پنج‌شنبه , می 9 2024

Kill the Justice League شامل دشمنانی شبیه بتمن باشد

اطلاعات درج شده در توصیف یک سلاح لجندری از بازی Suicide Squad: Kill the Justice League، به حضور دشمنانی با تجهیزات و سبک مبارزه‌ای مشابه با بتمن اشاره دارند.

استودیوی راکستدی (Rocksteady) اخیرا نمایشی مفصل از گیم‌پلی بازی کوآپ Suicide Squad: Kill the Justice League را تقدیم هواداران کرد و پس از آن، بازخوردهای متفاوتی را دریافت نمود. این بازی اکشن و ماجراجویی که در سبک تیراندازی سوم شخص توسعه می‌یابد، شامل محتوای پس از عرضه در قالب بتل پس و به‌روزرسانی‌های مختلف خواهد بود. حال یکی از کاربران رددیت (Reddit)، یک سلاح لجندری از Suicide Squad: Kill the Justice League را در ویدیوی مربوط به پشت صحنه‌ی ساخت بازی مشاهده کرده است که احتمالا به یک نوع دشمن ناشناخته اشاره دارد.

به نظر می‌رسد نام این سلاح Epidemic است و یک شمشیر لجندری خواهد بود. در توضیح این سلاح اشاره شده است که تاثیر ضربات آن تا ۲۲ درصد روی دشمنانی که با الهام از بتمن طراحی شده‌اند، بیشتر است. احتمالا این دشمنان، گروهی از نخبگان باشند که از طریق اطلاعات استخراج شده از بتمن، قدرت گرفته‌اند و شاید برخی از تجهیزات یا سبک مبارزه‌ی او را به دست آورده باشند. با توجه به اینکه شرور اصلی بازی یعنی Brainiac موفق شده است اعضای لیگ عدالت را به کنترل خود درآورد، حضور این دشمنان چندان دور از منطق نخواهد بود.

suicide squad kill the justice league batman 1536x864 1

این گزارش جدید می‌تواند علاوه بر تایید احتمال حضور دشمنان شبیه بتمن در بازی، برای سایر اعضای لیگ عدالت صدق کند؛ برای مثال می‌توان انتظار داشت برخی دشمنان مانند فلش از سرعت بالایی برخوردار باشند یا از قدرت‌هایی مشابه با گرین لنترن استفاده کنند. در هر صورت باید منتظر جزئیات رسمی از سوی استودیوی راکستدی بمانیم.

بازی Suicide Squad: Kill the Justice League قرار است در تاریخ ۵ خرداد ۱۴۰۲ (۲۶ مه ۲۰۲۳) روی پلتفرم رایانه‌های شخصی و کنسول‌های پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس عرضه شود.


منبع gamefa.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × سه =