پنج‌شنبه , می 16 2024

بررسی سریال کلایدسکوپ 2023 + (معرفی بازیگران، نقد، ترتیب)

[ad_1]

Kaleidoscope یک مینی‌سریال اکشن، جنایی و هیجان‌انگیز به کارگردانی مشترک مرزی الماس، راسل لی فاین، اواردو گود و رابرت تاونسند است. خالق این اثر متفاوت اریک گارسیا است. اگر یکی از طرف‌داران سریال Money Heist و آثار مشابه به آن هستید دیدن این مینی‌سریال که یکی از بهترین سریال های خارجی جدید محسوب می‌شود را از دست ندهید.

کلایدسکوپ (2023 Kaleidoscope): یک تجربه‌ جذاب در نمایش

Kaleidoscope یک سریال متفاوت با داستانی غیرخطی، جدید و جذاب در نتفلیکس است. این مینی‌سریال 9 قسمتی شیوه جدیدی را برای دیدن اپیزودهای خود پیشنهاد کرده است.

در این سریال اپیزودها با رنگ‌ها مشخص شده‌اند. شما می‌توانید هر قسمت از این مینی‌سریال را به هر ترتیبی که دوست دارید تماشا کنید و همچنان داستان را درک کنید. اینجا برای شما، ترتیب مشخصی در تماشای قسمت‌ها وجود ندارد و دیدن آن‌ها کاملاً به شما بستگی دارد.

این عملکرد مهیج، دست شما را برای تجربه یک سرگرمی متفاوت باز گذاشته است. تنها نکته مهم در تماشای این مینی‌سریال این است که برای لو نرفتن داستان، بهتر است که قسمت سفید این سریال را در انتها تماشا کنید.

مینی سریال Kaleidoscope 2023

مینی سریال کلایدسکوپ 2023: یک بازی مهیج با رنگ‌ها

رنگ‌ها نقش مهمی در این سریال دارند. انتخاب هر رنگ قرار است تجربه‌ای متفاوت به شما بدهد. در کلایدسکوپ، اپیزود با رنگ مشکی قرار است مفهوم سریال را توضیح دهد و مقدمه‌ای بر داستان آن باشد. درحالی‌که، رنگ سفید به‌گونه‌ای تنظیم شده است که قسمت پایانی این سریال جنایی و اکشن محسوب می‌شود.

سریال کلایدسکوپ 2023: به ترتیب زمانی تماشا کنید

عوامل این سریال با یک ایده جدید Kaleidoscope را ارائه داده‌اند. غیرخطی‌بودن سیر و روند این مینی‌سریال قرار است یک فرصت شگفت‌انگیز را در اختیار مخاطب قرار دهد تا از روتین همیشگی خود در تماشای سریال‌ها کمی فاصله بگیرد؛ اما اگر شما از آن دسته افرادی هستید که ترجیح‌تان روند همیشگی در دیدن قسمت‌های یک سریال است و به‌هم ‌ریختگی در دیدن اپیزودها بدون داشتن نظم خاصی شما را آشفته می‌کند، می‌توانید بی‌خیال این ایده جذاب و متفاوت شوید و همان روند همیشگی را در پیش بگیرید.

مینی سریال کلایدسکوپ 2023: رندوم تماشا کنید

آیا آماده انجام یکی از عجیب‌ترین ایده‌ها هستید؟ تماشای رندوم این مینی سریال قرار است یک تجربه سرگرم‌کننده برای شما باشد. می‌توانید با انتخاب رندوم هر اپیزود چند دوز هیجان بیشتر را تجربه کنید. اگر امتحان‌کردن راه‌های عجیب و کسب تجربه متفاوت از علاقه‌مندی‌های شما محسوب می‌شود پیشنهاد می‌کنم که خودتان را از این سرگرمی هرچند کوچک اما مهیج محروم نکنید.

