پنج‌شنبه , می 2 2024

آموزش اتصال ایرپاد به پلی استیشن ۵

بی‌تردید ایرپادها نقش مهم و بسزایی در افزایش هیجانات بازی در کنسول پلی استیشن 5 داشته‌اند که اگر در این زمینه روش اتصال ایرپاد به PS5 را نمی‌دانید کافیست که در ادامه این نوشته ما را همراهی کنید که تصمیم داریم در آموزشی خلاصه این موضوع را به شما آموزش دهیم.

امروزه ایرپادهای بسیاری از برندهای مختلف منتشر شده است که اغلب محصولات موجود از برند اپل مورد استقبال گیمرهای PS5 قرار گرفته است. در این زمینه با خریداری یک ایرپاد و دانگل بلوتوث می‌توانید روند اتصال این محصول را به کنسول خود انجام دهید. در اتصال ایرپاد به PS5 نکته بسیار مهمی وجود داشته است که با رعایت آن می‌توانید به آسانی و بدون محدودیت خاصی ارتباط بین ایرپاد و کنسول PlayStation 5 را برقرار کنید. در ادامه جهت آشنایی با این روش با ما همراه باشید.

فهرست مطالب

اتصال ایرپاد به PS5

اتصال ایرپاد به ps5

با تمام مزیت‌هایی که در کنسول پلی استیشن 5 وجود داشته است یک ایراد مهم سبب شده تا کاربران در هنگام اتصال ایرپاد به ps5 اصلا رضایت نداشته باشند. متاسفانه به صورت مستقیم امکان متصل نمودن ایرپاد به کنسول پلی استیشن 5 وجود نداشته است و در میان تمام ویژگی‌های نوآورانه‌ای که در PS5 بکارگیری شده این موضوع ظاهرا از سوی سونی نادیده گرفته شده است. به همین دلیل برای برقراری ارتباط نیاز به یک آداپتور بلوتوثی خواهید داشت که در ادامه به روش اتصال آن اشاره خواهیم داشت.

همچنین بخوانید :

آموزش اتصال ایرپاد به پلی استیشن ۵

برای اینکه ساده‌تر بتوانید اتصال ایرپاد به PS5 را انجام دهید کافیست که مسیر زیر را دنبال کنید و اگر در حین انجام مراحل ذکر شده با مشکل یا سوالی مواجه شدید کافیست که در بخش نظرات سوالات خود را باما در میان بگذارید تا با دریافت پاسخ بتوانید به مسیر خود ادامه دهید. برای شروع مسیر زیر را به صورت مرحله‌ای انجام دهید:

  • برای شروع یک آداپتور یا دانگل بلوتوثی خریداری کنید. در این زمینه پیشنهاد می‌شود محصول خوبی را پیدا کنید که شعاع پوششی آن بتواند فاصله‌های مختلفی را در حیطه خود قرار دهد تا در زمان‌هایی که قصد دارید روی مبل به بازی کردن بپردازید مشکلی بابت اتصال ایرپاد به PS5 پیش نیاید.
  • در ادامه ایرپاد خود را روشن کنید و وارد کنسول خود شوید.
  • اکنون وارد تنظیمات شوید و در بخش Bluetooth Accessories شوید که اگر دانگل بلوتوث شما وصل نباشد این بخش به نمایش درنخواهد آمد.
  • اکنون در بخش Accessories Founds روی ایرپاد خود ضربه بزنید و سپس درخواست آنرا تایید کنید.
  • بسته به مدل دانگل و ایرپاد خود ممکن است شاهد پاسخی از سوی کنسول باشید که بعد از موفقیت آمیز بودن اتصال می‌توانید از آن استفاده کنید.
  • تمام.

اتصال ایرپاد به ps5

همانطور که شاهد بودید درطول مدت زمان کوتاهی توانستید روند اتصال ایرپاد به پلی استیشن 5 را انجام دهید. در این زمینه اگر پشتیبانی از ایرپاد شما انجام نگرفت پیشنهاد می‌شود به سراغ خرید محصولاتی بروید که از برند اپل باشند زیرا ایرپادهای اپل سازگاری بهتری با کنسول پلی استیشن 5 داشته‌اند. اگرچه از نظر فنی اتصال هدفون‌ به کنسول امکان پذیر است، اما یکی از راهکارهای سونی برای کنترل عملکرد لوازم جانبی PS5 در اکوسیستم خودش محدودسازی بخش بلوتوثی کنسول بوده است که این موضوع یک نوع تاکتیک آشنا است که خیلی متفاوت از شرکت اپل نیست.

سخن پایانی

روش اتصال ایرپاد به PS5 به پایان رسید و همانطور که شاهد بودید در این زمینه با خریداری یک آداپتور بلوتوثی به آسانی می‌توانید ارتباط بین ایرپاد و پلی استیشن 5 را برقرار کنید. اگر در این زمینه احساس می‌کنید موضوع مهمی وجود داشته که از قلم افتاده است، لطفا با ما در بخش نظرات آموزش اتصال ایرپاد به PS5 همراه باشید و دیدگاه یا سوال خود را برایمان ارسال کنید. بی‌تردید با انجام چنین کاری به افزایش سطح کیفی مقاله کمک خواهید نمود و یا می‌توانید تجربیات شخصی خود را برای استفاده کاربران دیگر، برایمان ارسال کنید.

منتخب کاربران

منبع www.plaza.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 − 7 =