پنج‌شنبه , می 9 2024

بررسی بازی Amnesia: The Bunker

در سیر تکامل بازی های ترسناک گزینه های خوب بسیاری نظیر رزیدنت اویل دیده می شود که از دید برخی گیمرها جایی برای گزینه های دیگر و امروزی نظیر بازی Amnesia: The Bunker در این ژانر نبوده و نیست. اما در بررسی این بازی قصد داریم شما را با محصول جدیدی آشنا کنیم که جایگاه خوبی را در این ژانر خواهد داشت.

شرکت نه چندان شناخته شده Frictional Games وظیفه ساخت و عرضه بازی را برعهده داشته که قرار است با یکی از گرافیکی ترین بازی های ترسناک مواجه شوید. این استودیو بازیسازی با مدنظر قرار دادن یک خط داستانی عالی و پویا قصد دارد محصولی را عرضه کند که برای سالیان دراز در ذهن گیمرهای این سبک حضور داشته باشد. حال که میل بیشتری برای خواندن ویژگی های بازی دارید در ادامه این مطلب پلازا میتوانید به شکل بهتری با بازی فراموشی: پناهگاه اشنا شوید.

فهرست مطالب

بازی Amnesia: The Bunker

بازی Amnesia: The Bunker

فراموشی: پناهگاه عنوانی است که استودیو سوئدی Frictional Games برای این بازی درنظر گرفته و قرار است گیمرها را در آینده ای نه چندان دور با یک بازی کاملا گرافیکی مواجه کند. شاید پیش خود بگویید که قرار است در این بازی به مبارزه با نیروهای عظیم الجثه ای بروید که شکست دادن آنها با سلاح های پیشرفته امکان پذیر است. این عبارت کاملا در تضاد بازی بوده زیرا ابزار و سلاح های بسیاری برای شما در این بازی درنظر گرفته نشده است و شاید باورش برایتان سخت باشد ولی اصلی ترین سلاح شما یک چراغ قوه نیم سوز است! جهت بررسی و معرفی بازی Amnesia: The Bunker با ما همراه باشید.

بررسی بازی Amnesia: The Bunker

بسیاری از اشخاص با دیدن تصاویر و تریلر معرفی این بازی بر این باور بودند که قرار است با هیولاهای عظیم الجثه ای که در تصاویر دیده شده در نبرد باشند اما در این مقاله از سایت پلازا قصد داریم شما را با ناگفته‌هایی از این بازی آشنا کنیم که می تواند بخش داستانی و گیم پلی بازی Amnesia: The Bunker را به شکل بهتری برایتان معرفی نماید.

همانطور که در توضیحات ابتدایی نیز گفته شد بهترین سلاح و همراه شما در این بازی یک چراغ قوه بوده که متاسفانه بر اثر ضربات وارده به آن با مشکل مواجه شده و گاهی اوقات برای مدت زمانی روشنایی خود را از دست می دهد. پناهگاهی که در آن گرفتار شده‌اید مملو از نیروهای جهش یافته و عظیم الجثه بوده که برای شکست دادن شان هیچ سلاحی کارآمد نیست.

بررسی بازی Amnesia: The Bunker

تنها راهی که می تواند شما را از دست آنها رهایی دهد پاهایتان بوده که باید فرار را بر قرار ترجیح دهید. این بازی ترسناک با در اختیار داشتن خط داستانی عالی می تواند یکی از بهترین گیم های سبک ترسناک در سال ۲۰۲۳ باشد. داستان بازی Amnesia: The Bunker به راحتی میتواند امتیاز بالایی را از منتقدین جهانی کسب نماید. با مشخص شدن سبک بازی Amnesia: The Bunker حال میتوانید به شکل بهتری ترس را لمس کنید.

شرکت سازنده برای افزایش هیجانات بازی اقدام به ساخت یکسری رویدادهای جدید نموده که این موارد سبب شده اند تا ظاهر بازی از دید منتقدان بسیاری جذاب و دلهره آور باشد به نحوی که از همان مراحل ابتدایی می تواند ترس و استرس را به دل گیمرها بیاندازد. با استفاده از چراغ قوه ای که در اختیار دارید باید مسیرها و اتاق های پیش روی خود را پاکسازی و به دنبال راه فرار از پناهگاه فراموش شده باشید.

پناهگاهی که نه تنها یک و یا دو و حتی ده مورد بلکه از ده‌ها هیولا و باس فایت بهره مند بوده است. هیولاهایی که به همنوعان خود نیز رحم نمیکنند و در فرصت مناسب برای تغذیه خود دیگر موجوداتی که توان مبارزه با آنها را ندارند را از بین می‌برد. حال شما در نقش یک انسان در میان شخصیت های بازی Amnesia: The Bunker که قدرت بدنی چندانی ندارد باید برای نجات جان خود به دنبال راهی باشید.

خوشبختانه از انسان های قبلی ابزار و سلاح هایی به جا مانده که با جمع‌آوری آنها می توانید در مواقع حساس از جان خود در برابر تهدیدها محافظت کنید. اگر نیم نگاهی به تصاویر عرضه شده از این بازی ترسناک و دلهره‌آور داشته باشید متوجه خواهید شد که شرکت سوئدی سازنده بازی از یک موتور گرافیکی کاملا قدرتمند برای توسعه بازی استفاده نموده است. بی تردید ژانر بازی Amnesia: The Bunker میتواند سروصدای بسیاری را در این زمینه برپا کند.

این مزیت می تواند شما را به شکل بهتری با یکی از بهترین بازی های ترسناک مواجه کند که در آن تمامی صداها به صورت اختصاصی و حرفه ای تهیه و پیاده‌سازی شده اند. تمامی صداهای موجود در بازی بر اساس واقعیت و با به کارگیری جدیدترین ابزار های ساخت صدا های این چنینی تهیه و تولید شده اند که ارتباط عالی صدا گذاری و طراحی می تواند شما را با یک گیم پلی کاملا عالی مواجه کند که قادر به سرگرم نمودن شما برای مدت زمان طولانی خواهد بود. با ما در ادامه همراه باشید که قصد داریم سیستم مورد نیاز و پیشنهادی بازی را با شما بررسی نماییم.

سیستم های بازی

سیستم های بازی :

سیستم مورد نیاز بازی Amnesia: The Bunker

  • سیستم عامل: Windows 7 / 8 / 10, 64-bits
  • پردازنده: Core i3 / AMD FX 2.4Ghz
  • مموری: 4 GB RAM
  • کارت گرافیک: OpenGL 4.0, Nvidia GTX 460 / AMD Radeon HD 5750 / Intel HD 630
  • فضای مورد نیاز: 35 GB available space

سیستم پیشنهادی بازی Amnesia: The Bunker

  • سیستم عامل: Windows 7 / 8 / 10, 64-bits
  • پردازنده: Core i5 / Ryzen 5
  • مموری: 8 GB RAM
  • کارت گرافیک: OpenGL 4.3, Nvidia GTX 680 / AMD Radeon RX 580 / Intel Xe-HPG
  • فضای مورد نیاز: 35 GB available space
منتخب کاربران

منبع www.plaza.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × چهار =