

Resident Evil 4 Remake یک بازسازی وفادارانه است

یکی از منابع داخلی معتبر در رابطه با سری Resident Evil به تازگی مدعی شده که بازسازی جدید کپکام (Capcom) از Resident Evil 4 به بازی اصلی وفادار است. با این حال برخی از بخش‌های بازی اصلی به طرز قابل توجه‌ای تغییر کرده‌اند.

کپکام طی سال‌های اخیر و با عناوینی مثل Resident Evil 2 و Resident Evil 3 ثابت کرده که از ارائه‌ی بازسازی‌های شجاعانه و متفاوت نسبت به بازی اصلی ابایی ندارد. واکنش طرفداران به این دو بازی تقریبا کاملا متفاوت بوده است، اما هر دو بازی تغییرات قابل توجه‌ای را نسبت به نسخه‌ی اصلی اعمال کردند. با این حال Resident Evil 2 توانست در انجام این کار بسیار موفق‌تر باشد.

جدیدترین ریمیک کپکام عنوانی نیست جز یکی از محبوب‌ترین بازی‌های تاریخ یعنی Resident Evil 4. کپکام تایید کرده که هیچ کدام از محتوای بازی اصلی در این بازسازی حذف نشده است. مسئله‌ای که پس از Resident Evil 3 برای برخی باعث ایجاد نگرانی شده بود. با این حال تا چه حد محتوای بازی اصلی در این ریمیک تغییر خواهند کرد؟

به گفته‌ی یکی از منابع داخلی و افشاگران با سابقه‌ی سری Resident Evil یعنی AestheticGamer یا همان Dusk Golem بازی Resident Evil 4 Remake قرار است یک بازسازی وفادارانه باشد، با این حال “برخی از بخش‌های بازی به طرز قابل توجه‌ای تغییر کرده‌اند”. منظور از این جمله دقیقا چیست؟ این طور که به نظر می‌رسد با وجود عدم حذف هیچ کدام از بخش‌های Resident Evil 4 در این ریمیک، همه چیز قرار نیست کاملا یکسان باشد.

به علاوه این منبع در مورد مدت زمان Resident Evil 4 Remake هم صحبت کرده و سخن قبلی کپکام در مورد یکسان بودن مدت زمان این ریمیک با بازی اصلی را تایید کرده است. او هم‌چنین گفته که بخش داستانی جداگانه‌ی Ado Wong با نام Separate Ways هم در این ریمیک حضور خواهد داشت. پیش از این برخی شایعات مدعی شده بودند که این بخش ممکن است به عنوان یک بسته الحاقی عرضه شود.

بازی Resident Evil 4 Remake در تاریخ 24 مارس سال 2023 (4 فروردین 1402) برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس/اس، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پلتفرم PC عرضه خواهد شد. برای تماشای 12 دقیقه از گیم‌پلی این بازی می‌توانید به این لینک مراجعه کنید.


منبع gamefa.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده − دو =