سه‌شنبه , می 21 2024

بهترین بازی های PS5 در سال ۲۰۲۴ را بشناسید

[ad_1]

برای آشنایی با لیستی از بهترین بازی های PS5 2024 با ما همراه باشید که قرار است شاهد گزینه های ارزشمند بسیاری در این زمینه باشیم. در ادامه این مقاله پلازا به جدیدترین بازی های جدید PS5 2024 پرداخته ایم که نباید آنها را از دست دهید.

اگر کنسول پلی استیشن 5 در اختیار دارید حتما میدانید که سال 2024 قرار است شاهد Game های بسیاری باشیم. برای آشنایی با بهترین بازی های PS5 2024 فهرست خوبی را برایتان تدارک دیده ایم که در پایان با گزینه های گوناگونی آشنا خواهید شد. ناگفته نماند که لیست بازی های در حال ساخت PS5 در سال 2024 تنها مختص پلی استیشن 5 نیستند و ممکن است برای پلتفرم های دیگر نیز عرضه شوند که در توضیحات هر بازی به این موضوع نیز اشاره خواهیم داشت.

فهرست مطالب

بهترین بازی های PS5 در سال ۲۰۲۴

کمپانی سونی در سال 2023 به سودآوری بالای 20 میلیارد دلار دست یافته که سهم عظیمی از این مبلغ را مدیون پلی استیشن 5 بوده است. البته فعالیت مداوم سونی در ساخت بازی های انحصاری را نباید نادیده گرفت زیرا در طول هرسال شاهد بازی های بسیاری در این زمینه هستیم که این مقاله مربوط به معرفی بهترین بازی های PS5 2024 خواهد بود که میتواند دیدگاه جدیدی برای شما جهت آشنایی با بازی های برتر سال کاری آینده برای این کنسول پرطرفدار باشد.

همچنین بخوانید :

1. Star Wars Outlaws

Star Wars Outlaws

  • ناشر بازی: Ubisoft و LucasArts Entertainment
  • شرکت سازنده: Massive Entertainment
  • پلتفرم‌ها: پلی‌استیشن ۵، اکس‌باکس سری اکس و سری اس، مایکروسافت ویندوز

کمپانی یوبی سافت در حال توسعه بازی Star Wars Outlaws بوده که بدنیست بدانید قرار است با جنبه جدیدی از سری بازی های کهکشانی مواجه باشیم که در آن قادر به تجربه سبک خوبی از بازی استار وار خواهیم بود. داستان و سبک بازی در مورد شخصی به نام کی وس بوده که وی یک کلاهبردار و مزدور در دنیای خودش بوده است.

بازی Star Wars Outlaws میزبان خشونت های وحشتناکی بوده که برای زنده ماندن خود باید تلاش کنید تا بزرگترین سرقت تاریخ را به سرانجام برسانید. این ماموریت میزبان داستان های فرعی بسیاری بوده است که میتواند خطرات و چالش های عدیده ای را برای شما به همراه داشته باشد. طراحی دیدنی و دنیای وسیع بازی Star Wars Outlaws گزینه خوبی برای سرگرمی در دراز مدت بوده که پیشنهاد میشود باما در ادامه همراه باشید. وظیفه توسعه بازی بردوش استودیو Massive Entertainment بوده که خوشبختانه شاهد طراحی دیدنی و سیستم های بسیار خوبی در این زمینه هستیم.

همچنین بخوانید :

2. Black Myth: Wukong

Black Myth: Wukong

  • ناشر بازی: Game Science Interactive Technology و Game Science
  • شرکت سازنده: Game Science Interactive Technology و Game Science
  • پلتفرم‌ها: پلی‌استیشن ۵، پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان، مایکروسافت ویندوز، اکس‌باکس سری اکس و سری اس

یکی از مورد انتظارترین بازی های سال 2024 بی تردید بازی Black Myth: Wukong بوده است که با برخورداری از داستانی جذاب و طراحی ماندگار از سوی شرکت های Game Science Interactive Technology و Game Science در حال توسعه بوده است. داستان بازی در مورد سفر به غرب بوده که بخش کلی آن از یک رمان الهام گیری شده است. داستان بازی در کشور چین و افسانه های مرتبط با آن جریان داشته که اینبار شما در نقش یک میمون باید ایفای نقش کنید.

وظیفه شما محافظت از یک راهب بوده که به لوحی قدرتمند مرتبط بوده است. عنوان Black Myth: Wukong با طراحی هنری و زیبای خود میتواند گیم پلی سریع و رزمی مانندی را در اختیار شما قرار دهد که پیشنهاد میشود اگر از کنسول پلی استیشن 5 برخوردار هستید این بازی را از دست ندهید که مزایا و ویژگی های بسیاری در انتظارتان بوده است.

3. Persona 3 Reload

Persona 3 Reload

  • ناشر بازی: SEGA of America
  • شرکت سازنده: P Studio و Atlus
  • پلتفرم‌ها: پلی‌استیشن ۵، پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان، اکس‌باکس سری اکس و سری اس، مایکروسافت ویندوز

Persona 3 Reload سومین بازی در فهرست بهترین بازی های پلی استیشن 5 سال 2024 بوده است. طبق اطلاعات بدست آمده در طول گیم پلی این بازی تجربه جدیدی را کسب خواهید نمود که میتواند از زوایای مختلف به یک بازی ماندگار تبدیل شود. بازی چند جانبه و رنگ آمیزی شده Persona 3 Reload میزبان سیستم های بسیار خوبی بوده که میتواند مبارزات مربوط را به شکل ویژه ای به نمایش در بیاورد. خط داستانی بازی با الهام گیری از ماموریت های فرعی میتواند شما را برای مدت زمان طولانی سرگرم کند که بدنیست بدانید روند توسعه بازی از سوی دو استودیو P Studio و Atlus در حال انجام بوده و قرار است کمپانی سگا ناشر بازی باشد.

