پنج‌شنبه , می 2 2024

ناشر GTA 6 نزدیک به ۶۰۰ اخراج و ۱۴۰ میلیون دلار پروژه لغو شده را اعلام کرد – مستر گیمرز

در حالی که خبرهای قبلی از نگرانی برای به تاخیر افتادن بازی وجود داشت حالا ناشر GTA 6 نزدیک به ۶۰۰ اخراج و ۱۴۰ میلیون دلار پروژه لغو شده را اعلام کرد .

با مسترگیمرز مرجع بازی  ها همراه باشین .

 

ناشر GTA 6 نزدیک به ۶۰۰ اخراج و ۱۴۰ میلیون دلار پروژه لغو شده را اعلام کرد

Take-Two Interactive ناشر GTA 6 اعلام کرده است که ۵ درصد از نیروی کار خود را اخراج می کند و چندین پروژه را لغو می کند.

به گفته بلومبرگ، Take-Two در پایان کار SEC طرحی را برای پس انداز بیش از ۱۶۵ میلیون دلار در سال به دلیل “کاهش پایه هزینه های موجود و کاهش رشد درآمد پیش بینی شده برای سال های آینده” فاش کرد. این فرآیند، تا ۲۰۰ میلیون دلار هزینه متحمل خواهد شد که اکثریت آن – تا ۱۴۰ میلیون دلار – مربوط به لغو پروژه ها است، در حالی که ۲۵ تا ۳۵ میلیون دلار دیگر مربوط به اخراج کارمندان و هزینه های مربوطه است. Take-Two همچنین فضای اداری خود را به عنوان بخشی از این طرح کاهش می دهد.

در ماه فوریه، استراوس زلنیک، مدیرعامل Take-Two گفت که این شرکت “هیچ برنامه ای فعلی” برای اخراج ندارد. دیدن این تغییر موضع بسیار ناراحت کننده است . به ویژه وقتی بدانیم که  Take-Two صاحب یکی از بزرگترین بازی های درآمد زای صنعت یعنی GTA 5 است. GTA5 از زمان انتشار خود در سال ۲۰۱۳ حداقل ۸٫۵ میلیارد دلار درآمد داشته است.

اخراج ها روی GTA6 تاثیر دارد؟

ممکن است کاهش نیروی کار بر توسعه GTA 6 تأثیر منفی بگذارد. گزارش اخیر حاکی از آن است که GTA 6 می تواند از سال ۲۰۲۵ به ۲۰۲۶ به دلیل روند کند توسعه به تاخیر بیافتد و اخراج ها وضعیت رابدتر خواهد کرد

در ماه مارس، Take-Two سازنده Borderlandsیعنی Gearbox را با قیمت ۴۶۰ میلیون دلار خریداری کرد و انتظار می‌رود که GTA 6 یکی از موفق‌ترین بازی‌های تمام دوران باشد.

در همین حال، رئیس Baldur’s Gate 3 به ناشران خوشحال از اخراج گفته است که از تلاش برای “دوبرابر کردن” پول خود دست بردارند و در عوض “به افرادی که بازی‌ها را می‌سازند احترام بگذارند.”

.

تمام مطالب در مورد جی تی ای را از اینجا ببینین

 

متشکریم که همراه مسترگیمرز مرجع بازی ها هستین.

 نظر خود را زیر همین مطلب برامون ارسال کنین.

MrG insta following banner copy

 




منبع mrgamers.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 5 =