دوشنبه , می 20 2024

کارگردان God of War 3 و Star Wars Jedi استودیو تازه‌ای تأسیس کرد

[ad_1]

استیگ آسموسن سال گذشته از استودیو ریسپاون پس از پایان تولید بازی Star Wars Jedi Survivor جدا شد. وی تصمیم به تأسیس استودیو شخصی به نام Giant Skull گرفته و چندین کهنه‌کار مجرب ویدیوگیم را هم جذب کرده است. این استودیو روی تولید آثار تراز اول داستانی با گیم‌پلی ایمرسیو در ژانر اکشن ماجراجویی تمرکز کرده است.

دفتر مرکزی استودیو Giant Skull در شهر لوس‌آنجلس آمریکا قرار دارد، اما توسعه‌دهنده‌های دورکار از سراسر جهان جذب آن شده‌اند. اولین بازی استودیو شخصی آسموسن یک اثر تراز اول داستانی اکشن ماجراجویی است که با آنریل انجین 5 ساخته می‌شود. این استودیو مستقل برای اولین اثر، لقمه بزرگی برداشته است و باید دید آیا پس از آن برمی‌آید یا خیر. بدون شک مدیریت کارگردان God of War 3، تأثیر شگرفی روی بازی بعدی‌اش خواهد گذاشت.

علاوه بر آسموسن، دیگر کارگردان Star Wars Jedi Fallen Order به نام جان کار (Jon Carr) نیز به استودیو جدید پیوسته است. پاتریک مورفی که کارگردانی هنری بازی فورتنایت، ولورانت و لیگ آو لجندز بود نیز عضو ارشد استودیو Giant Skull است. لورین مک‌لمور به‌عنوان تولیدکننده ارشد فعالیت خواهد کرد، وی قبلاً تولیدکننده ارشد بازی فورتنایت بود. چند توسعه‌دهنده باتجربه دیگر که روی بازی جنگ ستارگان: جدای کار کرده بودند نیز به تیم جدید آسموسن پیوسته‌اند.

استودیو Giant Skull استیگ آسموسن Star Wars Jedi استودیو شخصی استیگ آسموسن

نکته قابل‌توجه، پیوستن آنتونی اسکات از کهنه‌کارهای استودیو راک‌استدی، سازنده بتمن آرکهام است. استیگ آسموسن توانسته تیم بسیار باتجربه و بامهارتی گرد هم آورد و این می‌تواند خبر خوبی برای طرفداران بازی‌های داستانی باشد. آسموسن در مورد اهداف استودیو صحبت کرد و گفت که فرهنگ Giant Skull مبتنی بر خلاقیت و کنجکاوی است و تحت دستورات ناشر هیچ بازی‌ای نخواهند ساخت. وی در ادامه افزود که تیم باسابقه‌ای در زمینه‌ی روایت‌های ایمرسیو گرد هم آورده و هدف آنها، خلق جهان غنی‌ای است که بازی‌کنان بتوانند سال‌ها در آن غرق شوند.

آنتونی اسکات که مقام مدیرکل استودیو را بر عهده دارد، رابطه متقابل با بازی‌کننده را حائز اهمیت خواند. وی گفت که بازی‌کنان در هر قدم از تولید اولین اثر آنها شریک خواهند بود. وی افزود که در حال خلق یک اثر خاص هستند و اعضای کافی و باتجربه برای انجام این کار در اختیار دارند. جزئیاتی از داستان و فضای اولین بازی استودیو Giant Skull مشخص نیست، اما به نظر می‌رسد که با اثری مهم روبه‌رو هستیم. استودیو تنها روی آثار تراز اول و تک‌نفره تمرکز می‌کند که یک تجربه اکشن و ماجراجویانه را ارائه کنند.

منبع: VGC

[ad_2]
منبع par30games.net

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − هفده =