دوشنبه , می 20 2024

معرفی بازی The Day Before؛ گیم پلی، داستان و تاریخ انتشار «د دی بی فور»

[ad_1]

 

1074

بازی The Day Before با شایعات و اخبار و حواشی بسیار بالاخره از سوی FNTASTIC تایید شد که در دست ساخت قرار دارد. حال در سال 2023 و روز نامشخصی قرار است شاهد عرضه این بازی جذاب و چند جانبه باشیم که جهت بررسی آن پیشنهاد می شود باما همراه باشید.

بازی د دی بی فور (روز قبل) را میتوان یک بازی اکشن ، ترسناک و آنلاین دانست که در طول مراحل و بخش های متنوع آن باید با مشکلات بسیاری دست و پنجه نرم کنید. سیستم دشواری مراحل بازی میتواند دلیل خوبی برای سرگرمی در دراز مدت باشد ولی به این نکته دقت داشته باشید که خبری از رحم و مروت در بازی نبوده است. این موضوع سبب خواهد شد تا در دنیای بیرحمی که هرلحظه امکان کشته شدن تان وجود دارد برای بقاء مبارزه کنید.

فهرست مطالب

بازی The Day Before

بازی the day before

شرکت MYTONA با همکاری خوبی که با استودیو FNTASTIC داشته قصد دارد که بازی د دی بی فور را به عنوان یکی از بهترین بازی های جهان در سال 2023 عرضه کند. برای دستیابی به این عنوان مسیر سخت و دشواری برای بازی وجود داشته که باید از سد رقبای بسیاری عبور کند. در ادامه باما همراه باشید که قصد داریم اطلاعات بیشتری را در خصوص معرفی بازی The Day Before برایتان قرار دهیم. با پلازا همراه باشید.

بررسی بازی The Day Before

بازی The Day Before را میتوان یک اثر جدید در سری بازی های MMo دانست که در رابطه با آینده زمین جریان داشته است. داستان بازی از جایی آغاز میشود که ویروس جدیدی در آمریکا شیوع یافته است و پس از همه گیری آن حال قرار است شاهد حضور آن در کشور و سرزمین ها دیگر باشیم. اشخاص آلوده شده به این ویروس شبیه به زامبی هایی می شوند که غلبه برآنها کار آسانی نبوده است. همین مورد سبب خواهد شد تا برای عبور از آنها نیاز به تاکتیک های مختلفی داشته باشید.

همچنین بخوانید :

برای اولین بار بازی The Day Before در سال 2021 معرفی شد که از سوی توسعه دهنده رفته رفته به یکی از مورد انتظار ترین بازی های 2023 تبدیل شد. وقایع موجود در بازی از جایی سرچشمه میگیرد که نبرد تجاری میان ابر قدرت های جهان سبب شد تا اشخاصی برای نابودی رقبای دیگر دست به ساخت ویروسی بزنند که توان جلوگیری آن را نداشته اند. بدنیست بدانید این بازی ویدیویی در استریم بالاتر از سایر بازی های بزرگ از جمله استارفیلد و Hollow Knight: Silksong قرار داشت و تنها پس از عرضه رسمی بازی Hogwarts Legacy در رتبه دوم قرار گرفت. با تمام این تفاسیر میتوان گفت که سایه بزرگ این بازی روی محصولات دیگر افتاده است و این مورد دقیقا همان چیزی بوده که شرکت ناشر بازی بدنبالش بوده است.

بررسی بازی the day before

در رابطه با گیم پلی بازی د دی بی فور بدنیست بدانید که بخش های متعددی برای سرگرمی شما درنظر گرفته شده است که این مورد میتواند دلیل خوبی برای سرگرمی در دراز مدت باشد. البته نباید فراموش کنید که سبک بازی به صورت اعتیادآور پیاده سازی شده که ممکن است برای اشخاص زیر 18 سال مناسب نباشد زیرا خشونت های بسیاری در بازی وجود داشته که میتواند روی روح و روان انسان تاثیر بگذارد.

