یکشنبه , می 19 2024

بازگشت پانیشر در عکس پشت صحنه سریال Daredevil: Born Again

[ad_1]

هم اکنون فرآیند فیلمبرداری و تولید سریال Daredevil: Born Again در حال انجام است و به تازگی تصویری جدید از پشت صحنه این سریال منتشر شد.

این تصویر، حضور «جان برنثال» در نقش پانیشر را نشان می‌دهد. این عکس پس از فیلمبرداری گرفته شده و می‌توان در آن گریم آسیب دیدن «پانیشر» را مشاهده کرد. چهره و گردن او تقریباً خون‌آلود و آسیب دیده است که نشان‌دهنده‌ی ماهیت سنگین و احتمالاً محدودسنی بزرگسال این سریال است. این مجموعه احتمالاً بر روی پلتفرم دیزنی‌پلاس پخش خواهد شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


پانیشر در سریال Daredevil: Born Again

«داریو اسکارداپان»، نویسنده چهار قسمت از سریال The Punisher، به عنوان تهیه کننده سریال دردویل: تولد دوباره حضور دارد. همچنین، «جاستین بنسون» و «آرون مورهد»، کارگردانان دو قسمت از سریال Moon Knight و چهار قسمت از فصل دوم سریال Loki، مسئولیت کارگردانی سریال Daredevil را بر عهده گرفته‌اند.

در ادامه می‌توانید تصویر منتشر شده از پشت صحنه این سریال را مشاهده کنید:

سریال Daredevil: Born Again
جان برنثال در پشت صحنه Daredevil: Born Again

Daredevil: Born Again قرار نیست بر اساس برنامه اولیه 18 قسمت تولید شود و به جای آن با تعداد قسمت کمتری، به شکلی مشابه سریال اصلی نتفلیکس تولید خواهد شد. از بازیگران این سریال می‌توان به «چارلی کاکس»، «وینسنت دون آفریو»، «الدن هنسون» و «مایکل گاستون» اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی حضور پانیشر در سریال دردویل: تولد دوباره چیست؟ آیا از طرفداران این شخصیت هستید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

[ad_2]
منبع figar.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده − یک =