پنج‌شنبه , می 9 2024

معرفی بازی استند اف 2

امروزه بازی های موبایلی جای خود را به بازی های کامپیوتری داده اند ،اما این به منظور عدم استفاده از نسخه pc این بازی ها نیست،بلکه به منظور محبوبیت بیشتر نسخه موبایلی بازی هاست که شرایط و امکانات بیشتری برای بازی فراهم کرده اند.بازی استند اف 2(بن بست 2) یکی از بازی های معروف موبایلی است که در سراسر جهان طرفدارانی به خود اختصاص داده در این بازی رقابت سختی وجود دارد باید تلاش کنید تا به موفقیت برسید.

 بازی استند اف 2

کارکتر بازی استند اف 2

بازی استند اف 2; ورژن دو بازی محبوب و هیجان انگیز بن بست است که توسط استودیوی بازی سازی Axlebolt در سال 2017 برای کاربران اندروید و ios منتشر شده است. Standoff 2 یک بازی تیراندازی اول شخص است  که حدود 200 میلیون بازیکن از سراسر جهان دارد. در بازی استند اف 2 شما میتوانید همانند نسخه پیشین این بازی در نبرد های تیمی تاکتیکی یا ضربتی با سلاح ها و نقشه های جدید تر شرکت کنید. هم چنین می توانید اسلحه های خود را شخصی سازی کنید

در بازی استند اف 2 شما میتوانید با دوستان و دیگر کاربران از سراسر جهان به رقابت بپردازید!در این بازی با استفاده از کنترلرهای لمسی که روی صفحه موبایل شما هستند میتوانید شخصیت اصلی بازی را هدایت کنید و با دکمه های تعبیه شده روی صفحه می توانیدکارهای مختلف تیراندازی، پریدن و .. را انجام دهیدو یک بازی تیر اندازی خوب را تجربه کنید.

اگر میخواهید برنده این  مبدان نبرد پر رقابت شوید باید تمام تلاش خود را بکنید که افراد دشمن را یکی پس از دیگری از پا دربیاورید و بدانید که با استفاده از انواع سلاح های بازی از یک سرباز عادی به یک ژنرال قدرتمند تبدیل می شوید پس تفنگ مورد علاقه خود را بردارید و به مبارزه بپردازید.

Standoff 2 یا کانتر استرایک

گیم پلی بازی استند اف 2

کمپانی Axlebolt سعی کرده با ترکیب بازی کانتر استرایک و اصطلاحات بازی کالاف دیوتی یک بازی جدید را معرفی کند،این بازی شباهت زیادی به بازی کانتر استرایک دارد.

کانتر استرایک برای اکثر گیمر ها یک بازی نوستالژی است و جزء اولین بازی های آنلاین به حساب می آید،گرافیک خوب در کنار گیم پلی مناسب و قوی و اجرای روان روی دستگاه‌های نسبتا ضعیف یکی از مزیت های این بازی کامپیوتری بود، Standoff 2 هم  دقیقا توانسته همین ویژگی‌ها را حفظ کند،با این تفاوت که Standoff 2 که برای گوشی‌های هوشمند است.

بیشترین شباهت این بازی به کانتر استرایک این است که شما به دو گروه تروریست و پلیس تقسیم میشوید و خودتان انتخاب می کنید که پلیس باشید یا تروریست،اگر پلیس باشید باید بمب ها را خنثی کنید و اگر تروریست باشید باید بمب گذاری کنید. تنوع و ظاهر خوب اسلحه‌هادر بازی استند اف 2 در کنار فعالیت های تیمی، این بازی را تبدیل به یک جایگزین موبایلی خوب برای بازی کانتر استرایک کرده‌اند.

شاید برای شما جذاب باشد

ویژگی های بازی استند اف 2

اول شخص بازی استند اف 2

  • مپ های جدید با طراحی های زیبا
  • اسکین ها و مدل سازی های جذاب برای سلاح ها
  •  گرافیک HD و جلوه های صوتی هیجان انگیز
  • امکان ارتباط متنی و صوتی با دیگر کاربران و دوستان
  • حالت ها و مود های مختلف و هیجان انگیز

یک تجربه خوب با Standoff 2

standoff2

برای تجربه حس خوب نوستالژی و یک بازی شوتری جذاب می توانید این بازی را بصورت رایگان از گوگل پلی و اپ استور دانلود کنید و قبیله خود رابسازید و از این بازی اکشن کلاسیک لذت ببرید و در این بازی به نقاط مختلف جهان بروید و از مپ هاو اسلحه های جذاب این بازی استفاده کنید تا در این رقابت علیه بدی مبارزه کنید البته که خودتان تصمیم میگیرید که در کدام جبهه بجنگید بدی یا خوبی!

دانلود Standoff 2 برای اندروید 

دانلود Standoff 2  برای  ios   


منبع iranmojo.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − 3 =