همچنین بخوانید :

4. Final Fantasy VII Rebirth

Final Fantasy VII Rebirth

  • ناشر بازی: Square Enix
  • شرکت سازنده: Creative Business Unit I
  • پلتفرم‌ها: پلی‌استیشن ۵

به شخصه حسرت بالایی نسبت به انتشار Final Fantasy VII Rebirth فقط برای پلی استیشن 5 میخورم. بازی جدید فاینال فانتزی با الهام گیری از تجربه چندین ساله خود قرار است از سوی کمپانی قدرتمند اسکوئر انیکس منتشر شود. داستان عمیق و پرماجراجویی بازی Final Fantasy VII Rebirth قرار است شخصیت کلود را به عنوان کاراکتر اصلی معرفی کند که وی قرار است در سیاره ای جدید برای انجام ماموریت های مشخص شده ایفای نقش نماید.

داستان بازی در مورد پایان دادن به شرورت های Sephiroth بوده که وی سبب ویرانی های بسیاری در دنیا شده است و حال برای نابودسازی او شما برای اینکار اعزام شده اید. با مشاهده تصاویر و تریلر های محدود بازی متوجه خواهید شد که شرکت سازنده برای بازی از سیستم های نوین و طراحی برجسته ای استفاده نموده که این موضوع میتواند شما را با یکی از بهترین بازی های پلی استیشن 5 مواجه کند. فاینال فانتزی VII قرار است جنبه جدیدی را در بخش داستانی و طراحی به نمایش بگذارد که متاسفانه در انحصار یک کنسول از کمپانی سونی بوده و آن هم PS5 بوده است.

همچنین بخوانید :

5. Like a Dragon: Infinite Wealth

Like a Dragon: Infinite Wealth

  • ناشر بازی: SEGA of America
  • شرکت سازنده: Ryu Ga Gotoku Studio
  • پلتفرم‌ها: پلی‌استیشن ۵، پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان، اکس‌باکس سری اکس و سری اس، مایکروسافت ویندوز

سری بازی های مبارزه ای در پلی استیشن 5 همیشه مورد استقبال گیمرها قرار گرفته که بدنیست بدانید بازی Like a Dragon: Infinite Wealth یک نمونه عالی در این زمینه بوده که قرار است شخصیت های جدیدی را به تصویر بکشد. در طول گیم پلی بازی شما وظیفه مدیریت و کنترل Ichiban Kasuga و Kazuma Kiryu را برعهده خواهید داشت.

سیستم نبرد بازی میزبان جزئیات و پویانمایی های بسیاری بوده است که این امر میتواند شما را با ساختارهای پیچیده بسیاری مواجه کند. در سمت طراحی باید بدانید که شرکت سازنده با بکارگیری المان های گرافیکی متعدد توانسته زیبایی های بسیاری را به نمایش در بیاورد و همین امر سبب شده تا کمپانی های بسیاری به دنبال همکاری با Ryu Ga Gotoku Studio باشند. این بازی دومین محصول از کمپانی سگا آمریکا بوده که قرار است در سال 2024 برای پلتفرم های مختلف منتشر شود.

6. Prince of Persia: The Lost Crown

Prince of Persia: The Lost Crown 

  • ناشر بازی: Ubisoft
  • شرکت سازنده: Ubisoft Montpellier
  • پلتفرم‌ها: پلی‌استیشن ۵، نینتندو سوئیچ، ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ۴، مایکروسافت ویندوز، اکس‌باکس سری اکس و سری اس

شاهزاده پارسی برای مدت زمان بسیاری است که از سوی یوبی سافت در حال توسعه بوده و بالاخره بعد از مدت ها تاریخ انتشار رسمی بازی مشخص شد. این بازی 2.5 بعدی میزبان سیستم های عدیده بسیاری بوده که میتواند شما را با جنبه جدیدی از بازی های مبارزه ای و اساسین مانند مواجه کند. داستان و روایت گری بازی با بخش های نوینی همراه است که زیرمجموعه یوبی سافت تحت عنوان Ubisoft Montpellier روی توسعه بازی تمرکز داشته و قرار است در سال 2024 شاهد انتشار این بازی نه تنها برای PS5 بلکه برای سیستم های بسیاری باشیم.

سخن پایانی

نظر شما نسبت به بازی های ۲۰۲۳ PS5 چیست؟ همانطور که شاهد بودید شرکت های نام آشنای بسیاری در حال ساخت بازی های ارزشمند برای پلتفرم های مختلف به ویژه کنسول پلی استیشن 5 هستند. در طول مقاله بهترین بازی های پلی استیشن 5 در سال 2024 به گزینه های خوبی اشاره شد که شما عزیزان میتوانید نظر خود نسبت به بازی های معرفی شده را بیان کنید. همچنین در بخش نظرات قادر به ارسال گزینه های پیشنهادی خود خواهید بود که پیشنهاد میشود با ما همراه باشید.

منتخب کاربران
[ad_2]
منبع www.plaza.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − 17 =