دوشنبه , می 20 2024

کنسول جدید سونی ۴K 120FPS را هدف قرار داده – مستر گیمرز

[ad_1]

آیا باور میکنید که با تکیه بر هوش مصنوعی کنسول جدید سونی ۴K 120FPS را هدف قرار داده است؟  با مسترگیمرز مرجع بازی ها همراه باشین.

کنسول جدید سونی ۴K 120FPS را هدف قرار داده

یکی از برجسته‌ترین ویژگی‌های PS5 Pro توانایی ارتقاء سطح گرافیکی مانند DLSS است. این دستگاه دارای وضوح فوق العاده طیفی پلی استیشن (PSSR) خواهد بود.

آخرین گزارش از Insider Gaming توضیح می دهد که این فناوری برای آینده طراحی شده است. در حالی که با PS5 Pro رونمایی خواهد شد، هدف نهایی دستیابی به بازی های ۴K 120FPS و ۸K 60FPS است.

ارتقاء مقیاس هوش مصنوعی که بخشی حیاتی از PS5 Pro است، انقلاب‌های جدیدی را برای بازی‌های کنسولی ممکن می‌سازد. به نظر می رسد که این فناوری در حال حاضر یک اثبات مفهومی است و باید برای PS6 پیشرفت بیشتری کند.

 

توانایی PS5 Pro

کیت‌های توسعه‌دهنده PS5 Pro ظاهراً طراحی مشابهی با مدل پایه دارند . بر اساس این گزارش، PS5 Pro قادر به استفاده کامل از این فناوری نخواهد بود. دلیل اصلی به دلیل پردازنده Zen 2 است که با وجود GPU ارتقا یافته، یک گلوگاه بزرگ برای سیستم خواهد بود.

منابع نمونه ای از نحوه عملکرد PlayStation Spectral Super Resolution ارائه کرده اند. یک بازی شخص اول بدون نام در PS5 پایه با کیفیت ۱۰۸۰p 60FPS با استفاده از حالت عملکرد و ۱۰۸۰p 30FPS اجرا شد.با استفاده از PSSR، همان بازی با کیفیت ۱۴۴۰p 60FPS در PS5 Pro اجرا شد.

PS5 Pro می‌تواند ۶۰ فریم بر ثانیه را با ردیابی پرتو ارائه دهد، در حالی که کنسول پایه مجبور بود ردیابی پرتو را برای همان نرخ فریم غیرفعال کند.

۴K 60FPS به تنهایی یک معجزه برای PS5 Pro خواهد بود زیرا بازی هایی مانند GTA 6 که پیش بینی می شود از ردیابی پرتو استفاده کنند و تمام قسمت های کنسول قدیمی  از جمله CPU را تحت فشار قرار دهند.

متشکریم که همراه مسترگیمرز مرجع بازی ها هستین.

خوشحال میشیم که اگر این مقاله واقعا براتون مفید بود ما را در شبکه های اجتماعی خود به اشتراک بگذارید.

MrG insta following banner copy



[ad_2]
منبع mrgamers.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 2 =