پنج‌شنبه , می 9 2024

زمان پخش برنامه پانتولیگ محمدرضا گلزار از شبکه 3 سیما (ساعت تکرار + داستان)

برنامه پانتولیگ با حضور محمدرضا گلزار از تاریخ 5 بهمن ماه، به مناسبت ولادت امام علی (ع) و روز پدر شروع خواهد شد. در این برنامه، گروه‌ها در قالب پانتومیم به مسابقه می‌پردازند و اجراهایشان به سبک “ادا بازی” خواهد بود، مشابه برنامه محبوب خندوانه.

محمدرضا گلزار به عنوان مجری در این برنامه فعالیت خواهد کرد. بنابراین، می‌توان گفت لحظات خوشایندی در انتظار شما مخاطبان گرامی خواهد بود. همراه با ویدو به زمان پخش برنامه پانتولیگ می‌پردازیم.

زمان پخش برنامه پانتولیگ ؛ Pantolig broadcast time

زمان پخش برنامه پانتولیگ محمدرضا گلزار

قرارداد برنامه نود قسمتی پانتولیگ به تهیه کنندگی جواد فرحانی با شبکه سه منعقد شده است. در ابتدا، بحث پیرامون تولید این برنامه برای پلتفرم‌های مختلف در حال بررسی بود، اما در نهایت سازندگان برنامه با سازمان صدا و سیما به توافق رسیدند. تولید این برنامه توسط جواد فرحانی در نود قسمت انجام خواهد شد.

  • شبکه پخش کننده برنامه پانتولیگ: شبکه سه سیما
  • ساعت پخش برنامه پانتولیگ: هرشب ساعت 23:00

تیزر برنامه پانتولیگ

بیشتر بخوانید:

برنامه پانتولیگ چند قسمت دارد؟

قرار است این برنامه در ۹۰ قسمت از شبکه سه سیما پخش شود.

بازگشت محمدرضا گلزار به تلویزیون

آخرین برنامه‌ای که با مجری‌گری محمدرضا گلزار پخش شد، برنامه برنده باش بود. اکنون او با برنامه جدیدی به نام “پانتولیگ” به صدا و سیما بازگشته است. ساختار برنامه پانتولیگ به این صورت است که شرکت کنندگان با اجراهای پانتومیمی جذاب، مهارت خود را در این زمینه به نمایش می‌گذارند. محمدرضا گلزار قبلاً هم از برگزاری یک مسابقه تلویزیونی خبر داده و هنگامی که به یکی از طرفدارانش امضا می‌‌داد، این موضوع را اعلام کرده بود.

بیشتر بخوانید:


منبع vido.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 + دوازده =