دوشنبه , آوریل 29 2024

تاریخ انتشار آپدیت نسل جدید Fallout 4 برای کنسول و کامپیوتر اعلام شد

بتسدا به طور رسمی از تاریخ انتشار آپدیت نسل جدید Fallout 4 برای کنسول‌های بازی و کامپیوتر رونمایی کرد. طرفداران این بازی، مدت‌هاست منتظر به‌روزرسانی گرافیکی هستند تا بتوانند از ظرفیت‌های سخت‌افزار جدید استفاده کنند. این آپدیت روز 25‌ آوریل (6 اردیبهشت) برای دو کنسول ایکس باکس سری و پلی‌استیشن 5 منتشر خواهد شد.

آپدیت نسل جدید Fallout 4 قرار بود اواخر سال گذشته میلادی منتشر شود، اما بتسدا آن را تا تاریخ نامشخصی تأخیر زد. انتشار آپدیت جدید منجر به فعال شدن دو حالت گرافیکی خواهد شد. حالت کوالیتی، اجازه اجرای بازی با آخرین کیفیت را می‌دهد. در حالت پرفورمنس نیز بازی با 60 فریم در ثانیه اجرا خواهد شد. وضوح دقیق بازی اعلام نشده و باید منتظر ویدیو بررسی دقیق دیجیتال فاندری ماند. بتسدا همچنین قول داده تا پایداری بازی را بهبود بخشد، وضعیت ورود یا لاگین به بازی را بهتر کند و همچنین ایراد یک سری مأموریت‌ها را رفع کند.

این آپدیت برای کامپیوتر هم منتشر می‌شود. به‌روزرسانی جدید امکان پشتیبانی از صفحه‌نمایش یا مانیتورهای عریض را فراهم می‌کند. امکان اجرای بازی از طریق استیم دک نیز فعال می‌شود. پایداری بازی بهتر شده است و استفاده از مادها نیز ساده‌تر خواهد شد. این بازی امروز به سرویس استریم GeForce Now اضافه شد و قرار است که به فروشگاه اپیک گیمز استور هم اضافه شود. به عبارت دیگر، شیوه‌های خرید و تجربه این بازی بیشتر خواهد شد.

آپدیت نسل جدید Fallout 4آپدیت گرافیکی Fallout 4

بتسدا علاوه بر آپدیت، یک سری آیتم‌های رایگان هم در اختیار بازی‌کنان قرار می‌دهد. این آیتم‌ها بیشتر مخصوص بخش ورکشاپ است و شامل پوسته یا اسکین برای شخصیت اصلی می‌شود. اگر از جمله افرادی هستید که از آیتم‌های مختلف، سلاح‌های جالبی می‌سازید، بسته آیتم جدید مخصوص شما در نظر گرفته شده است. به نظر می‌رسد که آپدیت نسل جدید Fallout 4 به مناسبت پخش فصل اول سریال اقتباسی منتشر شود. مایکروسافت همچنین تخفیف‌های فوق‌العاده‌ای برای بازی‌های فال اوت در فروشگاه ایکس باکس در نظر گرفته است.

بدون شک موفقیت سریال فال اوت باعث می‌شود تا تعداد بازی‌کنان این سری افزایش پیدا کند. افراد زیادی از فصل اول استقبال کرده‌اند و نوشته‌اند که دوست دارند دوباره این مجموعه را تجربه کنند. انتشار آپدیت نسل جدید فال اوت 4 باعث می‌شود تا گیمرهای زیادی دوباره سراغ این اثر نقش‌آفرینی بروند. روز ششم اردیبهشت می‌توانید به دانلود به‌روزرسانی گرافیکی بپردازید. بیشتر تغییرات مربوط به نسخه کنسول است و اگر کنسول پلیر هستید، حتماً به‌روزرسانی جدید را دانلود کنید.

منبع: VGC


منبع par30games.net

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه + 20 =