جمعه , می 17 2024

ممکن است بازی GTA 6 در سال آینده منتشر شود

[ad_1]

کمپانی Take-Two اخیرا در گزارش مالی خود به انتشار چند بازی پیشگامانه که قرار است استاندارد‌های جدیدی در صنعت گیم ایجاد کند، اشاره کرده است که بازی بعدی GTA هم جزو همین بازی‌ها در نظر گرفته شده.

شرکت Take-Two گزارش مالی سه‌ماهه‌ی چهارم و همچنین سال ۲۰۲۳ را اعلام کرد که طبق آن به رکورد درآمد خالص ۵.۳ میلیارد دلار رسیده است. این مجموعه برای سال مالی ۲۰۲۵ برنامه‌های بزرگی دارد که از اول آوریل ۲۰۲۴ تا ۳۱ مارس ۲۰۲۵ اجرا خواهند شد و چند بازی پیشگامانه که در این سال عرضه خواهند شد را تبلیغ کرده است. این بازی‌ها قرار است استانداردهای جدیدی در صنعت گیم ایجاد کنند و درآمد خالص ۸ میلیارد دلاری را رقم بزنند.

به نظر می‌رسد انتشار بازی جهان‌ باز GTA 6 نیز در همین بازه‌ی زمانی قرار گرفته باشد.  این شرکت اظهار داشته که در چند سال اخیر، مشغول آماده‌سازی کسب‌و کار خود برای انتشار پروژه‌های خاص و باکیفیتی بوده که قرار است این کمپانی را به سطوح بالاتری از موفقیت برساند.

همچنین انتظار می‌رود که این شتاب در افزایش درآمد کمپانی حفظ شود و حتی رشد مالی بیشتری برای این شرکت در سال ۲۰۲۶ اتفاق بیفتد که به نظر می‌رسد بازی GTA 6 قرار است چنین نقشی را برای کمپانی ایفا کند، به خصوص که احتمالا پشتیبانی گسترده‌ای از این بازی صورت خواهد گرفت.

وب‌سایت IGN اظهار داشته، پنجره‌های انتشار در سال جاری درآمد خالص زیادی در سال جاری میلادی برای کمپانی Take-Two رقم خواهد زد که این مقدار از میزان ۳ میلیارد دلار درآمد خالص این کمپانی در گذشته بالاتر است و با توجه به اظهارات این شرکت که برنامه‌های بزرگ‌تری برای آینده دارند، می‌توان انتظار کسب درآمد خالص بیشتری را از این کمپانی داشت.

در بخشی از صحبت‌های منتشر شده به عبارت «استاندارد‌های جدید در صنعت ما [صنعت گیم]» اشاره شد که صحبت‌های Strauss Zelnick مدیرعامل کمپانی Take-Two را برایمان تداعی می‌کند که گفته بود «Rockstar مصمم است تا با سری GTA، معیارهای خلاقانه‌ای برای سری، صنعت گیم و همه‌ی مدیوم‌های سرگرمی ایجاد کند».

این اظهارات با شایعاتی قبلا در رابطه با معرفی احتمالی بازی GTA 6 (یا شاید معرفی در سال آینده و عرضه در سال ۲۰۲۵) در سال جاری پخش شده بودند، مطابقت دارد. جیسون شرایر از بلومبرگ سابقا گزارش داده بود که این بازی جهان باز مجموعه‌ی Take-Two سال مالی ۲۰۲۴ را هدف قرار داده است اما با توجه به اینکه همچنان توسعه‌ی بازی ادامه دارد، اندکی در صحت این گزارش تردید وجود دارد و منابع دیگر معتقد بودند حداقل دو سال دیگر تا عرضه‌ی بازی باقی مانده است. تا این لحظه شرکت Rockstar هیچ پلتفرمی را برای بازی GTA 6 به طور رسمی اعلام نکرده است.

سال اخیر بود که لیک‌های گسترده‌ای از محیط های جدید و کاراکتر قابل بازی پخش شد که تیم توسعه را مورد آزار قرار داد. مدیرعامل کمپانی Take-Two یعنی Strauss Zelnick همان زمان اعلام کرد که «این افشاگری هیچ تاثیری بر روند توسعه و به طور کلی شرایط بازی نخواهد گذاشت» و شرکت Rockstar هم «توسعه‌ی بازی را طبق برنامه و بدون تاثیرپذیری از این لیک» را اظهار داشت.

آخرین اخبار بازی را از سایت پی‌اس‌آرنا بخوانید.

[ad_2]
منبع psarena.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 + شانزده =