پنج‌شنبه , می 16 2024

خالقان سریال انیمیشنی Rick and Morty از مدت‌ها پیش رابطه خوبی با یکدیگر نداشتند

[ad_1]

گزارش‌های تازه حاکی از آن هستند که خالقان سریال انیمیشنی Rick and Morty برای مدت‌ها اصلا رابطه خوبی با یکدیگر نداشتند.

جاستین رویلند یکی از خالقان سریال انیمیشنی ریک و مورتی (Rick and Morty) به شمار می‌رود که ماه گذشته میلادی اتهامات سوءرفتار و آزار خانگی علیه او مطرح شد و همین نیز سبب گردید تا استودیوهای مختلف با او قطع همکاری کنند.

حالا گزارشی تازه منتشر شده که ادعا می‌کند، برای مدتی است که تنش بسیار زیادی بین جاستین رویلند و دیگر خالق سریال انیمیشنی «ریک و مورتی» یعنی دان هارمون وجود داشته است. در این گزارش آمده که این دو برای بیش از چندین فصل از این سریال انیمشنی با یکدیگر حتی صحبت هم نمی‌کردند. این در حالی است که این دو نفر از شروع پخش این سریال انیمیشنی از سال ۲۰۱۳ میلادی به موفقیت و محبوبیت بسیار زیادی دست پیدا کردند.

حتی در مقطعی، یک میانجی وارد شده تا بتواند رابطه میان جاستین رویلند و دان هارمون را بهبود ببخشد اما این کار ثمر بخش نبوده است. از سوی دیگر، حضور جاستین رویلند در اتاق نویسندگان سریال از فصل سوم سریال به بعد به طور قابل توجهی کاهش پیدا کرد.

به دنبال قطع همکاری با جاستین رویلند، اعلام شد که این سریال انیمیشنی با هدایت دان هارمون ادامه پیدا خواهد کرد و فرد دیگری به جای جاستین رویلند برای صداپیشگی انتخاب خواهد شد.

منبع: comingsoon

[ad_2]
منبع gamefa.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده + 17 =