پنج‌شنبه , می 9 2024

بازی Sons of the Forest؛ محصول Newnight را بشناسید

سبک بازی های بقاء در دنیای آخرالزمانی همیشه مورد توجه گیمرهای بسیاری بوده است که بازی Sons of the Forest یک محصول کلیدی و باکیفیت در این زمینه بوده که نسخه ارلی اکسس آن منتشر شده و قرار است در این مقاله به بررسی و معرفی آن بپردازیم.

پسران جنگل عنوانی که برای این بازی درنظر گرفته شده است بوده که این موضوع تا حدودی روایتگر خط داستانی بازی بوده و اگر از گیمرهای حرفه ای امروزی باشید میتوانید کمی سراز خط داستانی بازی Sons of the Forest درآورید. به هر حال این بازی محصولی از استودیو Endnight Games بوده که وظیفه انتشار آنرا شرکت Newnight به دوش داشته و توانسته اند محصول خوبی را از دید گیمرها و منتقدین عرضه کنند که پیشنهاد می شود با پلازا جهت بررسی بازی همراه باشید.

فهرست مطالب

بازی Sons of the Forest

در بررسی اجمالی بازی‌ Sons of the Forest سعی نمودیم به بخش هایی اشاره داشته باشیم که با مطالعه آن ها بتوانید به شکل بهتری با این محصول آشنا شوید. در واقع هدف از ساخت این بازی آشنایی با دنیای بقا و ترسناک جدیدی بوده که برپایه آن گیمرها قادر به آماده شدن برای بازی های ترسناک تر باشند که این موضوع از سوی شرکت توسعه دهنده بازی ذکر شده زیرا قرار است شاهد بازی های بیشتری در این زمینه باشیم.

همچنین بخوانید :

بررسی بازی Sons of the Forest

پیشنهاد می شود در رابطه با نقد بازی Sons of the Forest زیاد جدی نباشید زیرا این محصول نسبت به محدودیت هزینه ای که به همراه داشته توانسته کیفیت و سبک خوبی را ارائه دهد که در این زمینه باید از سد مشکلات بسیاری که برایتان درنظر گرفته شده است عبور کنید. در این زمینه موانع و مشکلات بسیار بازی شما را مجاب خواهد نمود تا برای زنده ماندن در شرایط سخت به دنبال تست روش های مختلفی در زمینه های متنوع باشید.

spacer

این موضوع روی گیم پلی بازی Sons of the Forest تاثیر بسزایی داشته است زیرا قرار است با موارد بسیاری مواجه شوید که برای حل هریک از آنها باید ذهن خود را آماده کنید. در رابطه با شخصیت های بازی Sons of the Forest بدنیست بدانید که قرار نیست با شخصی به عنوان دوست و یا دشمن خاص مواجه باشید. هرچیزی که در طول گیم پلی مشاهده میکنید میتواند دشمن شما باشد. در این زمینه نمیتوان تنها به انسان ها اشاره داشت زیرا حیوانات مستقر در جنگل نیز برای تغذیه به سراغ موجودات زنده نظیر شما خواهند آمد.

همچنین بخوانید :

اطلاعات فوق دلیلی شده اند تا سبک بازی Sons of the Forest به شکل بهتری در دید گیمرها باشد زیرا نه تنها با ترس و وحشت رو به رو خواهید بود بلکه باید از شر مشکلات و موانع هایی که در انتظارتان هستند برای بقا در بازی عبور کنید. ساختار ظاهری بازی شاید از نگاه اول چندان حرفه ای و اصولی نباشد ولی با مشاهده تریلرهای منتشر شده و یا حضور در گیم پلی متوجه خواهید شد که این موضوع به شکل خوبی توسعه و پیاده سازی شده است.

