چهارشنبه , می 8 2024

انتصاب دو سرپرست جدید به ریاست بخش موبایل پلی استیشن

پس از جدایی اخیر نیکولا سباستینی (Nicola Sebastiani)، حال به نظر می‌رسد که کریس دیویس (Kris Davis) و اولیویه کورتمانچ (Olivier Courtemanche)، مدیران جدید بخش موبایل پلی استیشن هستند.

کمتر از دو سال پیش، سونی اعلام کرد که نیکولا سباستینی، مدیر سابق اپل را به عنوان رئیس بخش نوپای موبایل پلی استیشن استخدام کرده است، هرچند اخیراً معلوم شد که سباستینی شرکت را ترک کرده تا «به دنبال یک فرصت جدید و نامعلوم» باشد؛ حال پس از جدایی، به نظر می‌رسد که سونی جایگزین‌های او را انتخاب کرده باشد.

همانطور که در پست اخیر Zuby_Tech، در توییتر مشاهده می‌شود، صفحات لینکدین کریس دیویس و اولیویه کورتمانچ فاش کرده‌اند که این دو توسط سونی به عنوان رؤسای جدید بخش موبایل پلی‌ استیشن انتخاب شده‌اند.

هم دیویس و هم کورتمانچ، بیش از یک سال است که در سونی مشغول به فعالیت هستند و تا همین اواخر، هر دو به عنوان مدیران ارشد بخش موبایل پلی استیشن خدمت می‌کردند. قبل از ایفای نقش در سونی، دیویس به مدت شش سال در استودیوی Kabam حضور داشته است، در حالی که کورتمانچ کمی کمتر از یک سال در Meta و شش سال قبل از آن در Zynga مشغول به کار بوده است.

گرچه همه چیز در بخش موبایل پلی استیشن کاملاً خوب به نظر می‌آید، سونی بارها اعلام کرده که قصد دارد حضور خود در این فضا را بسیار گسترش دهد. این شرکت در سال گذشته، استودیوی بازی‌سازی Savage را خریداری کرد که در حال حاضر مشغول کار بر روی اولین بازی سرویس‌محور و AAA موبایل برای پلی استیشن است.

منبع: Gaming Bolt

محمدامین حیدریMax22

منبع gamefa.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 − سه =