شنبه , آوریل 27 2024

بهترین ترفندهای بازی فورتنایت | پی اس ارنا

فورتنایت جزء ۵۰ بازی برتر جهان است و هرروزه، میلیون ها کاربر جدید را به سمت خود جلب می کند. با اینکه بازی فورتنایت، گیم پلی ساده و قابل فهمی دارد، اما ترفندهای زیادی در دل این بازی نهفته است. اگر می خواهید به یک بازیکنان حرفه ای تبدیل شوید، باید ترفندهای بازی فورتنایت را یاد بگیرید که در ادامه به مهم ترین آن ها اشاره می کنیم. همراه ما باشید.

قبل از شروع بازی، تمرین کنید

شاید این عنوان برای یک بازی کامپیوتری، کمی خنده دار باشد. اما فورتنایت به ظرافت و دقت زیادی نیاز دارد که تنها با تکرار و تمرین به دست می آید. مثلا اگر ندانید که کی و کجا فرود بیایید، پیروزی در برابر دشمن سخت می شود. فورتنایت شرایطی را ایجاد کرده که بازیکنان با خیال راحت تمرین کنند، اسلحه ها را تغییر دهند، خانه بسازند و تیراندازی کنند. شاید این مورد چندان اهمیت نداشته باشد، اما تاثیر زیادی بر نحوه بازی کردن شما خواهد داشت.

بازی فورتنایت شخصیت های زیادی دارد که هریک، با مهارت خاصی متمایز می شوند. می توانید پیش از شروع بازی اصلی، با شخصیت های مختلف کار کرده تا کاراکتر مورد نظر خود را انتخاب کنید. البته ارتقا هر یک از آن ها با خرید ویباکس امکان پذیر است.

ترفندهای بازی فورتنایت

محل دقیق فرود را انتخاب کنید

اگر به دنبال امکانات و غنایم بیشتری هستید، باید محل دقیق فرود را پیدا کنید. البته بهترین مکان فرود در بازی فورتنایت به هدف شما بستگی دارد. اگر در بازی بسیار محتاط عمل می کنید یا به دنبال مهمات بیشتری هستید، فرود آمدن در مناطق خلوت و پرت انتخاب بهتری است، ممکن است زمان زیادی را صرف پرسه زدن کنید اما غنایم بیشتری به دست می آورید. تعدادی از بازیکنان هم به گیم پلی بازی توجهی ندارند و صرفا به دنبال مهمات بیشتر با کمترین زحمت هستند. در چنین شرایطی، جای فرود چندان مهم نیست، فقط باید تلاش کنید که زنده فرود بیایید!

باید از فرود مناطق پر شیب، دشت های مرتفع و تپه ها دوری کنید. در غیر این صورت چتر نجات شما در ارتفاعات بالا، باز می شود که احتمال زنده ماندن را کم می کند. بهتر منطقه برای فرود، جایی است که شیب و ارتفاع کمی داشته باشد.

ساخت و ساز حرفه ای را یاد بگیرید

یکی از مهم‌ترین ترفندهای بازی فورتنایت ساخت و ساز آن است. در بازی فورتنایت، فقط جنگیدن یا پیدا کردن مهمات، اهمیت ندارد. شما باید استراتژی ساخت و ساز را هم بلد باشید. بازیکنان حرفه ای علاوه بر مهارت در میدان نبرد، ساختمان های بی نظیری می سازنند که شانس زنده ماندن را بالا می برد.

در بازی فورتنایت، دو نوع ساختمان سازی تهاجمی و دفاعی وجود دارد. ساختمان تهاجمی همانطور که از اسمش پیداست، بهترین موقعیت را برای حمله به دشمن دارد. ساختمان دفاعی نیز برای مواقعی است که می خواهید از شر دشمن در امان باشید. البته نوع دیگری از ساختمان سازی به نوع ویرایشی نیز وجود دارد که به راحتی قابل ویرایش بوده تا در برابر حملات دشمن، مقاومت بهتری داشته باشید.

ذخایر خود را هدر ندهید

حفظ مهمات در بازی فورتنایت اهمیت بسیار زیادی دارد. برخی از سلاح های این بازی کمیاب هستند و به ندرت در اختیار بازیکنان قرار می گیرد. بهتر است در مواقع ضروری از آن ها استفاده کنید. مثلا برای کشتن دشمن، همیشه به اسلحه نیاز ندارید! اگر امکانش هست با مهارت های رزمی دشمن را از میان بردارید. یا اگر نیازی به تخریب دارید، ابزارهایی مانند تبر نسبت به اسلحه در اولویت قرار دارند.

ترفندهای بازی فورتنایتبرای شکست دشمن به نیرو نیاز دارید

اگر در هنگام بازی با مایعات آبی رنگ، گیاهان خاص یا حتی ماهی مواجه شدید، تعجب نکنید. این مواد نوعی خوراکی هستند که نیروی کافی برای مقابله در دشمن و زنده ماندن را تأمین می کنند. با خوردن این مواد خوراکی، مقاومت بیشتری در برابر گلوله ها داشته یا سریع تر از تپه و مناطق مرتفع بالا می روید. پس به سادگی از کنار آن ها نگذرید.

تک رو نباشید!

ممکن است تصور کنید که فورتنایت، بازی گروهی نیست و یا نخواهید که غنایم و مهمات خود را با کسی شریک شوید. اما گاهی تعداد دشمن به حدی زیاد می شود که مقابله تک نفره، قطعا به شکست ختم می شود! اگر هم تیمی تان به کمک نیاز دارد، مقداری از مهمات خود را به زمین بریزید تا او بردارد. هرچه هم تیمی شما قوی تر باشد، شما هم قوی تر خواهید شد.

Assault Rifle و SMG برای تازه کارها مناسب تر است

اگر به تازگی وارد دنیای فورتنایت شده اید، بهتر است کار با اسلحه را یاد بگیرید. Assault Rifle و SMG برای تازه کارها انتخاب مناسبی هستند. این اسلحه ها هم برای فواصل نزدیک و هم فواصل دور به خوبی کار می کنند. هر موقع احساس کردید که در تیراندازی مهارت خوبی دارید، می تواند سراغ اسلحه های قوی تر مانند شات جان بروید. علاوه بر این، رنگ اسلحه نیز به قدرت آن اشاره می کند. ضعیف ترین اسلحه ها به رنگ خاکستری بوده و پس از آن رنگ های سبز، آبی، بنفش و طلایی به ترتیب قدرت بیشتری دارند. همچنین با خرید ویباکس  میتوانید تجهیزات مختلف را تهیه کنید.

به صدا توجه کنید

از کجا بفهمیم که حریف از پشت به ما حمله می کند؟ اینجاست که صدا به کمک شما می آید. بهتر است در طول بازی فورتنایت، حتما از هدفون استفاده کنید. در بازی فورتنایت، صدای شلیک و حتی صدای پای دشمن قابل تشخیص است. اگر به صداها توجه داشته باشید، کمتر کسی می تواند شما را شکست دهد!

نتیجه گیری

در این مقاله به نکاتی پرداختیم که از شما یک بازیکن حرفه ای می سازد. البته تکنیک های بازی فورتنایت بیشتر از این حرف هاست؛ با این حال، اگر همین نکته ساده به درستی رعایت شود، احتمال زنده ماندن و کسب مهمات و غنایم بسیار بیشتر می شود.


منبع psarena.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 3 =