پنج‌شنبه , می 9 2024

سازنده Gears of War می‌خواهد این فرنچایز را در پلی‌استیشن ببیند – مستر گیمرز

این روز ها بازار پورت بازی ها از یک پلتفرم روی یک پلتفرم دیگر داغ شده و در این میان سازنده Gears of War می‌خواهد این فرنچایز را در پلی‌استیشن ببیند .با مسترگیمرز مرجع بازی ها همراه باشین.

سازنده Gears of War می‌خواهد این فرنچایز را در پلی‌استیشن ببیند

سری Gears of War یکی از سه IP بزرگ مایکروسافت است.در حالی که این فرنچایز هرگز فراتر از کنسول های ایکس باکس و رایانه شخصی نرفته است،اخیرا زمینه برای انتشار احتمالی Gears of War روی PlayStation فراهم شده است. با توجه به این نکته، سازنده اصلی نیز فکر می‌کند این ایده خوبی است.

کلیف بلزینسکی  در صحبت با Gamerant، در مورد رویکرد مایکروسافت و مقایسه آن با مدل کسب و کار Netflix اظهار نظر کرد. او معتقد است که Xbox اکنون نیاز به پوشش همه پلتفرم ها را درک کرده است. در حالی که این غول بازی ۳۴ میلیون مشترک Game Pass جمع آوری کرده است، مایکروسافت در حال حاضر به دنبال رشد بیشتر است. برای دستیابی به این هدف، IP هایی مانند Gears of War می توانند حیاتی باشند.

مایکروسافت احتمالا به انتشار عناوین بیشتری در سایر پلتفرم‌ها فکر می‌کند. قبلاً گزارش شده بود که این شرکت ۱۰ میلیون فروش برای Starfield و ایندیانا جونز  که اخیراً معرفی شده اند، در پلی استیشن تخمین زده است.

بنابراین، می‌توان فرض کرد که Gears of War موفقیت‌های مشابهی در چنین پلتفرم‌هایی پیدا می‌کند.

 

منبع: Tech4Gamers

متشکریم که همراه مسترگیمرز مرجع بازی ها هستین.

خوشحال میشیم که اگر این مقاله واقعا براتون مفید بود ما را در شبکه های اجتماعی خود به اشتراک بگذارید.

MrG insta following banner copy




منبع mrgamers.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه − 8 =