یکشنبه , می 19 2024

رونالدو مسلمان می‌شود، استفاده های فرهنگی عربستان از خرید بزرگترین فوتبالیست جهان

[ad_1]

به تازگی محمدحسین پویانفر در برنامه برمودا ، کریستیانو رونالدو را به عنوان یک فرد تاثیرگذار در فرهنگ کشور عربستان خطاب کرد.

«محمدحسین پویانفر» یکی از مداح‌های ایرانی است که اخیراً در برنامه برمودا صحبت‌هایی نسبت به تاثیرگذاری «رونالدو» داشت. «پویانفر» به این موضوع اشاره دارد که کشور عربستان، از این فوتبالیست معروف استفاده کرده تا حکمرانی فرهنگی داشته باشد. او همچنین گفت که احتمال مسلمان شدن «رونالدو» وجود دارد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


کریستیانو رونالدو مسلمان می‌شود؟

«پویانفر» در پاسخ به سوال مجری که آیا عربستان از طریق رونالدو برای خودش کار فرهنگی می‌کند گفت:

عربستان حکمرانی فرهنگی می‌کند. از این ابزار برای حکمرانی فرهنگی استفاده می‌کند. آن‌ها یک میلیارد دلار بازیکن خریدند، تا دو میلیارد هم زیر ساخت آماده کردند. عربستانی که بابت اتفاقات مربوط به خاشقچی مورد حجمه قرار گرفته بود، عوض می‌شود و تمام دنیا به سراغش می‌آیند.

او افزود:

عربستان رونالدو و خانواده‌اش را آورده که می‌توانند به عنوان الگو دیده شوند. شاید تا چند سال آینده جوانان عربستان فیتنس شوند و 4 تا بچه داشته باشند. من پیشبینی می‌کنم رونالدو مسلمان شود.

در طی شش سال گذشته، عربستان تحولاتی بسیار مهم را در سطح جامعه خود شاهد بود. در این دوره، اجازه افتتاح سینما‌ها و برگزاری کنسرت در این کشور به صورت رسمی صادر گردید. این اقدامات باعث جذب هنرمندانی از سراسر جهان به عربستان شد که برای اولین بار در این کشور کنسرتها را برگزار کردند. هدف اصلی هنرمندان این بود که رضایت جوانان را جلب کرده و آنها را برای تغییراتی که بن سلمان به دنبال آن بود، آماده کنند.

این کشور تحولات زیادی شاهد بود؛ از اجازه بانوان برای رانندگی و حضور در ورزشگاه گرفته تا حضور فوتبالیست‌های معتبر جهان مانند «رونالدو» در لیگ عربستان که تاثیر قابل توجهی در نگاه مردم جهان به این کشور داشت.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی اقدامات فرهنگی کشور عربستان چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

[ad_2]
منبع figar.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 + سیزده =