پنج‌شنبه , می 9 2024

برد گیم بازی Halo ساخته خواهد شد

به نظر می‌رسد که استودیو بازی‌سازی 343 اینداستریز به همراه شرکت Mantic Games در حال همکاری برای تولید برد گیم بازی Halo هستند.

دو استودیوی Mantic Games و 343 Industries به تازگی همکاری کرده‌اند تا بازی برد گیمی هیلو را تولید کنند. این بازی که بر اساس مفاهیم مینیاتور ساخته می‌شود، قرار است در سپتامبر 2024 به صورت جهانی منتشر شود. این بازی شامل مهره‌های کوچک اسپارتانی بوده که تجربه نبردهای چندنفره جدیدی از دنیای Halo را برای بازیکنان فراهم می‌کند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


ساخت برد گیم بازی Halo

شرکت Mantic Games در گذشته به تولید بازی‌های رومیزی معروفی همچون Kings of War، Armada Deadzone و Hellboy: The Board Game پرداخته است؛ اما اکنون با همکاری 343 Industries، به سمت حوزه علمی‌تخیلی گسترده‌تری حرکت کرده و می‌خواهد یک بازی رومیزی مبتنی بر دنیای Halo را تولید کند. این شرکت با تجربه در ژانر برد گیم‌های سرگرم کننده، برای اولین بار وظیفه ساخت یک محصول بزرگ‌تر را به عهده گرفته است.

chief cover gen con.0.0

در یک بیانیه مطبوعاتی اعلام شده که این بازی رومیزی در مارس 2024 با یک پیش‌نمایش عمومی مواجه خواهد شد. این به این معناست که زمان زیادی تا نمایش اولین شخصیت‌های مینیاتوری که اساس این بازی را تشکیل می‌دهند، باقی نمانده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی برد گیم بازی Halo چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: polygon


منبع figar.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − 14 =