شنبه , می 4 2024

پوستر تازه فیلم Saw X

به تازگی پوستری برای فیلم Saw X منتشر شده که تله‌ای مرگبار و جدید را به نمایش در می‌آورد.

تبلیغات

فیلم اره ۱۰ (Saw X) جدیدترین فیلم ساخته شده در این فرنچایز ترسناک به شمار می‌رود که قرار است ادامه داستان جیگساو را برای طرفداران و علاقه‌مندان این مجموعه به نمایش در بیاورد. حالا نیز پوستری از این اثر منتشر شده که احتمالا به تله‌ای مرگبار و تازه اشاره دارد.

در ادامه می‌توانید این پوستر تازه منتشر شده را مشاهده کنید، پوستری که در آن،‌ ابزاری به شکلی دردآور چشمان یک شخص را پوشانده است و از هر چشم او نیز لوله‌ای به سمت بالا می‌رود. در حال حاضر مشخص نیست که این ابزار چه کاری انجام می‌دهد اما شکل آن، لوگوی فیلم را نیز بازسازی کرده است.

اتفاقات فیلم «اره ۱۰» بین اتفاقات دو فیلم ابتدایی این فرنچایز جریان دارد و داستان فصلی از زندگی جان کریمر را بازگو می‌کند که قبلا دیده نشده است. فیلم‌نامه این فیلم را جاش استولبرگ و پیتر گولدفینگر قلم زده‌اند و کوین گروترت نیز روی صندلی کارگردانی این اثر نشسته است.

توبین بل بار دیگر نقش نمادین جان کریمر را بازآفرینی خواهد کرد و در کنار او نیز شاونی اسمیت،‌ مایکل بیچ،‌ اوکتیویا هینوجوسا، رناتا واکا و تعدادی دیگر نیز حضور دارند. فیلم «اره ۱۰» در تاریخ ۲۹ سپتامبر سال ۲۰۲۳ میلادی (جمعه ۷ مهر ۱۴۰۲) روی پرده سینماها اکران خواهد شد.

فیلم Saw X
فیلم Saw X

منبع: کولایدر

تبلیغات

منبع gamefa.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − 13 =