فارغ از طراحی مناسب بدنیست بدانید که صداگذاری بازی در میان ژانر بازی Sons of the Forest یکی از بهترین ها بوده است. ارتباط مستقیم صداگذاری، موسیقی متن و طراحی سبب خواهد شد تا شاهد گیم پلی خوبی در این زمینه باشید که شرکت توسعه دهنده بازی یعنی Endnight Games در این زمینه از تمام قدرت خود استفاده نموده است تا بیننده و گیمر را با صحنه های خوبی مواجه کند که این مورد مخصوص یک یا دو مرحله نبوده و در تمامی بخش های بازی شاهد چنین ساختاری خواهید بود.

spacer

از دیگر نکاتی که در رابطه با بازی باید بدانید خط داستانی بازی بوده است که با کاوشکری و جستجو باید به دنبال مواردی باشید که ممکن است برای شما مفید باشد. شکار برای تغذیه و یا قطع درختان جهت ساخت سرپناه، نابود سازی دشمنان جهت زنده ماندن، فرار از دست دشمنان برای جلوگیری از زخمی شدن و… از بخش های ابتدایی بازی بوده که میتوان به آن اشاره داشت و این مباحث وسعت بالای بازی را بازگو میکنند که قرار است با محصول خوبی سروکار داشته باشید.

همچنین بخوانید :

جهت آشنایی با اطلاعات تکمیلی بازی با ما در ادامه همراه باشید که قصد داریم سیستم اجرایی، پلتفرم ها و تاریخ انتشار را مورد بررسی قرار دهیم.

تاریخ انتشار بازی Sons of the Forest

با توجه به اطلاعات ثبت شده در استیم این بازی در 23 فوریه 2023 یعنی 4 اسفند 1401 به صورت Early Access Game در دسترس بوده ولی برای دستیابی به نسخه اصلی بازی باید کمی صبور باشید زیرا این نسخه شامل تمامی بخش های بازی نبوده است.

سیستم بازی

حداقل سیستم مورد نیاز بازی Sons of the Forest

  • سیستم عامل: ویندوز 10 64 بیتی
  • پردازنده: INTEL CORE I5-8400 یا AMD RYZEN 3 3300X
  • حافظه: رم 12 گیگابایت
  • گرافیک: NVIDIA GeForce GTX 1060 3GB یا AMD Radeon RX 570 4GB
  • DirectX: نسخه 11
  • ذخیره سازی: 20 گیگابایت فضای موجود
  • یادداشت های اضافی: هارد پیشنهادی SSD (ترجیحا)

سیستم پیشنهادی بازی‌ کامپیوتری Sons of the Forest

  • سیستم عامل: ویندوز 10 64 بیتی
  • پردازنده: INTEL CORE I7-8700K یا AMD RYZEN 5 3600X
  • حافظه: رم 16 گیگابایت
  • گرافیک: NVIDIA GeForce 1080Ti یا AMD Radeon RX 5700 XT
  • DirectX: نسخه 11
  • ذخیره سازی: 20 گیگابایت فضای موجود
  • یادداشت های اضافی: هارد پیشنهادی SSD (ترجیحا)
همچنین بخوانید :

پلتفرم های بازی Sons of the Forest

spacer

در این زمینه انتظار دیدن کنسول های پلی استیشن و یا ایکس باکس را نداشته باشید زیرا بازی به صورت انحصاری برای مایکروسافت ویندوز عرضه شده است که این مورد سبب شده تا دیگر گیمرهای فعال در پلتفرم های دیگر قادر به اجرای این بازی نباشند که به نوعی یک ضعف برای بازی بشمار می آید.

سخن پایانی

بررسی بازی Sons of the Forest به اتمام رسید که در این زمینه به بخش های مختلفی از بازی اشاره شد. با وجود بازی های مطرح این حوزه نظیر فارکرای به نظر شما آیا این بازی میتواند در اینده یعنی زمانی که نسخه اصلی منتشر شد حرفی برای گفتن داشته باشد یا خیر ؟ همانطور که شاهد بودید ماهیت کلی بازی نسبت به بازی های بقا کمی حرفه ای تر بوده است که از دید ما میتواند امتیاز بهتری را کسب کند. حال شما عزیزان میتوانید نظر خود را نسبت به این بازی جذاب بیان کنید.

منتخب کاربران

منبع www.plaza.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده + 2 =