پنج‌شنبه , می 9 2024

سریال هیولا :همکاری دوباره مدیری و قاسم‌خانی [+ لینک دانلود مستقیم ]

یکی از مجموعه های تلویزیونی ایرانی که در سال 98 منتشر میشود ، سریال هیولا است که با همکاری مهران مدیری و پیمان قاسم خانی ساخته شده .

در این مطلب ما قصد داریم آخرین اخباری که پیرامون سریال هیولا منتشر شده را خدمت شما عزیزان ارائه نماییم .

به طور کلی شما در این مطلب شاهد

  • تاریخ اکران سریال هیولا
  • جزئیات ساخت این سریال
  • نحوه ی دریافت سریال هیولا

خواهید بود

 

Hayola Series

 

تاریخ اکران سریال هیولا

 

قسمت اول سریال هیولا در تاریخ، 8 اردیبهشت سال 1398منتشر شده است. در ادامه شما میتوانید جزئیات بیشتر و همچنین نحوه ی دریافت سریال را مشاهده نمایید .

وقتی در عموم مردم صحبت از طنز میشود همه انگشت‌ها به سمت مهران مدیری گرفته میشود، و کسی را پیدا نخواهید کرد که به او انتقادی کند و یکی از محدود نفراتی در سینمای ایران است که مورد ستایش تمام سینمادوستان قرار میگیرد، مهران مدیری سال پیش و بعد از پایان مجموعه دورهمی به خبرگزاری‌ها گفت که دیگر کار سریالی یا پخش شبکه خانگی نخواهد کرد ولی وعده داد که هر سال شاهد یک فیلم سینمایی از وی خواهیم بود. ولی اتفاقی که رخ داد و همه را شکه کرد، نه تنها خبر ساخت یک سریال شبکه نمایش خانگی به نام هیولا توسط مهران مدیری در اینترنت بود، بلکه شاهد پیوستن پیمان قاسم‌خانی هم به جمع سازندگان این مجموعه بودیم ، زوجی که در گذشته در ساخت سریال شب‌های برره در کنار هم قرار گرفتند وتوانستند یکی از محبوب‌ترین آثار طنز تاریخ سینما را تولید کنند.

داستان سریال هیولا از سال 1295 آغاز می‌شود زمانی که احمدشاه قاجار به ایران حکمرانی می کند البته سکانس های مربوط به سال 1295 بسیار کوتاه است و فقط مربوط به شخصیت اصلی فیلم یعنی هوشنگ شرافت است احتمالا شاهد یک سریال به سبک مرد هزار چهره خواهیم بود که داستان مردی ایست که به طور اتفاقی به جای کس دیگه‌ای شناخته میشود و آن روند را به طور دیوانه واری ادامه میدهد ،ولی تفاوت‌ها بین این دو سریال احتمالا بسیار زیاد است ولی تم سریال‌های طنز امیخته به جنایی سریال های مدیری انتظار نمیرود از آن سبک کلاسیک خود خارج شود، و احتمالا همان رویه را دنبال خواهد کرد.

 

Hayola series release date

 

سریال شبکه نمایش خانگی هیولا با بازی فرهاد اصلانی، مهران مدیری، شبنم مقدمی، گوهر خیراندیش، شیلا خداداد،محمد بحرانی، سیما تیرانداز، میرطاهر مظلومی، نیما شعبان نژاد، عزت اله مهرآوران، فرزین محدث، افشین زینوری ومحسن قاضی مرادی جلوی دوربین رفته است.

بنابر گزارش‌ها ایفای نقش‌های اصلی این سریال بر عهده فرهاد اصلانی، شبنم مقدمی و مهران مدیری است.

در واقع مقدمی و اصلانی نقش زوج درست‌کار و مهران مدیری نقش مرد تاثیرگذار در زندگی این زوج را ایفا خواهند کرد، و نکته عجیب عدم وجود سیامک انصاری تا به این لحظه در این سریال است، بازیگری که طی این سال‌ها در تمام آثار مهران مدیری حضور داشته است و از موفق‌ترین بازیگران طنز به ویژه در سریال‌های شبکه خانگی به حساب میاید، و بسیاری از پیشنهادات طنز خود را به خاطر ترافیک سریال‌های مهران مدیری رد کرده است.

 

Hayola serie

 

سریال هیولا در 15 قسمت ساخته خواهد شد و طی آن شاهد طنز روان مهران مدیری خواهیم بود و احتمالا فرهاد اصلانی این طنز را بسیار زیباتر خواهد کرد بازیگری که در سریال شاهگوش به همه ثابت کرد که توانایی بالایی در اجرای نقش طنز را داراست. سریال «هیولا» به کارگردانی مهران مدیری، نویسندگی امیر برادران، سرمایه گذاری اول مارکت و تهیه کنندگی سید مصطفی احمدی در حال ساخت است. پیمان قاسمخانی درهیولا به عنوان طراح و مشاور فیلمنامه همکاری خواهد کرد.


 

لینک‌های دانلود قسمت اول

 

دانلود سریال هیولا با لینک مستقیم کیفیت HQ 1080

دانلود سریال هیولا با لینک مستقیم کیفیت 1080p

دانلود سریال هیولا با لینک مستقیم کیفیت 720p

دانلود سریال هیولا با لینک مستقیم کیفیت 480p

 

بیشتر بخوانید

 

 

Originally posted 2019-01-22 12:48:00.


منبع timecity.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 3 =