سریال 2023 Kaleidoscope

سریال 2023 Kaleidoscope: اپیزود سفید را اول تماشا کنید

آیا شما از آن دست اشخاصی هستید که آخر یک فیلم و سریال را قبل از شروع آن چک می‌کنند؟ ترتیب پخش مشخص نداشتن قسمت‌های این سریال این امکان را به شما می‌دهد تا هر اپیزود و هر رنگی را که دوست داشتید اول ببینید؛ اما اول دیدن قسمت سفید ریسک خودش را هم دارد؛ شما قرار است با انجام این کار لذت تجربه‌کردن هیجان اپیزودهای مختلف این سریال را از دست بدهید و حتی ممکن است با دانستن انتهای سریال دیگر تمایلی به دیدن قسمت‌های قبلی آن نداشته باشید.

مینی سریال 2023 Kaleidoscope: فقط اپیزود سفید را تماشا کنید

هرگز این کار را انجام ندهید … پس کسب یک تجربه منحصربه‌فرد و متفاوت از تماشای یکی از بهترین سریال های نتفلیکس با متفاوت‌ترین ایده و چیدمان چه می‌شود؟

داستان کلایدسکوپ 2023 (2023 Kaleidoscope)؛ دیدگاهی متفاوت در تماشا

ترتیب تماشای قسمت‌های این سریال بر دیدگاه شما تأثیر خواهد گذاشت. به گفته نتفلیکس، هدف از این رویکرد “غیرخطی داستان‌سرایی” ایجاد جذابیت و داشتن یک ایده منحصربه‌فرد بود؛ تا بینندگان هرکدام تجربه تماشای متفاوتی را داشته باشند.

Kaleidoscope با الهام از یک داستان واقعی که در آن هفتاد میلیارد دلار اوراق قرضه در مرکز شهر منهتن در طول طوفان سندی مفقود شده، ساخته شده است. این سریال شامل 9 قسمت است که از 24 سال قبل از سرقت تا 6 ماه بعد از آن را شامل می‌شود.

کلایدسکوپ پس از انتشار در بخش‌های زیادی مانند داستان واقعی، اجراها، فیلمنامه، طراحی لباس، شخصیت‌پردازی‌، نحوه فیلم‌برداری و کارگردانی و … مورد تحسین منتقدین و مخاطبین قرار گرفت.

نیوشا نور بازیگر ایرانی‌تبار در 6 قسمت از این سریال حضور دارد؛ همچنین قسمت 6 (رنگ بنفش) این مینی‌سریال نسبت به قسمت‌های دیگر بیشترین امتیاز را در imdb دریافت کرده است.

نظر بینندگان درباره مینی سریال کلایدسکوپ 2023

نظرات متفاوتی برای تماشای این سریال وجود دارد؛ برخی از بینندگان بر این عقیده هستند که دیدن این سریال نسبتاً اعتیادآور است و شما برای تماشای یک اپیزود بیشتر از آن، زمان خواب خود را از دست می‌دهید.

برخی دیگر هم مخالف این هستند که بدون ترتیب خاصی این سریال را تماشا کند و سعی می‌کنند ترتیب رنگ‌ها یا اپیزودها را به بهترین نحو اجرا کنند تا بهترین تجربه را از تماشای این سریال به دست آورند.

هنرپیشه‌های سریال کلایدسکوپ (2023Kaleidoscope)

چه شخصیت‌هایی در این سریال ایفای نقش کرده‌اند؟ در این بخش شما می‌توانید اطلاعات مختصری را درباره هنرپیشه‌های این سریال محبوب بخوانید:

جانکارلو اسپوزیتو در نقش لئو پاپ - Giancarlo Esposito

جانکارلو اسپوزیتو در نقش لئو پاپ

اسپوزیتو بازیگری که او را برای بازی در سریال‌هایی مانند better call saul و breaking bad می‌شناسیم در این سریال در نقش یک جنایتکار حرفه ای و رهبر یک سرقت 7 میلیارد دلاری بازی می‌کند. آیا این بازیگر دراین سریال هم به‌خوبی سریال‌های دیگرش نقش‌آفرینی می‌کند؟

روفس سوئل در نقش راجر سالاس

یک دزد سابق که قبلاً شریک لئو در جنایت‌هایش بوده است. اکنون یک شرکت امنیتی معروف به نام “SLS” را اداره می‌کند که از نفوذ مجرمان به خزانه‌ها جلوگیری می‌کند.

