پنج‌شنبه , می 9 2024

بازی Star Wars Jedi: Survivor بسیار وسیع تر از بازی Fallen Order است

استودیو ریسپاون از وسعت بیشتر و جهان توسعه‌یافته بازی می‌گوید. دنباله‌ای که عظیم‌تر و جاه‌طلبانه‌تر خواهد بود.

در مصاحبه‌ی اخیر جف ماگرز مدیر طراحی بازی با رسانه Wccftech، اگرچه وی درباره مدت‌زمان بازی پاسخی نداد، اما از توسعه‌یافتگی و جهانی متراکم‌تر برای این بازی گفت:

نمی‌توانیم مدت‌زمان خاصی برای بازی قائل شویم، اما این دنباله از Fallen Order شلوغ‌تر و وسیع‌تر است. بنابراین چیز‌های زیادی برای کشف کردن و لذت‌بردن وجود دارد که امیدواریم بازیکنان از آن‌ها لذت ببرند.

Blair Brown، تهیه کننده ارشد بازی افزود:

هم داستان و هم اکتشاف در بازی، بسیار بسیار بزرگ‌تر از بازی قبلی است.

در صنعت بازی همیشه انتظارات مخاطبان از دنباله‌ها، بالاتر و سختگیرانه‌تر بوده. دنباله‌هایی قرار است دنیای پایه‌گذاری شده در بازی قبل را توسعه بدهند و برای رضایت افراد، پا را فراتر بگذارند. اکنون این وعده توسط سازنده بازی تایید شده و قرار است در زمینه ویژگی‌های کلیدی بازی، توسعه بیشتری را نسبت به بازی جنگ ستارگان سال ۲۰۱۹ شاهد باشیم.

بازی Star Wars Jedi: Fallen Order به خودی‌خود یک بازی طولانی بود که بخش داستانی آن، به مدت ۲۰ ساعت به طول می‌انجامید و با در نظرگرفتن بخش‌های دیگر جهان بازی، مدت‌زمان بیشتری را برای اتمام کامل بازی طلب می‌کرد، پس به خوبی می توان صحبت سازندگان را درباره طولانی‌تر بودن دنباله آن، درک کرد. به لطف پیش‌نمایش‌های اخیر، جزییات زیادی از مبارزات، سیاره‌ها و شخصی سازی بازی به اطلاع رسیده است. همچنین بازی از قابلیت دوال‌سنس پلی استیشن ۵ پشتیبانی خواهد کرد.

بازی Star Wars Jedi: Survivor در ۲۸ آوریل برای پلی‌استیشن ۵ ، ایکس‌باکس سری و کامپیوتر‌های شخصی عرضه خواهد شد.

در ادامه، همراه دیگر اخبار بازی از سایت پی‌اس آرنا بمانید.

 


منبع psarena.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 4 =