با مشخص شدن داستان بازی د دی بی فور و ژانر بازی The Day Before حال تصمیم داریم به طراحی بازی اشاره ای داشته باشیم. از اصلی ترین نکاتی که در این بخش باید بدانید حضور موتور گرافیکی Unreal Engine 5 در روند ساخت بازی بوده است که این مورد سبب خواهد شد تا سبک بازی The Day Before به شکل بهتری در دید گیمرها قرار بگیرد. شبیه سازی دنیای بازی به صورت کاملا حرفه ای سبب خواهد شد تا با یکی از گرافیکی ترین بازی های سال 2023 مواجه باشید. هرچند این مورد در کنار صداگذاری عالی بازی به تکامل رسیده ولی بدنیست بدانید که هر یک از بخش های نامبرده شامل مزایای جداگانه ای بوده اند که نباید آنها را نادیده گرفت.

پلتفرم های بازی The Day Before

براساس اطلاعات بدست آمده بازی The Day Before قرار است برای پلتفرم های مختلفی عرضه نشود و فقط برای مایکروسافت ویندوز درنظر گرفته شود. این موضوع واکنش های منفی بسیاری را برای بازی به همراه داشته زیرا فقط گیمرهای کامپیوتری هستند که میتوانند از این بازی عالی لذت ببرند. البته این موضوع سبب شد تا برای خرید بازی The Day Before نیز شرکت ناشر با سودکمتری مواجه باشد زیرا فروشی در کنسول های بازی نخواهد داشت.

همچنین بخوانید :

با این تفاسیر شاهد عرضه بازی The Day Before برای PS5 و یا عرضه بازی The Day Before برای اندروید و دیگر کنسول های بازی نخواهیم بود. البته میتوان امیدوار بود که در آینده این تصمیم گیری شرکت سازنده بازی تغییر کند.

تاریخ انتشار بازی The Day Before

بازی قرار بود در 10 اسفند 1401 عرضه شود ولی ناشر بازی برای افزایش جذابیت های آن تصمیم گرفت تا از موتور گرافیکی آنریل انجین 5 استفاده کند و همین موضوع سبب شد تا 10 ماه برای انتشار بازی فرصت خریداری کند. در آینده اطلاعات بیشتری را از این بازی در اختیارتان قرار خواهیم داد. البته این مورد اولین بار نیست که به تاخیر افتاده زیرا در طول دو سه سال اخیر به دفعات بسیار شاهد عقب افتاده زمان انتشار بازی بوده ایم.

سیستم بازی د دی بی فور

سیستم بازی د دی بی فور

در ادامه میتوانید با سیستم مورد نیاز و سیستم پیشنهادی بازی آشنا شوید:

حداقل سیستم مورد نیاز:

  • سیستم عامل: 64-bit Windows 7, Windows 8.1, Windows 10
  • پردازنده: Intel Core i5-4430 / AMD FX-6300
  • مموری: 10 GB RAM
  • کارت گرافیک: NVIDIA GeForce GTX 960 2GB / AMD Radeon R7 370 2GB
  • DirectX: Version 11
  • فضای مورد نیاز: 75 GB available space

سیستم پیشنهادی:

  • سیستم عامل: 64-bit Windows 7, Windows 8.1, Windows 10
  • پردازنده: Intel Core i5-6600K / AMD Ryzen 5 1600
  • مموری: 16 GB RAM
  • کارت گرافیک: NVIDIA GeForce GTX 1060 6GB / AMD Radeon RX 580 4GB
  • دایرکت ایکس: Version 11
  • فضای مورد نیاز: 75 GB available space

سخن پایانی

بررسی بازی The Day Before به پایان رسید که در این میان سعی کردیم به تمام نکات مهم بازی اشاره داشته باشیم. حال نوبت شماست که نظر خود را نسبت به بازی د دی بی فور بیان کنید و اینکه آیا عقب افتادن زمان انتشار بازی از دید شما عقلانی بوده است یا خیر؟ زیرا در این زمینه شرکت ناشر به دفعات بسیار تاریخ انتشار بازی را به تعویق انداخته است آیا میتوان امیدوار بود که بازی در سال 2023 عرضه شود؟ شما عزیزان میتوانید نظر خود را نسبت به توضیحات درج شده و این بازی بیان کنید.

پاراگراف 30 آرون گروپس
منتخب کاربران
[ad_2]
منبع www.plaza.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − چهارده =