چهارشنبه , می 8 2024

کارگردان بازی Star Wars Jedi: Survivor می‌خواهد قسمت سوم این بازی را بسازد

استودیو Respawn Entertainment درحال آماده شدن برای عرضه دنباله بازی Star Wars Jedi: Fallen Order یعنی Star Wars Jedi: Survivor است اما کارگردان این بازی، استیگ آسموسن نمی‌خواهد که این پایان کار باشد. او در گفت و گو با IGN Unfiltered گفت که تمایل دارد که قسمت سوم این مجموعه را بسازد و سه‌گانه را تکمیل کند. اگر قسمت دوم این بازی در فروش خوب عمل کند این اتفاق دور از ذهن نیست.

شاید صحبت درباره یک دنباله زود بنظر برسد اما آسموسن فاش کرد که آنها درباره قسمت دوم بازی حتی پیش از عرضه قسمت اول صحبت می‌کردند. او گفت:

ما درباره بازی دوم صخبت می‌کردیم، در حقیقت ما فراتر از اینها هم صحبت می‌کردیم و این صحبت‌ها به اینگونه بود که وقتی داستان رو با Lucasfilm به اشتراک می‌ذاشتیم، آن‌ها می‌گفتند که قسمت بعدی چه اتفاقی می‌افته؟

او ادامه داد:

همیشه می‌خواستم این مجموعه رو به عنوان سه‌گانه در نظر بگیرم. ما ایده نسبتا مشخصی از چارچوب زمانی‌ای که می‌خواستیم Star Wars Jedi: Survivor در آن قرار بگیرد داشتیم، اینکه لحن بازی چگونه باشد و کَل (Cal) با چه چیز‌هایی مقابله خواهد کرد و اینکه خدمه چه نقشی در آن داشته باشد. همچنین ایده‌هایی که چه کارهای بیشتری می‌توانیم انجام بدیم وجود داشت.

اگر بازی سومی در کار باشد، با موتور آنریل انجین 5 ساخته خواهد شد، هرچند که آسموسن این مسئله را به طور رسمی تایید نکرد اما آن را فرضیه‌ای ممکن تلقی کرد.

بازی Star Wars Jedi: Survivor در تاریخ بیست و هشتم آپریل (8 اردیبهشت) برای کنسول‌های Xbox Series X/S, PS5 و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.

 

برای اطلاع از آخرین اخبار بازی با پی اس ارنا همراه باشید.


منبع psarena.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − 15 =