دوشنبه , می 20 2024

ساخت سریال Vice City توسط فیفتی سنت | اثری مرتبط با بازی جدید راکستار؟

[ad_1]

فیفتی سنت در حساب شخصی اینستاگرام خود خبر از ساخت سریالی تحت عنوان Vice City داده که سریعاً آن را پاک کرده است.

طی چند روز گذشته، فیفتی سنت پست مرموزی را در صفحه شخصی اینستاگرام خود منتشر کرد و خبر از ساخت سریالی تحت عنوان Vice City (وایس سیتی) داده بود. او در این پست از تصاویری مرتبط با بازی Grand Theft Auto: Vice City استفاده کرد که رسانه‌ها و شبکه‌های مجازی را دچار شک و تردید نسبت به ساخته جدید راکستار یعنی Grand Theft Auto VI کرده است.

در حالی که فیفتی سنت این پست را از اکانت خود پاک کرده است اما خبرگزاری ددلاین گزارش جدیدی از این سریال را منتشر کرده است. طبق این گزارش، سریال Vice City یک اثر کاملاً جدید و متفاوت از بازی‌های مجموعه Grand Theft Auto می‌باشد که تنها نامش با ساخته‌ راکستار در سال ۲۰۰۲ شباهت دارد.

در حالی که این گزارش می‌تواند طرفداران Grand Theft Auto VI را ناامید کند اما در هر حال فیفتی سنت در همکاری با کمپانی‌های پارامونت و لاینزگیت سعی دارد تا سریالی جنایی را خلق نماید که از ساخته پیشین او یعنی Power (قدرت) چندین پله جسورانه‌تر و جذاب‌تر خواهد بود.

این سریال حول محور ۳ دوست و سرباز سابق ارتش ایالات متحده آمریکا در دهه ۸۰ میلادی جریان دارد که به سبب رفتارهای ناشایست، از ارتش اخراج شده و به شهر میامی بازمی‌گردند. با این حال به سبب خرج و مخارج زندگی و نیازهای روزمره، آن‌ها در پیدا کردن شغلی مناسب ناکام مانده و به جرم و جنایت روی می‌آورند. این ۳ دوست با همکاری یک مهاجر کلمبیایی، باندی را برای سرقت تشکیل داده و در مسیری غیرقابل بازگشت و خطرناک قدم می‌گذارند که به وقایعی جذاب و هیجان‌انگیز منجر می‌شود.

هنوز هیچ تاریخ پخشی برای سریال Vice City در نظر گرفته نشده و باید تا انتشار اطلاعات بیشتر از سوی فیفتی سنت منتظر بمانیم.

منبع: insider-gaming

[ad_2]
منبع gamefa.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − چهار =