پنج‌شنبه , می 16 2024

بازی Like a Dragon Gaiden فقط در نیم سال ساخته شد

[ad_1]

اطلاعات جدیدی منتشر شده که نشان میدهد روند توسعه بازی Like a Dragon Gaiden فقط در نیم سال انجام گرفته است که این موضوع میتواند بازخورد های مثبت و منفی بسیاری را برای سازنده بازی که استودیو RGG بوده به همراه داشته باشد.

فهرست مطالب

روند توسعه بازی یکی از مهم ترین دلایل محبوبیت بازی در دراز مدت بوده که بدنیست بدانید در روند توسعه بدترین بازی ها بازهم سرمایه گذاری های عظیمی انجام گرفته که متاسفانه در این زمینه شاهد گزینه های بسیاری هستیم. اخبار جدیدی در مصاحبه اخیر مدیر استودیو RGG منتشر شده که نشان میدهد روند ساخت بازی Like a Dragon Gaiden فقط و فقط در نیم سال انجام گرفته است.

ماسایوشی یوکویاما که مدیر استودیو RGG بوده در مصاحبه اخیر خود با Automaton فاش کرد که Like a Dragon Gaiden در عرض نیم سال ساخته شده است. وی همچنین اعلام نمود که تصمیم تیم سازنده در این مورد به صورت اتفاقی بوده است. داستان بازی در بین رویدادهای یاکوزا 6 و 7 جریان داشته است که این موضوع از محصول بعدی بازی یاکوزا یعنی Like a Dragon: Infinite Wealth الهام گرفته شده بود.

همچنین یوکویاما ذکر کرد که تفاوت های زیادی بین بازی های Like a Dragon Gaiden و Like a Dragon 8 وجود نداشته است و این مورد به معنای الهام گیری بازی Like a Dragon Gaiden از Like a Dragon 8 بوده است. گیم پلی نسبتا کوتاه بازی سبب شد تا سازنده بازی با تکیه بر قدرت بالای خود بتواند این پروژه کمکی را در مدت زمان خوبی توسعه دهد.

همچنین به این موضوع اشاره شده که استودیو سازنده ابتدا قصد داشت بازی Like a Dragon Gaiden را در قالب یک دی ال سی منتشر کند که این موضوع به طور کامل منتفی و در قالب یک بازی منتشر شد.

بازی Like a Dragon Gaiden یک محصول مبارزه ای بوده که از سوی Ryu Ga Gotoku Studio توسعه و قرار است سگا ناشر بازی باشد که پلتفرم های مقصد بازی پلی‌استیشن ۵، پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان، اکس‌باکس سری اکس و سری اس، مایکروسافت ویندوز هستند.

منتخب کاربران
[ad_2]
منبع www.plaza.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 + نه =