پاز وگا در نقش آوا مرسر

او به‌عنوان یک وکیل باوفا برای مشتریانش و یک متخصص سلاح در گروه لئو فعالیت می‌کند.

روزالین البی در نقش جودی گودوین

جودی یک متخصص مواد منفجره در گروهی است که لئو برای سرقت بزرگ خود آماده کرده است.

جی کورتنی در نقش  باب گودوین - Jai Courtney

جی کورتنی در نقش باب گودوین

کورتنی در نقش شوهر جودی و دزد گاوصندوقی که عضو گروه لئو است در این سریال به ایفای نقش پرداخته است.

تاتی گابریل در نقش هانا کیم

دختر باردار لئو که به‌عنوان رئیس امنیت دیجیتال در شرکت SLS کار می‌کند.

پیتر مارک کندال در نقش استن لومیس - Peter Mark Kendall

پیتر مارک کندال در نقش استن لومیس

پیتر نقش یک قاچاقچی با قلبی مهربان را بازی می‌کند که چند سال پیش هم سلولی لئو در زندان بوده و حالا بخشی از گروه لئو است.

نیوشا نور در نقش نازان عباسی

نیوشا در نقش یک مأمور اف‌بی‌آی و به‌عنوان تهدیدی برای گروه لئو در این سریال بازی می‌کند.

خلاصه داستان سریال کلایدسکوپ

یک دزد چیره‌دست و خدمه‌اش دست به دزدی بزرگی به ارزش 7 میلیارد دلار می‌زنند؛ اما خیانت، طمع و تهدیدهای دیگر نقشه‌های آنها برهم می‌زند. تمرکز این سریال حول بزرگ‌ترین سرقتی است که تابه‌حال انجام شده و انتقام و خیانت‌هایی که آن را احاطه کرده است. با دیدن این سریال این سؤال برای شما پررنگ می‌شود که به چه کسی می‌توان اعتماد کرد؟

کلام آخر

در سال 2023 نتفلیکس با معرفی سریال کلایدسکوپ 2023 یک تفریح خوب و هیجان‌انگیز برای مخاطبان خود ترتیب داد. سریالی اقتباسی از بزرگ‌ترین سرقتی که تاکنون اتفاق افتاده است با یک متد و شیوه غیر وفادارانه به سبک همیشگی سریال‌ها. کلایدسکوپ 2023 برخلاف سریال‌های دیگر با یک‌شکل متفاوتی در روایت داستان خود یک ساختار منحصربه‌فرد را در اختیار شما قرار داده است تا بتوانید از تماشای آن لذت ببرید.

نظر شما درباره مینی‌سریال کلایدسکوپ چیست؟ ترتیب انتخابی شما برای دیدن اپیزودهای این سریال چگونه بود؟ با ما و همراهان تایم سیتی نظر خود را به اشتراک بگذارید.

شما می‌توانید جدیدترین فیلم به کارگردانی اسپلینبرگ که برنده جایزه گلدن گلوب 2023 شده است را در مقاله بررسی فیلم فبلمنز: رشد یک قهرمان مطالعه کنید.

سؤالات متداول:

1.آیا سریال کلایدسکوپ بر اساس یک داستان واقعی است؟

بله این مینی‌سریال بر اساس داستان یک سرقت بزرگ و واقعی در سال 2012 ساخته شده است.

2. سریال کلایدسکوپ فصل 2 دارد؟

بله احتمال آن وجود دارد.

3. چگونه باید سریال کلایدسکوپ را ببینیم؟

ترتیب تماشای قسمت‌های این سریال بستگی به سلیقه و نظر خود شما دارد.

بیشتر بخوانید:

[ad_2]
منبع timecity.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 − شش =