پنج‌شنبه , می 9 2024

با بازی The Land of the Magnates پا به دنیای افسانه‌های هزار و یک شب بگذارید

بازی سرزمین نجیب‌زادگان (The Land of the Magnates) توسط استودیوی Permanent Way در دست توسعه قرار و شرکت Freedom Games وظیفه نشر آن را برعهده دارد. این بازی پلتفرمر و اکشن ماجراجویی قرار است در سال 2025 برای پلتفرم PC منتشر شود. هنوز خبری از انتشار این بازی برای دیگر پلتفرم‌ها نیست.

داستان بازی سرزمین نجیب‌زادگان درباره شاهزاده نگون بختی به نام ملک شهباز است که پس از مرگ مادرش، متهم به قتل پدرش، شاه سرزمین آلبا (Kingdom of Alba) می‌شود. سال‌ها پیش، ملکه سرزمین آلبا سازی می‌نوازد که روشنایی را به این پادشاهی هدیه می‌دهد، اما پس از مرگ ملکه تاریکی تمام دنیا را فرا می‌گیرد. حال شهباز، هم باید نام خود را پاک کند و هم روشنایی را به این سرزمین بازگرداند. او برای این کار یک ستار جادویی دارد که می‌تواند دشمنان را با آن محو کند و همچنین باید برای به اتمام رساندن ماموریت خود از پس پازل‌های پیچیده بربیاد.

این بازی که توسط موتور Unreal Engine 5 در دست توسعه قرار دارد، در سال 2025 برای پلتفرم استیم منتشر می‌شود. شما می‌توانید هم‌اکنون بازیThe Land of the Magnates را از طریق این لینک به لیست بازی‌های Wishlist شده خود اضافه کنید.


منبع psarena.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش + هجده =