دوشنبه , می 20 2024

دانلود سریال مانکن قسمت 5 + خلاصه قسمت‌های 1 تا 4

[ad_1]

دانلود سریال مانکن قسمت 5 در این مطلب برای شما همراهان تایم سیتی میسر می‌باشد همچنین شما عزیزان می‌توانید خلاصه‌ای از قسمت‌های 1 تا 4 این مجموعه را به کارگردانی حسین سهیلی‌زاده مشاهده نمایید.

 

 

سریال مانکن به کارگردانی حسین سهیلی‌زاده به قسمت 5 خود رسیده است این ملودرام عاشقانه کم کم جای خود را در میان طرفداران شبکه‌ی نمایش خانگی باز می‌کند و قرار است در 26 قسمت کار خود را به پایان برساند.

سریال مانکن با بازی بازیگران محبوبی از جمله ,  مریلا زارعی,  محمد رضا فروتن، فرزاد فرزین,  نازنین بیاتی, لیندا کیانی،امیرحسین آرمان، الهام پاوه نژاد، حسین پاکدل،  بهشاد شریفیان,  نفیسه روشن، علی فرهنگی,  رابعه مدنی,  پانته آ کی قبادی، بهزاد خلجی،  بهزاد محسنی، همایون ارشادی،  رضا توکلی،  شبنم قلی خانی، عارفه معماریان به خانه‌ها پا گذاشته است.

برخی ازعوامل این مجموعه برای اولین بار است که در شبکه نمایش خانگی حضور پیدا کرده‌اند از جمله محمدرضا فروتن به عنوان بازیگر و حسین سهیلی‌زاده به عنوان کارگردان پیش از این در این عرصه حضور نداشته‌اند واین اولین تجربه‌ی این افراد است.

خلاصه داستان سریال :

داستان اصلی سریال مانکن این‌گونه منتشر شده است: همیشه عشق های بزرگ و زیبا، دشمنان بزرگ و مخوف داشته‌اند… کاوه و همتا رابطه عاشقانه ای را آغاز کرده اند، اما مشکلات اجتماعی و اقتصادی باعث می شود در این مسیر با چالش هایی مواجه شوند…

داستان این سریال به صورت قسمت به قسمت این‌گونه است که :

در قسمت اول

می‌بینیم که کاوه از روی ناچاری با یک قرارداد به مبلغ 7 میلیارد تومان خود را به کتی می‌فروشد و عشق سابق او یعنی همتا آواره تر و تنها تر از قبل به خانه مادربزگ پناه می برد غافل از سرنوشتی که بدون کاوه ، انتظارش را می کشد.

در قسمت دوم

می‌بینیم که کاوه از روی ناچاری با کتی ازدواج می‌کند و خود را با مبلغی که احتیاج دارد به کتی می‌فروشد ، او این کار به خاطر پدرش انجام داده است تا بتواند او را از زندان آزاد کند و همتا که هنوز نتوانسته حرف‌های کاوه را باور کند هم‌چنان سردرگم وآشفته است وهیچ کدام از آن‌ها نمی‌دانند که چه اتفاقات عجیبی پیش روی آن‌ها است.

در قسمت سوم

می‌بینیم که همتا غم از دست دادن کاوه را چگونه سپری می‌کند و حوادث پیش روی خود را چگونه می‌گذراند و او چگونه از پس این داستان بر می‌آید.

در قسمت چهارم

می‌بینیم که بسیاری از حقایق از زندگی گذشته کاوه صوفیان رو می شود و مریلا زارعی به شدت نگران است که مبادا کاوه را از دست بدهد. خواهر کاوه به شدت از اینکه برادرش با دختر عموی پدرش نامزد کرده است خجالت زده است.

دانلود:

دانلود قسمت 5


حسین سهیلی‌زاده به عنوان کارگردان این مجموعه پیش از این بیشتر سریال‌های مناسبتی را برای تلوزیون ساخته است که از جمله کارهای او برای تلوزیون می‌توان به «پیله‌های پرواز»، «دلنوازان»، «ترانه مادر»، «فاصله‌ها»، «پریا» و «آوای باران» اشاره داست.


 

بیشتر بخوانید:

[ad_2]
منبع timecity.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 + هشت =