پنج‌شنبه , می 16 2024

راهکارهایی برای حل مشکل ورود به پابجی موبایل

[ad_1]

بازی محبوب و شناخته شده PUBG MOBILE میزبان گیمرهای بسیاری از سرتاسر جهان بوده که گاهی اوقات برای اتصال اولیه مشکل هایی سد راه کاربران می شود که راهکاری برای رفع آن پیدا نمیکنند. در این مقاله قصد داریم روش حل مشکل ورود به پابجی موبایل را به شما عزیزان آموزش دهیم.

بازی PUBG MOBILE یک گزینه بتل آنلاین بوده که برای پلتفرم های اندروید و آی‌ او اس برای اولین بار در سال 2018 عرضه شد. سبک این بازی در ژانر های ویدئویی چندنفره و ویدئویی تک‌نفره قرار داشته که اگر شما نیز در روز های اخیر برای اتصال به این بازی با مشکل مواجه شده اید پیشنهاد می شود با وبسایت پلازا جهت رفع خطای ورود به بازی پابجی موبایل همراه باشید که به موارد مختلفی در این زمینه اشاره نموده ایم.

فهرست مطالب

حل مشکل ورود به پابجی موبایل

اگر از گیمرهای فعال بازی پابجی موبایل باشید بی شک برای شما نیز این مشکل رخ داده است که گاهی اوقات برای اتصال اولیه به بازی با خطاهای مختلفی مواجه شوید. در این زمینه با بررسی های اولیه مقاله ای جامع جهت رفع خطای ورود به بازی پابجی موبایل را آماده سازی نموده ایم که با مطالعه آن و انجام راهکارهای ذکر شده میتوانید از شر مشکلات و خطاهای بوجود آمده خلاص شوید.

1. رفع ارور Login failed در پابجی با بروزرسانی توییتر !

رفع ارور login failed در پابجی با بروزرسانی توییتر !

بسیاری از گیمرها برای عدم ثبت نام اولیه در بازی و حضور سریعتر از راهکارهای مختلفی نظیر اکانت گوگل و یا حساب توییتر اقدام به راه اندازی حساب میکنند. مشکل عدم اتصال به بازی که نوعی باگ نیز محسوب می شود گاهی اوقات با بروزرسانی برنامه توییتر در پلتفرم اندروید یا ای او اس قابل حل بوده که این موضوع از دید گیمرهای بسیاری یک روش خنده دار به نظر میرسد ولی راهکار تست شده ای بوده که بدنیست نگاهی به آن داشته باشید.

همچنین بخوانید :

برای حل مشکل عدم اتصال میتوانید برنامه توییتر خود را (اگر با حساب توییتر در بازی ثبت نام نموده اید) حل نمایید. اگر این روش برای شما کارساز نبود در ادامه مقاله رفع مشکل ورود به پابجی در گیم لوپ باما همراه باشید که قصد داریم روش دیگری را برایتان شرح دهیم.

2. حل مشکل تحریم پابجی موبایل

همانطور که میدانید بسیاری از سرویس های جهانی و به ویژه بازی های بتل آنلاین برای موقعیت مکانی ایران تحریم یا غیرقابل استفاده بوده است. برخی گیمرها براین باور هستند که راهی برای حل آن وجود نداشته ولی باید بدانید که با یک برنامه تغییر دهنده ای پی که به VPN نیز معروف است میتوانید از شر این مشکل خلاص شوید.

پیشنهاد می شود به محض مشاهده Loading بازی اتصال وی پی ان خود را قطع کنید تا از سرعت بالاتری در بازی برخوردار باشید. اگر با غیرفعال نمودن برنامه مشکل هنوز پابرجا بود باید با اتصال وی پی ان وارد بازی شوید. در چنین شرایطی پیشنهاد می شود از تغییر دهنده های ای پی داخلی که کاملا مجاز نیز بوده اند برای حل این مشکل استفاده کنید. در ادامه مقاله چرا پابجی موبایل وارد بازی نمیشه؟ میتوانید با راهکارهای دیگری نیز آشنا شوید.

3. حل مشکل System error occurred login failed

حل مشکل System error occurred login failed

برای اتصال و ورود به بازی شرکت توسعه دهنده پابجی موبایل برنامه های واسط نظیر فیسبوک را نیز وارد عرصه نموده است. اگر شما نیز جزو اشخاصی هستید که برای ورود به بازی از اکانت فیسبوک استفاده میکنید راهکاری در ادامه ذکر شده که با استفاده از آن میتوانید به نوعی login via the Facebook را دور بزنید و به بازی متصل شوید.

همچنین بخوانید :

قبل از انجام روش ذکر شده مطمئن شوید که در مرورگر گوشی هوشمند خود به حساب فیسبوک وارد شده اید. در ادامه با وارد شدن به تنظیمات مرورگر و سپس پیدا نمودن اطلاعات فیسبوک شاهد یکسری تنظیمات اولیه خواهید بود. به پایین صفحه یعنی بخش سایت و بازی های مرتبط با فیسبوک شوید. در جلوی بازی پابجی موبایل یک گزینه Remove وجود دارد که با زدن آن میتوانید مانع پیش روی خود را بردارید. تغییرات را ذخیره سازی و وارد بازی شوید. مجددا حساب فیسبوک را انتخاب و اطلاعات ورود خود را وارد و وارد بازی شوید.

4. رفع ارور Network Error, Login Failed در پابجی موبایل

یکی دیگر از مشکلاتی که سبب بروز خطا در اتصال به بازی می شود اطلاعات مربوط به اینترنت بوده است. برای رهایی از ارور و یافتن حل مشکل ورود به پابجی نیو استیت پیشنهاد می شود در ابتدا اتصال اینترنت خود را بررسی کنید. معمولا خطای شبکه و یا خطای ورود ناموفق در بازی PUBG می تواند ناشی از هجوم گسترده بازیکنان به این بازی محبوب جهانی باشد. همچنین دیده شده است که پس از به روز رسانی F2P این ارور بیشتر و بیشتر شود که اصلی ترین موارد بروز آن عبارت اند از:

  • عدم سرعت بهینه برای اجرای بازی
  • خرابی سرور های بازی و یا در دست تعمیر بودن آنها
  • ارائه دهنده اینترنت شما DNS بازی را مسدود نموده است
همچنین بخوانید :

این سه مورد اصلی ترین دلیل بروز خطای ذکر شده بوده است. با بررسی دو مورد اول مشکل شما حل خواهد شد ولی اگر مورد سوم برای شما بوجود آمد میتوانید با تغییر دادن دی ان اس و یا پاکسازی کش اینترنت از شر اینم مشکل خلاص شوید. مقاله مربوط به ارائه حل مشکل ورود به پابجی موبایل به پایان رسید که پیشنهاد می شود نظر خود را نسبت به این مقاله بیان کنید.

سخن پایانی

معرفی راهکارهای اولیه جهت حل مشکل ورود به پابجی موبایل به پایان رسید که سعی نمودیم به اصلی ترین ارورهای موجود اشاره ای داشته باشیم. اگر شما عزیزان در خصوص رفع خطای ورود به بازی پابجی موبایل از تجربه ای برخوردار هستید که میتواند به دیگر کاربران سایت کمک کند آنرا از ما دریغ نکنید و در بخش نظرات باما در ارتباط باشید. بی شک نظرات شما در پیشبرد اهداف سایت و بهتر شدن سطح کیفی مقالات تاثیرگذار بوده است.

پاراگراف 30 آرون گروپس
منتخب کاربران
[ad_2]
منبع www.plaza.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 + بیست =