دوشنبه , می 20 2024

کارگردان و بازیگران فیلم Return to Silent Hill مشخص شدند

[ad_1]

کارگردان فیلم اوریجینال قرار است وظیفه کارگردانی ریبوت تازه این فرنچایز به نام Return to Silent Hill را برعهده داشته باشد.

بیش از یک دهه از زمان ساخت اولین فیلم لایو اکشن و اقتباسی از بازی‌های سایلنت هیل می‌گذرد و حالا آشکار شده که کارگردان همان اثر اوریجینال یعنی کریستوف گانز فیلم بازگشت به سایلنت هیل (Return to Silent Hill) را کارگردانی خواهد کرد.

فیلم «بازگشت به سایلنت هیل» ریبوتی تازه برای این فرنچایز به شمار می‌رود، فرنچایزی که بر اساس بازی‌های ترسناکی به همین نام ساخته شده است. در این فیلم تازه جرمی آروین و هانا امیلی اندرسون قرار است نقش‌های جیمز و مری را ایفا کنند.

فیلم «بازگشت به سایلنت هیل» بر اساس بازی بسیار محبوب Silent Hill 2 محصول سال ۲۰۰۱ میلادی خواهد بود که بر محوریت سفر پر از ماجرای مردی در میان شهر سایلنت هیل است. این مرد به دنبال آن است تا همسر گمشده‌اش را پیدا کند.

فیلم‌نامه این فیلم تازه را خود کریستف گانز به همراه ساندرا وو آن و ویلیام جوزف اشنایدر قلم زده‌اند و انتظار می‌رود که تولید آن از ماه آینده میلادی در آلمان و اروپای شرقی شروع شود. در حال حاضر اطلاعات بیشتری از این اثر اقتباسی در دست نیست.

منبع: comingsoon

[ad_2]
منبع gamefa.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 + 2 =