دوشنبه , می 20 2024

تریلر سینماتیک جدید بازی Tekken 8 حضور شخصیت ادی گوردو در DLC را تایید کرد

[ad_1]

کمپانی باندای نامکو به‌طور رسمی اعلام کرده است که ادی گوردو به عنوان اولین شخصیت در فصل اول از DLC بازی Tekken 8 حضور دارد.

این اطلاعات از طریق یک تریلر معرفی شد که توسط کمپانی باندای نامکو به انتشار رسید. Tekken 8 که به عنوان یک بازی مبارزه‌ای رقابتی معرفی شد، در اواخر سال گذشته به جمع بازی‌های مورد انتظار در سال 2024 پیوست. از آن زمان، مخاطبان شاهد اعلام و افشای شخصیت‌های مختلفی برای این عنوان بوده‌اند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


حضور شخصیت ادی گوردو در DLC بازی Tekken 8

«ادی گوردو» که یک استاد کاپوئرا برزیلی است، به‌طور رسمی به عنوان اولین شخصیت در فصل اول از DLC بازی Tekken 8 معرفی شد. او با ظاهری نوین در بهار امسال به عنوان یکی از چهار شخصیت اصلی وعده داده شده به این بازی اضافه می‌شود و سه شخصیت دیگر نیز به ترتیب در فصل‌های بعدی، یعنی تابستان، پاییز و زمستان منتشر خواهند شد.

در تریلر جدید، صحنه‌هایی از مبارزات شخصیت‌های مختلف به نمایش گذاشته شد که بیشتر اطلاعات درباره تضاد اصلی بین دو شخصیت «جین» و «کازویا» را نشان می‌دهد. در این ویدیو، تقریباً از هر شخصیت در لیست اصلی مبارزان بازی نیز رونمایی می‌شود.

معرفی «ادی گوردو» به عنوان اولین شخصیت DLC، اطلاعات بیشتری از این افزونه‌ها و نحوه گیم‌پلی اضافه شده به Tekken 8 را فراهم کرده و اتفاقات جذابی را برای طرفداران این بازی به همراه دارد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی شخصیت ادی گوردو چیست؟ آیا از طرفداران بازی‌های مبارزه‌ای هستید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

[ad_2]
منبع figar.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 3 =