پنج‌شنبه , می 16 2024

انیمه ماجراجویی دیجیمون 2 ؛ داستان، شخصیت‌ها و نمرات

[ad_1]

انیمه ماجراجویی دیجیمون 2 یکی از انیمه‌هایی است که در سال 2023 منتشر شد. با ما همراه باشید تا بیشتر با انیمه Digimon Adventure 02: The Beginning آشنا شویم.

ژانر انیمه دیجیمون 2 اکشن و ماجراجویی است. این فیلم در ادامه دو مجموعه انیمه تلویزیونی Digimon و فیلم Digimon Adventure: Last Evolution Kizuna با همکاری Toei Animation تولید شده است و توموهیسا تاگوچی (Tomohisa Taguchi) کارگردانی آن را بر عهده داشته است. از جمله صداپیشگان این انیمه می‌توان فوکوجورو کاتایاما (Fukujūrō Katayama)، آیاکا آسای (Ayaka Asai)، یوشیتاکا یامایا (Yoshitaka Yamaya) و آرتور لونزبری (Arthur Lounsbery) را نام برد.

زمان پخش انیمه دیجیمون 2 در تاریخ 27 اکتبر 2023 برابر با 5 آبان 1402 در ژاپن بود و مدت آن حدود 1 ساعت و 30 دقیقه است. در ادامه این مقاله مختصر از پلازا به معرفی انیمه Digimon Adventure 02: The Beginning خواهیم پرداخت و بیشتر در مورد داستان، کاراکترها و نقدهای این انیمه صحبت خواهیم کرد.

فهرست مطالب

داستان انیمه ماجراجویی دیجیمون 2

انیمه دیجیمون 2

داستان انیمه دیجیمون 2 در سال 2012 اتفاق می‌افتد که ده سال از ماجراجویی در دنیای دیجیتال (Digital World) گذشته است. دایسوکه موتومیا اکنون بیست ساله است و به نظر می‌رسد او و بقیه DigiDestined کم کم از نظر ظاهر و سبک زندگی در حال تغییر هستند. سپس یک روز، یک Digitama غول پیکر به طور ناگهانی بر فراز Tokyo Tower ظاهر می‌شود. دایسوکه و دیگران با Lui Ohwada روبرو می‌شوند که به آن‌ها اطلاع می‌دهد که او اولین DigiDestined در جهان است. برای ادامه داستان می‌توانید انیمه Digimon Adventure 02: The Beginning را تماشا کنید.

همچنین بخوانید :

شخصیت های انیمه دیجیمون 2

در این بخش از مقاله به معرفی کاراکترهای انیمه ماجراجویی دیجیمون 2 می‌پردازیم.

دیویس موتومیا

انیمه Digimon Adventure 02: The Beginning

دیویس موتومیا (Davis Motomiya) یا دایسوکه موتومیا (Daisuke Motomiya) رییس گروه DigiDestined جدید است. او به طور ناگهانی تصمیم می‌گیرد، دارای Digi-Egg دانش و شجاعت است. دوستانش ارزش زیادی برای او دارند و به شدت از آن‌ها محافظت می‌کند. ویمون (Veemon) یک اژدهای آبی کوچک دیجیمون همراه او است. صداپیشه این کاراکتر انیمه ماجراجویی دیجیمون 2 فوکوجورو کاتایاما نام دارد.

همچنین بخوانید :

یولی اینو

بررسی انیمه ماجراجویی دیجیمون 2

یولی اینو (Yolei Inoue) یا میاکو اینوئه (Miyako Inoue) نماینده بخش کامپیوتر در یک مدرسه ابتدایی است. تسلط او به کامپیوتر و دانش فنی او برای گروه مناسب است. او شخصیتی ایده آل گرا دارد و همچنین ناگهانی تصمیم می‌گیرد و دارای Digi-Egg عشق و صمیمیت است. هاوکمون (Hawkmon) نام دیجیمون همراه یولی است. صداپیشه این شخصیت انیمه Digimon Adventure 02: The Beginning آیاکا آسای نام دارد.

همچنین بخوانید :

کودی هیدا

معرفی انیمه Digimon Adventure 02: The Beginning

کودی هیدا (Cody Hida) جوان‌ترین عضو DigiDestined جدید است و با پدربزرگش زندگی می‌کند. او دارای Digi-Egg دانش و قابل اطمینان بودن است. آرمادیمون (Armadimon) دیجیمون همراه او است. صداپیشه این کاراکتر انیمه Digimon Adventure 02: The Beginning یوشیتاکا یامایا نام دارد.

کن ایچیجوجی

شخصیت های انیمه دیجیمون 2

کن ایچیجوجی (Ken Ichijoji) کن نابغه‌ای از تاماچی است که از کودکی وارد Digital World شد. نام دیجیمون همراه او Wormmon است. صداپیشه این شخصیت انیمه ماجراجویی دیجیمون 2 آرتور لونزبری نام دارد.

همچنین بخوانید :

امتیازات انیمه ماجراجویی دیجیمون 2 و نقدهای آن

حال که با داستان و کاراکترهای این انیمه آشنا شدیم، در این بخش به نقد انیمه Digimon Adventure 02: The Beginning و بررسی نمره‌های آن در سه سایت معروف می‌پردازیم. این انیمه تا الان در سایت آی‌ام‌دی‌بی نمره 6.2 از 10، در سایت مای انیمه لیست نمره 6.7 از 10 و در سایت راتن تومیتوز نمره 67 از 100 را کسب کرده است و این نمرات از تعداد کمی از کاربران این سایت‌ها به دست آمده است.

بعضی از مخاطبان انیمه ماجراجویی دیجیمون 2 که نمرات بالا به آن داده‌اند بیان کرده‌اند که اگر می‌خواهید که یک فیلم از مجموعه دیجیمون ببینید که چیزی فراتر از مبارزه بین هیولاهای دیجیتال باشد انیمه Digimon Adventure 02: The Beginning میتواند برای شما مناسب باشد. برخی دیگر بیان کرده‌اند که با اینکه به اندازه فیلم Digimon Adventure: Last Evolution Kizuna قوی نیست اما انیمیشن‌های به روز شده آن کیفیت خوبی دارند.

بعضی از بینندگان که نمرات کمی به این انیمه داده‌اند در نقدها بیان کرده‌اند که انیمه دیجیمون 2 به دلیل خاطره‌انگیز بودن جالب است. اما از نسخه قبلی خود فاصله زیادی دارد و با اینکه بخش‌های مبارزه و اکشن آن با کیفیت مناسبی تولید شده است و حس یک فیلم از مجموعه Digimon را منتقل نمی‌کند. می‌توانید به سایت مای انیمه لیست مراجعه کنید و نقدهای بیشتری در مورد انیمه Digimon Adventure 02: The Beginning بخوانید.

همچنین بخوانید :

کلام آخر

اگر دیگر قسمت‌های دیجیمون را دیده‌اید و می‌خواهید با داستان دیگری از آن آشنا شوید، پیشنهاد می‌کنیم این انیمه را از دست ندهید. انیمه دیجیمون نوستالژی بسیاری از ما بوده و کودکی ما با این انیمه گذشته است. پس با دیدن انیمه Digimon Adventure 02: The Beginning می‌توانید خاطرات خود را زنده کنید.

فراموش نکنید که نظر خود را در مورد انیمه دیجیمون 2 و نمره‌ای که از ده به آن می‌دهید در بخش دیدگاه‌های پلازا با دیگران به اشتراک بگذارید. همچنین اگر انیمه یا انیمیشن جدید دیگری دیده‌اید که تماشای آن را به دیگران هم پیشنهاد می‌کنید اما مقاله آن را در این سایت پیدا نکردید می‌توانید عنوان آن را در یک کامنت بگویید که مقاله آن را نیز به سایت اضافه کنیم. از این که تا پایان این مقاله همراه ما بودید از شما متشکریم.

[ad_2]
منبع www.plaza.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × چهار =